@MK: RESPECT!!! En je huishouden, de kinders, je werk, en toch die studie!!! Chapeaux!!!(denk ik, frans is niet mn sterkste taal!)!!!
Hier nu even rustig, veel blikseminslagen, en nu gelukkig alles weer rustig
@MK: RESPECT!!! En je huishouden, de kinders, je werk, en toch die studie!!! Chapeaux!!!(denk ik, frans is niet mn sterkste taal!)!!!
Hier nu even rustig, veel blikseminslagen, en nu gelukkig alles weer rustig
MK : gefeliciteerd hoor, prima resultaat. Heeft G gisteren weer een leuke dag gehad ??
Beps : dat ligt eraan of het goed is, normaal neem je een hoed af en dan is het chapeau, jij neemt er nu gewoon een heleboel tegelijk af, is meervoud duslol2lol2
Raak: Hahahahaha… ja ik zat te kijken en dacht… met X zonder X. Met kwam me beter over hihi… Frans en ik… ik ken Frans wel, maar Frans wil mij niet kennen hihihihi
@ Beps,
Lief van je dat je de meiden hebt helpen herrinneren aan onze huwelijksdag… volgende week vrijdag is het EINDELIJK zover…
Mama, zal er zeker bij zijn. Wij staan kort stil bij haar overlijden en gaan daarna door met ons feest, zo zou ze het gewild hebben…!
Ons adres:
Voor mensen die een kaart willen sturen, graag Beppie1 PB sturen
Hoi allemaal, weer een tijdje afwezig geweest, maar dat zijn jullie wel gewend van mij.
*Ook ik heb het warm (nu niet meer, gelukkig, voor even) ook ik heb genoten van de voetbal, tot gisteravond. Was volkomen lamgeslagen, kon het eerste halfuur ook niks zeggen, raar gevoel, maar het ging gewoon niet. *
Maar ik wil even mijn kippenvelmoment van vandaag met jullie delen, dat was zo geweldig!!!
**
Misschien hebben jullie op het journaal de aankomst op Schiphol gezien van “onze” jongens, met die 2 straaljagers erbij. IK ZAG DAT LIFE!!! Zag ze aankomen in de verte, met die 2 jagers dus, en ze maakten een groot rondje over Amsterdam, en 5 minuten later landden ze vlak voor het raam van mijn kantoor, en gingen die 2 jagers er met veel herrie vandoor, ik had echt een brok in m’n keel, stom hè?
Maar na het eerste gevoel van ernstige teleurstelling ben ik toch best trots op ze, en ze verdienen absoluut een huldiging, vind ik.
**
Nou, uh…reageren, eens zien wat ik onthouden heb…
@ Deze is makkelijk: MK, van Harte Gefeliciteerd met dit succes, erg knap van je!! En nog gefeliciteerd met G!
@ Beps weer aan t werk, tussen de donderklappen door, en een kapotte deurpost dankzij de jongedame…
@ Bloem bezig met de laatste loodjes, en plannen aan t maken voor de komende maanden…
@ Roanna leuke avond gehad gisteren, tenminste het begin, 'k heb de foto’s gezien…
@ TRL op de (nieuwe?) fiets C halen…
@ Cyn in de auto met airco,(toch?)
@ Linda wil mini-meeten…
@ Jac ergernissen op t werk…
@ Raak weer droge kussens, en wil dat graag zo houden…
**
En toen was ik leeg…
Net Crazy gebeld, het is weer heerlijk “daar” en een betere temperatuur dan hier!
Nou, XX:kus::kus:allemaal
@wendy: heb heel veel respect voor jou en je familie, hoe jullie met de hele situatie omgaan nu maar ook zeker de afgelopen maanden!
@ Wendy, ook namens mij en Crazy alvast een hele fijne trouwdag, en zeker, je moeder zal erbij zijn, zoals ze altijd bij jullie zal zijn,
Groetjes, Mar
Miere,wat gaaf dat je dat live gezien hebt,dat is dan weer het voordeel van op schiphol werken,geen foto’s gemaakt?
