Werken, sporten, slapen, eten… Niet echt boeiend toch ![]()
daar ben je zelf helemaal bij
leuk werk, lekker slapen, gezellig sporten/winkelen/terrasje, leuke mensen om je heen
je maakt je eigen leven zo leuk als je zelf wilt
Ehhh geo-taggen geloof ik, je hoort het straks…
Nu ga ik weg dus hihi!!!
@Cyn: nu EN toekomst… want nu zorg je voor wat je in de toekomst doen kan…zonder nu geen toekomst, zonder verleden geen nu…ehhhh gewoon genieten van alles ;)!!!
Bloem: Oh Blof: Brul maar welke datum EN wat en wanneer ik storten moet lol2!!!
Roanna : ehhhhhhh heb eigenlijk vandaag helaeemaal niet gewerkt, had gewoon geen zin. Heb tegen mezelf gezegd dat ik deze zomer eens lekker ga genieten en alleen maar doe waar ik zin in heb
Beps : fijne avond met de GPS
Bloem : misschien wel lekker zwemmen
Cyn : gewoon proberen ook te genieten van alle kleine dingen, jullie tijd komt echt wel
Beps & Bloem… haha ok ok… jullie hebben gelijk… Ik geniet ook wel van de kleine dingen die nu gebeuren… maar ik leef echt met het oog op de toekomst…
Zo terug…Geo-cashing(geloof ik dus…) maar helaas niet ‘gecashed’
@Cyn: zo ist… maar zo leef je allemaal(Op ‘jouw’ leeftijd) Bij mij gaat het nu anders. Leef meer NU… toekomst is ‘onzeker’ en ‘te kort’…
De toekomst is ook onzeker, maar ik kijk ook niet zo heel veel vooruit hoor… Tis niet zo dat ik nu al uitkijk naar 2 jaar later ofzo… ![]()
Volgend jaar kan ik niet eens naar kijken…eerst Rubbie zn operatie maar…dan weer wachten tot de zomer klaar is, en we de baan nog hebben(beide) en dan zien we wel weer…
Zo bedoel ik…iedereen heeft iets…
catching… da was t…
zwemmen helaas nie gelukt… nou ja, dan maar wijn+film… why not
Goedenavond ladies.
Nouja, als ik dan ook nog even wat zeggen mag:
HERINNER VAN GISTEREN, DROOM VAN MORGEN, MAAR LEEF VANDAAG!!
Zo dat was eruit!
@Raak: Jij je eigen deze zomer ook maar een zwitserlevengevoel gegeven? Nou, gelijk heb. Het werk is er langer dan jij, dus dat kan je altijd nog wel doen. Geniet ervan!
@Bloem: Nou, dat was toch ook even genieten dan i.p.v. zwemmen, ondanks dat je daar ook van kan genieten. Proost!
@Beps: Kom in mijn schuitje please. lol2 Jij ook weer een leuk avond gehad en nu weer aanhikken tegen hubs operatie. He bah, wat vervelend, maarja, weer voor een goed doel neem ik aan.
@En jij… lekker blijven genieten van alles en iedereen. :cheer: Kompgoeschratje.
He, echt k*t hoor dat die wijzigknop nog niet gemaakt is, want die laatste was bedoeld voor Cyn. :dag:
Anyway… ik sluit hier af, dus zeg alvast… truste all en hopenlijk kunnen je wat slapen met die hitte.
Truste :slapen: :dag:
**Cyn: 17 juli - 18 juli Antwerpen ![]()
Trl: 22 juli-27 juli Italy
Bloem29: 31 juli- 2 september: Marokko!!
Viva 17 t/m 28 augustus Alanya :zon02:
Jac: 7 september~21 september ~Turgutreis
Cyn: 8 september - 14 september Söke/Kusadasi :wub:
Kaylo : 9 september -14 september ISTANBUL :vak01:
Wendy: 16 september - 01 oktober Ocho Rios Jamaica [
http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif
**](http://www.mijnticker.nl/)
Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland
En de verjaardagen nog …
01/08 Linda
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
28/06 Toos*
Ergste migraine is weg,nu nog een beetje hoofdpijn,maar ga wel werken.
Bloem,gelijk heb je dan om een laptop te bestellen als je een groot deel van de belasting terug krijg.
Beps,weer een operatie voor je rubbie en dan moet het helemaal goed/klaar zijn?
Viva,:kus:
Cyn,uit je dip door te kijken naar je toekomst
http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon14.gif
,mooi hoor.
Raak,deze zomer lekker doen waar jij zin in heb,fijn dat dat kan he…En geef je groot gelijk.
Roanna,hoe bevalt het om niet meer naar het werk te hoeven.
Roanna: thanks… Komt goed!
Trl: rustig aan he meis!! :kus:
goedemorgen meisjes…vandaag weer vrijdag, dus aan de rituelen, maar kassie an, veel te heet…dus viva french…Iedereen werkse of what ever.
Wij hebben gister het dekbed eraf gegooid, alleen een hoes…en de airco…en dus zo lekker geslapen, dat ik nu pas mn bedje uitben hihi!!!
allemaal een fijne dag!
goedemorgen op deze weer zeeeeer :zon02: morgen. Ik een klein beetje werken deze morgen en dan in de stoel. Is toch te warm om buiten te zitten.
Beps : sterkte met de operatie van R.
Cyn : groot gelijk, stap voor stap he
Viva : met de franse slag aan de rituelen, goed zo !!
Trl: ook weer aan het werk en hoofdpijn gelukkig minder
Bloem : niet meer gaan zwemmen maar als troost een lekker wijntje en een filmpje, ook niet verkeerd toch
zo 2 verdiepingen glad en schoon, ondertussen de was, en nu alleen nog beneden, maar eerst ff opdrogen met een bakkie en een peukie.
[YOUTUBE]<object width=“480” height=“385”><param name=“movie” value=“Wir sind jetzt nur noch für die Holländer - UTE UND UDO - YouTube”></param><param name=“allowFullScreen” value=“true”></param><param name=“allowscriptaccess” value=“always”></param><embed src=“Wir sind jetzt nur noch für die Holländer - UTE UND UDO - YouTube” type=“application/x-shockwave-flash” allowscriptaccess=“always” allowfullscreen=“true” width=“480” height=“385”></embed></object>
[/YOUTUBE]
hahahaha deze is leuk:cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::wub:lol2lol2lol2lol2lol2