mogguh
flessie wijn zorgde ervoor dat ik ‘out’ was… oeff oeff
nu druk op t werk, wilde eigenlijk aan mn opdrachten werken
jammer de bammer… maar goed, nog 1 hele week (en vandaag)
mogguh
flessie wijn zorgde ervoor dat ik ‘out’ was… oeff oeff
nu druk op t werk, wilde eigenlijk aan mn opdrachten werken
jammer de bammer… maar goed, nog 1 hele week (en vandaag)
Goedemorgen. :dag:
Nou, ik ook weer vanmorgen op tijd begonnen met de rituelen en de was opgevouwen en dat is het weer voor vandaag. Heb het tropenrooster weer in laten gaan. lol2
Nu is het ook te warm om buiten in de tuin te zitten, maar als vanmiddag de zon daar weg is, doe ik de parasol op en is het heerlijk daar. Oke…wel warm, maar ik klaag niet hoor. ( heb ik vaker gezegd he?) Hi, hi, hi. Pappen en nat houden.
@Viva: Lachuhhhhh ![]()
Iedereen een fijne dag verder en voor de werkenden… werkse. Pffff… maar ik denk aan jullie. ( wel airco neem ik aan?) :dag:
Ik vind die van Guus en Youp schitterend, dat ze Bea vragen eens soepel te zijn nu ‘de wereled Oranje lijkt te worden’!!
pffff smelt hier weg, ook in de tuin niet uit te houden, zo maar een stukkie rijden denk ik
![]()
ja mooi liedje he?
mooie combo ook, guus en youp
tis idd wel warm, maar het lijkt wel alsof ik er al beter tegen kan. liep net buiten, en dacht, ach t valt best mee. Komt goed uit, want tis nu al 43 graden in Marrakesh… laat staan over een paar weken
Nou ik… ik ga shoppen(koele auto, koele bedrijven, overal koel haha…)
Dus…meld me weer,… :dag:
zo ik klaar…nu de boodschappen…idd koele auto, en bij de supermarkt is ook airco.
vergeet de ijsjes niet!!
Ohhhhhh… nooooooooooooo… de octopus heeft voor Spanje gekozen.
:crybaby::crybaby::crybaby:
Nouja… ik bedoel… voorspeld! :mad:
ik neem een stoel mee en ga in de melkairco zitten de rest van de dag. pffffffff zo warm.
**Even het lijstje aanpassen: :cheer:
**Cyn: 17 juli - 18 juli Antwerpen ![]()
Trl: 22 juli-27 juli Italy
Bloem29: 31 juli- 2 september: Marokko!!
Viva 17 t/m 28 augustus Alanya :zon02:
Jac: 7 september~21 september ~Turgutreis
Cyn: 8 september - 14 september Söke/Kusadasi :wub:
Kaylo : 9 september -14 september ISTANBUL :vak01:
Wendy: 16 september - 01 oktober Ocho Rios Jamaica [
http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif
**](http://www.mijnticker.nl/)
Roanna: 13 oktober t/m 20 oktober: ADR - Turkije :cheer:
Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland
En de verjaardagen nog …
01/08 Linda
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
28/06 Toos*
**
lekker roanna! toch via cor en don?
overigens geven die elke keer 50 euro korting… de ene keer heet het wk korting, de andere keer voorjaarskorting enzo…
maar goed, je gaat weer lekker! lekker iets om naaruit te kijken
Roanna: well done! Lekker hoor!!! ![]()
Ja, via cordon en ik weet dat ze regelmatig die korting geven is het niet hiervoor, dan krijg je wel een waardebon via je mail, omdat je klant bent. Maar evengoed scheelt het toch zoiezo vergeleken bij de andere touroperators en zeer zeker ook via S.
Oh, was net ff weg op de fiets naar de Blok om een plantenspuit te halen, want de kanarie’s vallen dood in hun hok door de warmte, maar… pfffff… wat heet buiten.
He Roanna lekker hoor meis…weer naar adr, je hebt gelijk ook.
Tja wat heet dat het warm is, dus mussen vallen dood van het dak. De boodschapjes gehaald en weer in de kast, nog 1 strijk en ik ben klaar, maar het is niet te doen om wat uit te halen, want je zweet je een ongeluk, in de auto gaf de buitenthermometer 36.5 graden aan…en in het dorp ook.
Viva : leuk filmpje !!! Hier gaf de auto ook 36.5 aan en toen was het al helemaal bewolkt. Maar ik kan het goed hebben nog in huis hoor. Kom niet teveel buiten
Roanna : geboekt : goed zo meis, dat Zwitserlevengevoel werkt goed he bij jullie !!!
Beps : lekker in koele auto naar koele winkels
Bloem : helaas te druk om voor jezelf te werken maar kan idd nu al een beetje wennen aan 43 graden pffffffffff lol2lol2lol2
Ik lekker een milkshake nu!!! ![]()
Cyn : zit ons een beetje lekker te makenlol2
Dames, dit stond zojuist op mijn FB, vond ik wel grappig :
Wie buchstabiert man Verlierer? D-E-U-T-S-C-H-L-A-N-D!
Raak hier niet meer bewolkt, maar een stekende zon…en bloedje heet, zit buiten onder de parasol…maar idd binnen is het lekkerder, heb boven alles dicht zitten, incl. de rolgordijnen dus daar is het helemaal aangenaam.