Namens G. iedereen nog bedankt voor de lieve wensen, de mooie plaatjes en het leuke liedje.
Viva: doe je goed! Ik zal vanavond wel weer mijn bed uitdrijven… Ook al heb ik alles dicht…
Slaap op zolder… niet uit te houden!
Zo… we zijn er weer… heerlijk in de auto: Makro geweest… 2 leuke shirtjes in de uitverkoop gekocht, 4 paar nep birkenstocks(die me zo goed bevallen waren in het voorjaar, dat ik deze vast in de kast voor volgend jaar stop, of tenminste die ik al heb…denk ik …lol2)
Door naar de AH, heb zin in kaasfondue vanavond.
En via de Dynabite een netbookje voor Rubbie gehaald.
Dus zoals gewoonlijk kost een gezamelijke vrije dag weer giga veel, maar was het weer waar…
@mk en fam: bedankt voor jullie kaartje!
@ROANNA!! Ik zie het nu pas!!! JE GAAT!!!(he jammer, uit met het gepuzzel!)
Dames ohhh we zitten in de tuin heerlijk weertje, alleen het buurmeisje op de hoek is 16 geworden, en die muziek is niet de mijne lol2
Beps : denk dat je qua muziek beter bij J. in de tuin kan komen zittenlol2
Maar is nog wel errug warm hier hoor
@Raki, hier ook hoor…hier ook, maar zeker 5 gr minder dan binnen. Hier vooral ‘sensation’ muziek, btje veel bas en ritmetikken zeg maar,…
Net als overal, hier ook warm. Boven helemaal, we zien het wel hoe het slapen gaat.
@roanna
De vakantie weer geboekt, wat heerlijk! Gaan jullie saampies of met de familie.
@beps
Rubbie bijna weer onder het mes, heeft hij last van die plaat of moet die er standaard uit.
@viva
Paps helaas alweer wat minder enthousiast… gelukkig is het nu niet meer alleen jouw zorg :kus:
@linda
Graag gedaan, en jij ook bedankt.
@cyn
Weer uit de dip vandaan gelukkig.
@trl
De migraine weer over. Ik denk dat ik er overheen gegroeid ben, volgens mij is het bij mij al zeker 6 jaar geleden (gelukkig!)
@bloem
Met de studie begonnen en gevraagd voor iets heel leuks.
@raak
Hoe heeft J. het gehad op Bonaire? en is hij nu helemaal klaar met werken?
Ook hier bloedheet. Vond het helemaal niet erg om vandaag te mogen werken, heerlijk koel in de supermarkt. In middagpauze even de boodschappen gedaan deze konden vanmiddag lekker koel blijven staan in de koelcel
@MK: hij ‘mag’ eruit, na 1 jr, maar hij heeft er best wel last van. Je ziet m ook zitten. Slapen alleen met een kussen tussen zn knieen. Dus hij ‘kijkt ernaar uit’
Een vriendin van mij had pennen met schroeven in haar enkel en dat voelde ook niet lekker. Alles is eruit en het was enorm ‘opgefrist’ Herstel ging ook heel snel.
@linda
Als je in de supermarkt komt, is het er gewoon koud… en dan als je weer buitenkomt…
@mk: als je er boodschappen komt doen wel, overgang is heel groot, maar temperatuur is erg lekker om in te werken vind ik
Goedenavond.
Anders hier wel. Pfffffff… Daarbi nog overal die bbq luchtjes van de buren, dus ben even naar mijn zwager en schoonzus hier uit de straat gegaan. Waren net terug uit Ierland, enneh… daar was het lang zo warm niet en nog best veel regen gehad ook nog. Nou, kan best een mooi land zijn ( de natuur enzo) maar niks voor mij. Hadden daar ook nog een weekje met kids ( die daar wonen ) en kleinkids in zo’n cottage gezeten en lieten me net foto’s zien… echt in de midlle off nowhere. Kom je geen mens tegen. Moet er niet aan denken. Maarja, zo ieder zijn/haar ding he!!
@MK: In eerste instantie gaan we met z’n beide, maar als onze andere familie terug is van de camping in Spanje, zal ik het wel horen of ze ook nog meewillen, want we hebben het er nog wel over gehad laatst. Dus miss nog bijboeken en anders gaan wij alleen.
Toch Beps? lol2
@Beps:Leuk zo’n mini klepdoos voor hubsie. Altijd makkelijk.
Ik vind het als klant in de winkels heerlijk!! lekker koel enzo…MAAR toen ik er nog werkte was het ‘normale omgevingstemp’ en als je dan buiten kwam: PFFFF TOOO HOT!!!
@Roanna: we gaan niet mee. Oktober is ‘midden’ in t seizoen bij ons, dan krijg ik helaas geen vrij. Was nog een optie geweest. Maar helaas…
@MK: hooguit 2-3 wkn en hij is weer ‘het ventje’
@beps: dat klopt, dat had ik wel toen ik na werken de winkel uitliep je kreeg een klap voor de ‘kop’
Beps : meer mijn muziek dus lol2
MK : nee hoor J. moet weer nog 3 maanden door, dus nu per 1 oktober pfffffff, precies de hele zomer. Maar hij vindt het niet zo erg hoor
Op Bonaire is alles helemaal goed gegaan, ze schieten daar echt heel flink op. Planning is 1 september te openen. Dus onze planning is okt/nov weer daar naar toe.
Hier nu ook alle deuren wijd open, buiten is het nu een heel klein beetje frisser
Ja hier ook wat wind,…heel klein beetje maar met het weinige dat ik aan heb erg aangenaam
Nog een paar uurtjes denk ik, want zo slapen is het ook niet
Morgen naar de fokker vrienden, met de 2 kleine knulletjes knuffelen…dan snel naar huis, hondjs halen en door naar mn ouders op de camping, bbq en weer naar huis en dan…dan is het zondag…DE zondag,.,…
@beps: nee slapen word t voorlopig hier ook niet, alles lekker open zetten, denk dat wij straks nog even lekker buiten gaan zitten