Turkish Tea Time

Wij net de vuurkorf maar eens aangestoken. Wordt toch een lange avond :wink:

@beps: volgens mij hebben wij die hier ook wel staan, wil trouwens binnenkort proberen keertje jouw kant op te komen!

Hier is het nog zalig buiten, maar ben naar binnen gegaan, want krijg overal jeuk van die beessies. Nu alles op de kiep met de horren ervoor.

Weltrusten all en tot morgen weer en wat jullie ook gaan doen… geniet ervan.

:slapen: :dag:

Ivm die beessies de vuurkorf dus aangedaan hihi…

Trusten liefjes…

@beps: geen idee of we nu hier las hebben van die beessies, anders idd vuurkorf ook aandoen hier. Goeie tip!

Truste all, :slapen: lekker

Slaap lekker allemaal en tot morgen!

hoi hoi

mmhmhmh de culinaire BBQ was weer heerlijk… zalig eten, veeeels te veel natuurlijk… daarna buiten nog ff lekker zitten kaarten. leuk om die jongens de pesten en gepest te worden door de jongens.

truste

:belgium:Cyn: 17 juli - 18 juli Antwerpen :belgium:

Trl: 22 juli-27 juli Italy
Bloem29: 31 juli- 2 september: Marokko!!
Viva 17 t/m 28 augustus Alanya :zon02:
Jac: 7 september~21 september ~Turgutreis
Cyn: 8 september - 14 september Sƶke/Kusadasi :wub:
Kaylo : 9 september -14 september ISTANBUL :vak01:
Wendy: 16 september - 01 oktober Ocho Rios Jamaica http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif
Roanna: 13 oktober t/m 20 oktober: ADR - Turkije :cheer:

Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland

En de verjaardagen nog …

01/08 Linda
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
28/06 Toos*

Roanna,geboekt,lekker in oktober als hier hiet kouder gaat worden,gaan jullie nog even genieten van de zon.

Beps,de klepdozen naar buiten verplaatst.

Bloem,gepest door jongens…

Ik kon uitslapen,C is gisteren onverwacht bij een vriendin blijven slapen,hun zoontje moest naar de huisartsenpost,ben ik meegereden en heeft haar man C bij hun op bed gelegd,vond het sneu om hem wakker te maken dus lekker laten liggen.

Goede morgen!

@trl
Nog even dan mag jij ook weer. Ga je vrienden opzoeken daar?

Uitslapen??? Het is is 8 uur! :wink:

Mk,de vrienden zitten daar 2 weken,en aangezien ik geen camping gevoel heb,gaan wij er maar 5 daagjes heen…
hahaha als je normaal half 7 wakker bent,is 8 uur toch al 1.5 uur uitslapen

http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon10.gif

Wij ook weer op, over een half uurtje weg

Tot vannacht :wink:

@beps: je bent al weg, maar wil je toch heel veel plezier wensen voor vandaag!

Goedenmorgen all. :dag:

Is bij jullie ook al zo warm? lol2 Nou, hier wel en ben weer op tijd opgestaan en heb hier beneden even snel gekuist incl. de KD en vind het weer goed voor vandaag. Weet nog niet wat we gaan, maar iedere geval wel ff de schapjes thuis halen.

Morgen gaan ze hier achter onze tuin op het speeldveldje een grote tent met groot scherm neerzetten en een ieder is dan welkom, maar moet dan wel z’n eigen spulletjes meebrengen. Lijkt me wel leuk.

Ik ga ff showeren.

Iedereen een fijne dag verder. :dag:

Roanna: ja moet je doen! Gezellig toch!! Ik kijk morgen bij een vriendin thuis… hadden al een tijd geleden afgesproken dat we het fotoboek van Thailand zouden maken… niet wetende dat NL dan de finale zou halen… :wink: Dus dan kijken we mooi bij haar thuis!:smiley:

Ook leuk Cyn. :cheer:

@roanna: wij gaan morgen hierachter op het kerkplein kijken, daar zetten de horecagelegenheden samen een groot scherm neer. Nu druk aan het schoonmaken, moet toch gebeuren ondanks de hitte, maar later vandaag ook wel genieten, zwembad neerzetten etc

Ook gezellig Linda. Nou, toi,toi, toi met poetsen en maak er verder weer een leuke dag van, maar dat gaat wel lukken denk in het zwembad. :zon02:

Ik ga. :dag: