Oh Beps… tele petie. Twee zielen, èèn gedachte.
Mooiiiiiiiiiiiiiiiiiii cheer
@Marion: :dag: Vermaak je je nog een bietje daar?
Oh Beps… tele petie. Twee zielen, èèn gedachte.
Mooiiiiiiiiiiiiiiiiiii cheer
@Marion: :dag: Vermaak je je nog een bietje daar?
Ja hoor, gaat prima hier maar telt al heel hard af ![]()
Ook weer een mooi bericht van onze Toos. Wat zal dat een opluchting zijn voor de familie. En nu afwachten hoe ze het verder gaat doen. Maar de 1e stap is er ![]()
@Cyn
Oeps meis toch. Geen mexicaanse griep iig en maar hopen dat het alleen een keelontsteking is. Want malaria/knokkelkoorts is echt heel heftig. Beterschap meis :kus:
Hey meiden even snel een berichtje… Heb mezelf van de bank weer naar me bed gesleept…
Gisteravond is de koorts gestegen naar 39.7 en die hangt nu rond de 39 graden… De huisarts is dus naar mijn huis gekomen omdat hij geen risico wilde nemen dat ik andere patienten zou aansteken/besmetten… Hij weet niet zo 1,2,3 wat het is, hij zag in ieder geval een ontsteking in mijn keel (die had ik ook al zien zitten) en daar heb ik nu AB voor gekregen… Als het vrijdag niet beter gaat dan moet ik bellen en naar het ziekenhuis voor verder onderzoek… Vooral knokkelkoorts zou nog een optie kunnen zijn…
Nou nu nog even snel 20 minuutjes online met M. en dan weer verder slapen… (proberen)
:kus:
Marion : :dag::dag::dag: nog lekker aan het genieten zie ik, goed zo !!!
@Cynthia: Oh, ik lees het nu pas goed en dringt het tot me door. Heel veel beterschap meid. :kus: :kus:
Nog 34 te gaan.
Tot latersssssssssssss all! :dag:
veel gezegd hier moest 3 pagina´s lezen!
@cyn: BETERSCHAP!
fijne avond iedereen!!!
@Marion: Ja hij is er zo blij mee… als een klein kind!!!
@Roanna: Die LG is ook een leukertje hoor!!! Ik heb het gewoon helemaal met de aaifoon…
@Cyn: :kus:!!!
En nu op het werk, weer niets te doen, maar nog maar 45 min!
@Beps
Ik ken het … hier zit nog zo’n kind ![]()
Hij zit nu weer een of ander ‘interesting programm’ te downloaden voor zijn telefoon. Nou … kom ik toch ff hier mee kletsen.
Marion,je had J toch niet meegenomen lol2
Dit grote kind is soms nog erger ![]()
J is trouwens aan het voetballen nu, de beslissende wedstrijd voor de beker. Ik ben benieuwd en hoop dat ze hem gaan winnen.
Zo, nu even pauze. Ik heb na het eten, de hele keuken gesopt incl. die witte buffetkast. Pffff… het was weer nodig hoor. Maargoed, dan kan het er weer een poosje tegen.
De guppen weer verzorgd, maar vind het daar soms zo kl*te, dat die venstertjes niet openen. :mad:
@Viva: Ennnnn??? Staat de Herman Karton al gebruiksklaar?
Ohhhhhhhhhhhhh…we kunnen weer wijzigen. cheer cheer
@Roanna
Gaat om toerbeurt dan. Mijn wijzigknop heeft er de hele dag gezeten maar nu is ie weg ![]()
Ben jij ff ijverig geweest, zo laat op de dag de hele keuken nog gesopt.
@Marion: Oh, wat raar dan. Ik dacht eerst dat jij 'm wel had, omdat jij VIPPER bent en ik niet, net als sommige anderen.
Ja, ik krijg weleens vaker zo voor of na het eten een ingeving van, laat ik dit of dat een gaan doen. s’Morgens komt er het er vaak niet van, omdat ik dan weer weg moet naar het werk en dan wil ik niet te moei zijn daar. lol2
Oh, ik duim voor J. hoor!!! En jij nog veel plezier daar. :wub:
Nou karton doet het, als je wilt kun je het behang van de muren laten dreunen, alleen zoals het stond gaat het ,die subwoofer is veel te groot, dus na lang beraad met hubs, moeten we de boel omgooien, en dan zo’n tv dressoir kopen, dan maar gelijk zo’n mega scherm aan de muur…en dan moet het lukken, dus dat wordt nog ff klusssen, en weer geld uitgeven…pffffff…Maar dan heb je ook wat.
@Viva: Oh ja he. Wat een geluid produceert dat apparaat he. Wij zijn er ook zo happy mee.
Enneh… wat een grootse plannen, maar wat leukkkkkkkkkkkkk. cheer Welja meid, geld moet rollen en anders komt er toch maar schimmel op. Yehhh… een compleet home cinema daarstraks bij jou. Je kunt entree gaan vragen aan je buren. lol2
hihihihi…ja en allemaal willen ze loge zitten.
het valt alleen niet mee om een leuk dressoir te vinden in mijn stijl maar ik heb er een op het oog.
@viva: hoe bevalt de nieuwe HK set?