Turkish Tea Time

@Raak: Als je de boel van binnen en buiten maar goed nat houdt Raak, lukt het wel. lol2 lol2 Maar nu klaar hoor. Doe niks meer!

Laterssssssssssss… nu eerst ff koffie hoor. :cheer:

Hopende dat iedereen de hitte weer doorkomt. Werkenden… sterkte hoor!:kus:

mogguh

lekker werken in de airco
heb net mn nieuwe laptop besteld… drool… duurt alleen ff voordat ie komt, aangezien ie een beetje gepimpt moet worden :slight_smile:

Heb de wedstrijd gisteren helaas niet gezien,lag weer eens met migraine en dan C die niet wilde slapen en steeds zijn speen en knuffel uit bed gooide

http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon9.gif

,vanmorgen wel naar het werk gegaan,maar toch maar weer snel naar huis…

Bloem,nieuwe laptop??? Die je nu heb had je toch nog niet zo lang??

Roanna,vroeg de schoonmaak gedaan,maar toch zweten,nou is het in elk geval gebeurt.

Viva,hoe gaat het daar,kom je al een beetje tot rust?

Trl : beterschap

@ trl owh jammer zeg, knap maar gauw op want zondag moet je topfit zijn

ik heb mn laptop nu meer dan 2 jaar, maar kan mn studie laptop aftrekken van de belasting, dus dat doe ik dan ook netjes :stuck_out_tongue:

Trl: rustig aan he! Migraine kan behoorlijk irritant zijn! :frowning:

Zo schapjes in huis, nog niet veel in huis gedaan, zoals Raak al aangeeft: TE WARM!!! haha

@Bloemmie verstandig!! Zo kom je redelijk goedkoop nog eens aan iets nieuws haha

@Roanna: Niets ‘gekocht’ vannacht alles was al ‘op’ …of uit, of sliep haha…

Rubbie moet 27 juli geopereerd, de plaat gaat er weer uit…

Hi meiden, pfffffffffffffffffffffffff wat is het warm zeg, plakkerdeplakplak…bah.
Ik vanochtend uit bed naar paps nou die had nog heel wat op zijn lijstje staan, dus ik ben net terug. ff bijtrekken zeg maar. Wie de koelkastdeur omhangt, waar is zijn tangetje, ik kan niet bellen. Waar is mijn mobiele telefoon (die hij nooit gebruikt of aan heeft). Ik kan niets vinden.3x alles uitgelegd. laten zien o ja hij zoekt wel, komt de stoel niet uit. ect. ect. moest nog ff limonade halen (winkeltje zit in het gebouw). Hij had geen shag, …en geen geld volgens hem, dus alles maar weer gehaald. Zaterdag een wapper gehaald die deed het niet, dus ook weer omgeruild. Was gehaald die nog gelabeld moest worden. ect…dus een natte rug.
Ik doe vandaag helemaal niks meer. En hoe het met mij gaat, ja ik ben uitgewoond zeg maar, kan het niet bijslapen, maar dat komt meer van de warmte. Moet thuis nog weer even in het ritme komen zeg maar. Ben geen 20 meer en dat voel ik nu echt wel…(het oude wijf).

Bloemmie nieuwe klepdoos gekocht.
Tlr. migraine, dus languit op bed. en beterschap
Beps onverwacht bezoek in bed…(Rubbie vrij), en dan Rubbie ook nog weer onder het mes.
roanna de warme vooruit gewerkt, maar liep ook al weer te zweten.
Cynnie hoe is het met jou???
Raak met familie van naar de wedstrijd kijken.

en toen wist ik het niet meer…helemaal leeg.

Viva : :kus:

Viva: :kus: Ja gaat weer goed hoor!!! Dankje!

@Beps: Ook geen zwarte markt? lol2lol2 Dus helemaal niets gescoord?

