Turkisch Tea Time...... deeltje 138

Weer een nieuw deel

:NETHERLANBeps: 12 Mrt Almelo- Weekendje Preston Palace(met fam, omdat mn vader 80 wordt):NETHERLAN

Raak: 28 Maart - 5 April…Bonaire
Bloem29+ Beps: 20 april: Cappadocie Rondreis
Viva: 21 mei - 4 juni Alanya
Roanna: 31 Mei - 7 Juni Alanya
Cyn: 11 juni -Soke/Kusadasi
Trl: 13 juni Kusadasi
Kaylo : 14 juni - 02 juli 2010 : ADR !!! :vak02:
Toos: 17 juni- 02 juli - Ocho Rios Jamaica[**

http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif

](http://www.mijnticker.nl/)
MK: 18 juni - 2 juli - Side
Viva 17 t/m 28 augustus Alanya :zon02:
Jac: 7 september~21 september ~Turgutreis
Cyn: 9 september - 14 september Söke/Kusadasi :wub:
Wendy: 16 september - 01 oktober Ocho Rios Jamaica [

http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif

**](http://www.mijnticker.nl/)

Toos: 8 oktober - 24 oktober - Costa Rica:wereld:

En de verjaardagen nog …

23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion

Kijk aan weer een nieuw deel, werd even van ww afgesmeten, en zat toen muurvast dus moest opnieuw opstarten.
Gefeliciteerd maar weer met dit deeltje.
Tja meiden ik weet het dus echt niet paps wil niet maar naar haar toe, en hij houd niet van ziekenhuizen dus gaat hij daar niet meer naar toe, weer dat vluchtgedrag zeg maar, maar ondertussen stuitert hij zo een depressie in…en dat kan ik ff niet handelen om hem daar uit te trekken, ben blij dat ik zelf net een beetje op de rit kom na al het gedoe en ellende.

Zo, had 'm al klaar staan en voor dat iemand mij voor was.

Ik zag dat Heintje Davids ook weer afscheid aan het nemen is.

Gefeliciteerd meiden, cheer ondanks alle zorgen die Viva nu heeft. Mag er wel even tussen door toch?

@Viva: Ik probeer ook mee te denken, maar weet zelf ook niet hoe IK dit aan zou moeten pakken.

Nou meisjes, gefeliciteerd maar weer met dit nieuwe deel. Gaan gewoon maar weer verder

Ik wachte en wachte, en open ook 1 openen we dubbel
Gelukkig meteen verwijderd

lol2lol2lol2

Weer een nieuw deel en we gaan gewoon door.

Viva,pffff moeilijk hoor,er wordt je ook niks bespaart he :kus:.

Bloem,lekker naar Erfurt zondag…En autootje weer helemaal gerepareerd,hoop dat je er nu een tijd mee rijden kan.

Toos,de stem weer een klein beetje terug…

Roanna,gaat aftellen naar de AOW.

Beps,:kus:

Je moet alleen de foto er weer opzetten. Heb firefox en die wil niet kopieen

Ach als heintje daar nou lol in heeft, lekker laten gaan en niet op reageren. Of uhhh met zn allen uitzwaaien:dag:

Meiden ik blijf gewoon gezellig hoor, ik zit zelf goed op de rit, en laat me niet zomaar neerknuppelen, maar ik kan dus echt niet de moed opbrengen om hem ook op de rit te houden.
Nou ja ik ga er morgen heen en dan zie ik het wel. Damber is vrij dus die zal wel meegaan naar opa, misschien dat dat een beetje helpt.

Tja adieu en vaarwel,…weer de pb online, hoe dik is de plaat voor iemand zijn hoofd…

Toos ja…leuk allemaal alleen het poppetje met zwaaien er op zetten.

jeetje, heb geeneens tijd voor me vissies, is alweer nieuw deel geopend. Ben deze snelheid niet meer gewend hoorlol2lol2lol2
Gefeliciteerd maar weer met de snelle bevalling, mis alleen onze kaarsjes:frown:

of het liedje van de sound of music van adieu farwell auf wedersehen…hahahahah

Is ook wel heel moeilijk hoor en je bent maar weer mooi de klos. Pffff verzin daar maar eens wat op

Raak aan het vissen voeren geweest, heb net de hele avond zitten rapen en rooien.

Ben nog niet bij de vissies geweest vanavond, doe ik straks
@Viva: Zoek even op op you tube

Ik neem het maar bij de dag denk ik, schiet alleen mijn nek in, verder niets, maar goed daar heb ik wel een pilletje voor…leve de medicijnen.

Viva : we hebben het er maar druk mee he enne het schuift ook nog eens nix nada noppielol2lol2lol2lol2

Of een liedje wat ook wel in stadions wordt gezongen…

Ik wil me paardenstal nog compleet hebben,maar of dat ooit gaat lukken …