Ja ben C op me nieuwe fiets wezen ophalen.
Wendy:kus: ook namens mij een hele mooie dag,en je moeder zal er zeker bij zijn.
Miere: gaaf zeg!! Ik zag op 2 maart het Olympisch team op de landingsbaan terwijl ik in mijn vliegtuig zat… die hadden ook de NL vlag uit het raam… Vond ik ook al gaaf!!
Goedenavond, :dag:
Oh, heb nog brandige voeten. Heb in de vooravond een uurtje met kokkie hier de ronde gelopen, want ja echt… ik krijg die vakantiekilo’s er maar niet af, dus even ervoor in de benen. lol2 Tja, werk niet meer he.
@Wendy: Ik heb zo’n half uurtje geleden een mail naar je vader gestuurd om het een en ander te vragen, maar je hebt het er nu zelf al opgezet. Tof! Enneh… nouja, een mailtje naar JP is ook altijd wel weer ff gezellig, denk ik. We hebben altijd wel wat te vertellen, dus was het niet voor niets.
Verder sluit ik me natuurlijk ook bij de anderen aan. Is alles nu zo’n beetje klaar voor het feest? Enneh… ik was je niet vergeten hoor. Het staat zelfs hier op de kalender, maar toch fijn dat iemand even de herinnering ervan oproept en in dit geval onze Beps! Chapeau Beps!
Zonder ix. lol2
@MK: Ik wil je ook nog even feliciteren met het behaalde resultaat en ook … petje af voor jou hoor. ![]()
@Miere: Gaafffffffffffffffff :cheer: Ja, zo zie je maar. Zo zie je nog weens wat!
@mierre: wat gaaf om dat zo te mogen meemaken!
Wendy : lief hoor dat jehier toch af en toe langskomt:kus:
Alvast een heeeel fijne dag voor jullie toegewenst en tuurlijk is jullie mam er ook gewoon bij en zekers wil ze dat jullie doorfeesten
Miere : jaja gaaf he om dat van dichtbij te zien, idd kippevel. en ze slapen ook nog dicht bij je vannacht
Roanna : heb je je de blaren gelopen meissie???lol2
Nee, stom hè? En ik dacht nog, 'k ga even m’n telefoon pakken om te filmen, voor als ze hiervoor op de landingsbaan landen…Maar ik was in de koelcel bezig de bestelling op te ruimen, en die stond open, met allerlei karren ervoor, en met deze temperaturen…ik dacht eerst even gauw afmaken, maar toen was het al te laat, hoorde opeens een verschrikkelijk vliegtuiglawaai, en toen zag ik die jagers er vandoor gaan, en het KM toestel landen…*
@ Raak, o ja, ff naar Noordwijk vanaaf, hihi
@Wendy: Wat een lekker ding ben je toch…mis je bakken wel hoor ;)! Maar alle voorbereidingen… Heerlijk jullie dag komt eraan!!! En tuurlijk kijkt je moeder mee… die vladdert constant in t rond om jullie heen…(elke keer als ik een vlinder zie :tear: !)
(Ohhh en nu eraan denken jullie een kaart te sturen ;)!!! )
@Miertje: WAUW!!! GAAF!!! Ik las het op Te*egr**f.nl. En jij hebt het gewoon gezien!!! Dombo om het niet te filmen!!!
@beps:de kaart kunnen we idd alvast kopen maar nu iets bedenken waardoor niet gaan vergeten de kaart op te sturen
@ miere gaaf hoor!!
@ wendy het schiet echt al op zeg! maareuhm… is het wel zo slim om je adres ook zo te laten staan?? dit is openbaar internet he?
@ Bloem,
Wil hem wel verwijderen, maar kan hem niet wijzigen…
@wendy: heb je alles nu geregeld voor jullie dag?