Turkish Tea Time

excuse me??? hey gaan jullie lekker voor lul lopen door dingen te zeggen die niet kloppen…

bekijken jullie het maar, ik kan er nix aandoen dat jullie met het verkeerde been uit bed zijn gestapt

@ raak, hier breekt de hemel open,… ga maar gauw alles naar binnen verhuizen

goedemorgen!
hoorde net dat er weer zware buien aankomen!!! En als je de weg neit ophoeft dat je het niet moet doen.
Nou lekker dan ik moet de weg op omdat ik een vergadering heb… GRRRRRRRR

Bloem: sorry hoor… maar jij reageert altijd alleen maar op een paar van ons als er wat te zeiken is…

En nee ben niet met mijn verkeerde been uit bed gestapt… Ben met mijn verkeerde been als eerste geboren…

haha cyn: sorry dat ik moet lachen maar die had ik nog nooit gehoord met het verkeerde been als eerst geboren. Maar goed verder zeg ik hier niets over.

Hier alweer de eerste onweersklappen. Dus ikke ga de computer maar eens afsluiten.
Maar zag op de radar dat ik de aankomende uren mijn lol op kan hier…
Wie weet tot vanavond of vannacht. Want ik mag de nachtdienst weer in.

nogmaals cyn, als je ergens problemen mee hebt, zou ik dat direct aan die persoon aangeven ipv dingen er bij te slepen die helemaal niet relevant zijn

hier idd flinke stortregen. lijkt de tropen wel. ben maar ff de raampjes van mijn auto dicht gaan doen, wil natuurlijk geen zwembad in mn voiture

Hier nog niets aan de hand, zonnetje schijnt nog maar heb al alle ramen dicht gedaan

@bloem: hoe is het nu met het glas voor op straat? nog meer bijgekomen?

niet relevant?? Sorry hoor… Maar het eerste wat je in tijden tegen TRL zegt… is iets corrigerend…

Nogmaals we zitten niet op school, en als je niet begrijpt wat ze ermee bedoelde… dan maar niet…

Jij maakte het probleem door te zeggen: ik snap het wel…
Ik zou het ook fijn vinden als mensen me helpen niet voor pietjeprut te staan als ik dingen zeg die niet kloppen.

Om vervolgens Bloem aan te vallen dat zij alleen komt als er iets te zeiken valt… nou dat schiet mij verkeerd, want dat ligt volgens mij nogal omgekeerd… maar dat zal ik dan wel weer verkeerd zien…(jij en TRL reageren hier mondjesmaat, en als er iets gezegd word is het meestal op elkaar en niet op de anderen)

Het is simpel: It’s the morning after a big disappointment…

En laten we nu stoppen, we zijn allemaal teleurgesteld in de wedstrijd en ik kan er iig geen echte vrede mee hebben…

Op naar de orde van de dag.
Iedereen aan t werk(op Roanna na dan hihi)??

Hier al weer donder en alles betrokken…

@beps: niet alleen roanna, ben vandaag ook vrij moet deze week dinsdag, woensdag, vrijdag en zaterdag, ben je toevallig volgende week donderdagmiddag vrij/thuis?

@Linda: Helaas pindakaas… moet eea regelen ivm met de operatie van Rubbie. Het is kort dag en moet zorgen dat alle 'hulpartikelen in huis zijn…!
Vrijdag naar het ziekenhuis ivm de narcose. Alles moet nu in 2 wkn gepropt worden ipv in 5-7…

@ beps moet hij weer beneden in bed? kan ik ergens mee helpen?

@ linda nee gelukkig niet, er is ook maar 1x gescoord, maar het glas van de halve finale ligt er nog steeds…
maar niet meer parkeren daar.

@beps: dat geeft niet, dat gaat natuurlijk voor, kom een andere keer wel op de koffie

In de verte begint het nu te rommelen

Nou ik voel me niet voor pietjeprut staan hoor,maar als ze begrijpen wat ik bedoel is het toch niet,niet iedereen is van hoog niveau…En wat is het probleem als Cyn zegt dat ze het wel snapt,ze zal vast niet de enige zijn die het snapt en het niet zo letterlijk neemt.

Ok ik zal het onthouden… dan zal ik daarin je geen ‘hulp’ aanbieden.
Als Engels je voertaal per dag is, zijn dat juist de dingen waardoor je wel voor pietprut staat, en daarin help je elkaar op de werkvloer en in het gewone leven, niets met leraar of wat dan ook te maken

Ik heb toch daarin toch ook geen hulp gevraagd???

jaja klaar nu toch zeg ik een paar keer… Je hoeft niets te vragen om iets te krijgen, zo werkt dat bij ‘vrienden’ maar aangezien we dat van jullie niet meer zijn, hoeven we het niet meer te doen(zo voelt het TRL. zeker als je vriendinnenmailtjes rondstuurd, en ik er niet tussen sta. Ik weet mn plek nu bij jou, en bij Cyn, en ben klaar ermee…)

Ondertussen noodweer hier, rommelen en bliksem en dikke druppels…
Heb zin in zon, iets minder warm, en lekker niets doen

@Linda: komt vast wel een keer en anders als we een keer met ‘vrienden’ meeten!

Nou sorry dat ik je vergeten dan beps.dacht toch echt dat ik je ook gestuurd had…Heb niet doorgehad dat je er niet tussen stond,maar als je graag een mailtje wilt kan je die krijgen hoor.Waar gaat dit over je krijgt per ongeluk geen mailtje,en dan voel je je gelijk vriendin af,als vriendschap daarvan af moet hangen.