Hij gaat lekker Cyn, beterschap meissie.
@ TRL kunnen we voortaan het lijstje weer krijgen (als de rest het ermee eens is)
@ raak… bonaire ansichtkaarten???
@ beps, ja daarom overweeg ik nu de nokia E71 of E72 (weet nie meer precies) we twijfelen nog lekker ff verder
We zijn er keer op keer naar aan het vragen bij de redactie, er is iets van een storing in de software ofzo…
@TRL: Ja ik weet dat het een heel eenvoudig bedienbaar en leuk toestel is, maakt snelle foto’s enzo. Ik heb er nog over gedacht hem te kopen voor ‘erbij’…(jaja ik weet het TE erg…)
Nog stiller hier dan mogelijk lijkt… gewoon uren niets te doen
@Cyn: Beterschap lieffie
@Bloem: HIJ IS FANTASTISCH!!! HEERLIJK toestel!!! ECHT!!!
Bloem,als de anderen het ook oke vinden,wil ik het lijstje morgen wel weer plaatsen hoor.
Beps,denk ook wel dat die het gaat worden hoor.
Cyn,beterschap
Ik ben thuis… rustig aan eea bekijken…
Ik denk ook dat langzaam het lijstje kan… want of we wel of niet stilstaan bij wie er jarig is of wie op vakantie gaat, we vergeten zeker niet stil te staan bij die waar ons hart aan denkt…
:NED.ANTRaak: 28 Maart - 5 April…Bonaire:NED.ANT
Roanna: 9 april t/m 11 april, weekendje Eindhoven
Bloem29+ Beps: 20 april: Cappadocie Rondreis
Jac: 17 mei tm 24 mei Katzenfurt Duitsland
Viva: 21 mei - 4 juni Alanya
Roanna: 31 Mei - 7 Juni Alanya
Cyn: 11 juni -Soke/Kusadasi
Trl: 13 juni Kusadasi
Kaylo : 14 juni - 02 juli 2010 : ADR !!! :vak02:
Toos: 17 juni- 02 juli - Ocho Rios Jamaica[**
http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif
](http://www.mijnticker.nl/)
MK: 18 juni - 2 juli - Side
Viva 17 t/m 28 augustus Alanya :zon02:
Jac: 7 september~21 september ~Turgutreis
Cyn: 9 september - 14 september Söke/Kusadasi :wub:
Kaylo : 9 september -14 september ISTANBUL :vak01:
Wendy: 16 september - 01 oktober Ocho Rios Jamaica [
http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif
**](http://www.mijnticker.nl/)
Toos: 8 oktober - 24 oktober - Costa Rica:wereld:
Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland
En de verjaardagen nog …
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
Goedemorgen meiden, zo dan ik lekker vroeg wakker.
Iedereen in twijfel over telefoons en camera’s hahaha keuze’s maken, het blijft moeilijk. Vandaag VRIJ, zoals Roanna al zei, vandaag komt de herman karton set dat wordt weer puzzelen en draadjes en stekkertjes…dus maar snel even de boel strak, en de strijk dan kan ik me daar over buigen. Het beloofd lekker weer te worden dus dan gaan we van het zonnetje genieten. Ik ga op meeleesstand
Iedereen een fijne dag…
@viva
De nieuwe HK set wordt gebracht en dan fijn stoeien met alle draadjes.
Jij bent ook van alle markten thuis hè, dat soort dingen is echt niet mijn afdeling.
Mk, datzelfde heeft hubs van mij, die heeft niets met electronica, pc, en telefoons hahaha, ja en 1 moet het er dus doen in huis, en dat ben ik dus…als ik er niet uitkom bel ik zoonlief wel, wat zijn vader niet heeft, heeft hij dubbel, dat is echt zo’n gadet type, …en is verbindelaar, dus doet niet anders dan met draadjes en computers…hihihihihihi
Ik ga dan zitten en pak de gebruiksaanwijzing en doe wat er in het boekje staat, zoonlief sluit alles eerst aan en als hij er dan niet uitkomt wil hij nog wel eens de gebruiksaanwijzing erbij pakken maar die begint gelijk.
Goodmorning luitjes. :dag:
@Viva: Oh spannund hoor. Dat wordt zeker even zoeken en steken om alles 5 speakers aan de gang te krijgen. Wij hebben er wel hulp bij gehad van een neef en ik weet nog onze eerste film was een een dvd concert van de Eagles. Hmmmmm… kippevel… zo mooi dat geluid en natuurlijk die muziek, althans vind ik. Succes ermee.
Lijstje weer terug. Prima, want vooral voor mensen als ik… hebben zo’n geheugensteuntje wel nodig. lol2
Verder even niets te melden, dan dat het weer een mooie dag gaat worden.
Oh ja, toch nog wel even. Vannacht weer 3 auto’s op een parkeerplaats hier in de Maten in de fik gestoken. Niet direct in de Hoeve, dit keer in de Donken, aan de overgang van de ringweg onder een flat.
Nou meiden geniet:
:zon::zon:
:dag:
He, wel k*t hoor nog steeds geen veranderknop :mad: Moet overkant van de ringweg zijn.
@Beps: Ik weet het… ze zijn er mee bezig. Pfffff…
Oh ja Viva, als wij zoiets zelf proberen aan te sluiten, doen we dat met de eenvoudige gebruiksaanwijzing waar de plaatjes ook bij op staan. Daar komt kokkie meestel ook nog wel aardig uit, omdat het bij Phili*s ook zo ongeveer zijn werk was, maar voor de rest…??? Die boeken die je erbij krijgt… nou sorry… dan mag je wel een afgeronde HBO techniek hebben en dat hebben we niet. lol2 lol2
Nou, ga ff vissen en dan douchen. :dag:
Ik ben erg blij met mijn techneut in huis ![]()
@roanna
Weer auto’s, wat bezielt die mensen toch…
wat een idioten heb je toch op deze aardkloot…ze moeten hun de handen afhakken…
Zo ik weer wakker gedouched, met mn fatima-handdoek nog op achter de compie
Straks even shoppen voor mn foon(bescherming display, tasje, extra kabeltje enzo…)
Ik kreeg vanmorgen een sms van Cyn:
Ze moet vanmiddag van de HA langskomen, hij verdenkt haar van de mex griep…
@Roanna: Jemmig het houd ook nooit op… stomme mensen zonder respect voor de spullen van anderen
@Viva: Hier andersom, ik begin aan kabels te rukken enzo…Rubbie zit met de gebruiksaanwijzing…;)!!! Spannend hoor…(en laat de armoe de pip krijgen, geniet nu, of er geen morgen is…)
Beps helemaal gelijk heb je…genieten zolang het nog kan…hihihihi…zie je al trekken aan de kabels…jij gaat jezelf ook lekker verwennen zo te lezen.
He getver Cynnie beterschap meis…en jij straks dus aan de tamilflu…
@Viva: Niet alleen mij denk ik, Rubbie zit de hele tijd met mijn Aai-foon te spelen,… dus hij maar een abbotje met foon denk ik ;)!!!
Nou dat heeft hij toch ook verdient.
Meiden ik heb een mail gestuurd naar jullie