Turkisch Tea Time...... deeltje 138

he balen voor Cyn,hopen maar dat het meevalt…

Roanna,pas maar op voor jullie auto,snap nooit waarom mensen de spullen van anderen kapot moeten maken.

Viva,ik geen mail gehad klopt dat?

tlr. ik heb geen mailadres van jou…geef ff pb

Bloem,hoe gaat het met jou,beetje stilletjes de laatste tijd…

tlr…mail gestuurd naar je.

oke dank je zal ff kijken

http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon7.gif

Hmmm zie nog niks in me mailbox,maar kan ff duren he.Laat het je wel weten als ik hem heb

Ik heb m ook doorgemaild, TRL!

een voorzichtig gejuich van deze kant :smiley:

Net een sms van Cyn: geen mex griep, igg een zware keelontsteking, AB kuur, en als dit niet helpt testen op malaria en knokkelkoorts…(maar goed eerst de AB zn werk laten doen)

Wij tussendoor even thuis, gelukkig, en dan door naar de ‘buren’ Almere om daar nog even te kijken

jeetje Cyn lekker zeg…hopelijk hebt de abkuur.

Beps buurtse…

Heb ze van jullie beide ontvangen,heel fijn om dit te lezen…

Cyn,sterkte en beterschap hopen dat de kuur aanslaat

Mooi TRL

Nu door naar de buren!!!
:dag:

Zo ik ben net gebeld, binnen een half uur komt herman

en nog een mail…

@ TRL hier alles prima hoor… sta in de wachtstand heb ik het idee…dus bijt me maar vast in mn vakantie over 4 weken…

zoveel plannen, te weinig geld en alles op het verkeerde moment

Rubbie ook geslaagd, die geen Aaibare foon, maar de HD2(van ehhhh weet ikveel…) wel internet dus die ook dagen zoet haha…(lekker rustig!)

Nu eten en naar mn werk, dan door naar het THeater(Wim v Helsen)

@bloem
En waarschijnlijk ben je wel heel rijk, maar dan wel in FV.

@beps
Nog nooit van gehoord, maar veel plezier.

Ja we hadden al naar de voorloper gekeken, maar toen wilde hij ‘nog even nadenken’!!!
Nu dus de knoop doorgehakt en kijken…

Meiden ik ga naar t werk doeggie(haha, internet en dus de mail on the phone, dus altijd in touch!!!)

Ben ook weer terug, eerst naar opening van klant geweest en daarna heerlijk geluncht, lekker relaxed.
Cyn : beterschap hoor
Bloem : zal aan je denken hoor enne ik heb de E71, heel fijn toestel
Beps : weer een foontje voor Rubbie erbij
trl : beslist welk fototoestel het wordt
Roanna : weer branden, het is toch te gek voor woorden eigenlijk
Viva : en???is de takkenherrie al aangesloten
MK : ik heb er ook nog nooit van gehoord hoor

Dit is het foontje van Rubbie, eigenlijk net zoiets als een aaifoon, maar net ff anders, en je kan er alle software opzetten, niet alleen de apps…

Wow Beps … supergave telefoon van hubs. Zit ECHT alles op en aan he!!!

Heel toevallig weet ik wel dat dat het merk HTC is. Anders had ik het waarschijnlijk ook niet geweten, maar omdat me dochter en ik nog steeds aan het uitvogelen zijn, welke zij zal nemen in April als het kontrakt afloopt, kwam ik 'm tegen. Mooi ding.

Zo’n HTC heeft haar ex ook en wil hem dus niet nadoenlol2 , dus wordt het denk ik een LG met alles er op en aan. En anders van Somsang, omdat ze daar goede geluidsontvangst mee heeft, wat voor haar ook heel belangrijk is. Heeft b.v. de Neukia niet zo goed voor doven en SH.

Wij vanuit het werk even naar de Praxos geweest om die viooltjes te halen van 6 voor 1 euro. Hebben gelijk een paar van die bakken meegenomen en ze staan al in de voor en achtertuin. Maakt het gelijk weer wat vrolijker.

Ook weer wat betere berichten gehad net… dus mijn dag kan eigenlijk niet meer stuk.

Even kijken of ik het plaatje erop krijg.

http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:xUJfDmslC9n7sM:http://www.jayceooi.com/wp-content/uploads/2009/11/Malaysia_HTC_HD2.jpg