@Raak: Ook lekker aan het thuiswerken in de tuin? :zon02:

@Viva: Wat een rits noemde je weer op zeg. Als die straks wel goed gesetteld is, zou ik er mooi een poosje niet meer komen. Als er wat is, belt ie je maar, als hij je maar niet teveul lastig valt, want ja… inderdaad, gij zijt ook geen 20 meer. lol2 Moet nu maar eens weten, dat jij nu niet meer dat kleine meisje van vroehah bent.

@Bloem: Toppie…een nieuwe klepdoos. Nooit weg!!

@TRL: Alweer een bietje opgeknapt?

@Cynthia: Gelukkig ook weer een beetje beter in het velletje. En nu volhouden he!!! :cheer:

Ik gister een site ontdekt, waar je kan zien wat en wie er boven je huis vliegt. Niet dat dat belangrijk is hoor, maar nu ik zoveel buiten zit met de klepdoos uiteraard, komt er zoveel hierover en soms zo laag en nu weet ik wie het zijn. lol2 LB lol2

Ik ga zo denk ik ff een najaarsvakantie boeken naar…:cheer: want die hebben nog die €50 extra WK korting.

Roanna: casper frontier toevallig?? Ik vind dat ook altijd leuk om te kijken! :smiley: En ja het gaat wel weer wat beter hoor… leven gaat door!

@Cyntha: Ja, die site is het. Gisteravond kwam familie van ons terug uit Ierland en konden we het precies volgen. Echt leuk.
Enneh… fijn dat je alles weer zo snel en goed oppakt hoor. Mijn complimenten. :thumbsup:

Roanna: Dankje dankje… Tsja… soms moet je gewoon naar dingen toe gaan leven, en niet in het verleden blijven hangen… :wink:

En Casper Frontier zit wel een vertraging in van 15 minuten he… Dus je kan het niet helemaal super bekijken… :wink:

@Cynthia: Klopt! Dat had ik op gegeven moment ook door.

Enneh…wijze woorden.

Zo, nu zo ff de keuken in. Bah, heb helmaal geen zin in eten met dit weer.

casper frontier vind ik ook een leuke site!!!
@ll: Spanje is het geworden!!!
Ik ben zondag van de partij. Thuis dan wel te verstaan hahaha.
Nou morgen nog en dan weekend!!! Lekker genieten!

Hier broodje gezond, straks met een vriendin naar t bos(en de hondjes). Ze doet iets met ‘zoeken met een GPS’ … ben benieuwd!!!

@Cyn: Door te veel achterom te kijken, mis je wat er voor je gebeurt… Slimme beslissing!!
Er gaat nog zoveel leuks gebeuren :wink: Duitsland dat van Uruguay verliest ofzo :wink:

@Viev: Ze kunnen ook veel in het verzorgingstehuis… en geen shag… nou rookt hij toch niet ;)!!!
LOSLATEN :)!!! stap voor stap meis…:kus:

@ viev :kus: of alleen langsgaan voor een kop koffie

@ beps de 27e he? jammer dat het zo kort voor mn vertrek is, anders kon ik misschien een keer helpen/gezeldschap houden… hou je begin dec. vrij voor blof?

enneuhmm achterom kijken is idd niet alles, want dan mis je wat er voor je ligt, maar alleen maar in de toekomst staren, is ook niet goed, want dan mis je wat er NU gebeurd. Hier en nu, dat is de beste tijd om er wat van te maken :wink:

@ roanna maakt toch nix uit dat je er nix mee kan, als jij het toch leuk vindt? ik had er nog nooit van gehoord.

ik zou gaan sporten, maar mams te druk, ja dan ga ik niet in mn eentje staan zweten. dus ff langs de kapper geweest, ga zo nog een beetje studeren en dan misschien vanavond lekker ff zwemmen… heerlijk

@ beps is dat geo taggen of geo-crossing ofzo? lijkt me ook best leuk

Maar NU gebeurt er juist niks… Dus ik kan beter wat verder naar de toekomst gaan leven…

of er voor zorgen dat er NU allemaal leuke gezellig dingen gebeuren- maak er wat van, je leeft maar 1x