@Roanna: :kus:!!
Roanna,:kus:
Beps,ook al aan het plannen voor volgend jaar.
Cyn,lekker toch veel naar M en leuke reisjes in het verschiet.
Plan de vakantien eigenlijk nooit zo lang van te voren zie dan altijd beren op de weg zoals wat als enz…
Ik wilde eigenlijk in de zomer nog een week of 2. Maar… NIET TE BETALEN!!! voor een paar honderd euro meer ga ik een rondreis van 3 wkn maken in Thailand/China/Mexico… dus…
Nu niet meer weg, dan naar verwegistan!
Beps: je hebt helemaal gelijk hoor!! De zomer is belachelijk qua prijzen!! ![]()
Trl: Dat is ook wel zo, maar ja we hebben een annuleringverz. Dus mocht er iets gebeuren zijn we gewoon gedekt ![]()
Pfff ik alweer wakker, wordt er gek van… En ook nog mega keelpijn…
Miere,van harte gefeliciteerd met je verjaardag en een fijne dag gewenst!!!
Cyn,ja daar heb je ook wel gelijk in.
Miere: happy birthday!!!
Oh zie net dat Y. inmiddels ook weer vrijgezel is… zou dat meisje er dan toch achter zijn wat voor *** het kan zijn ![]()
Nou ik me bed uit, dus tot later vanaf mijn werk! :dag: :kus:
Cyn,kan natuurlijk ook zijn omdat het seizoen binnekort weer begint hij zijn status op vrijgezel heeft gezet…
Goedemorgen all. :dag:
Allereerst… MIERE… Van harte gefeliciteerd met je verjaardag en nog vele goede en gezonde jaren toegewenst. Elders las ik, dat je al al heerlijk aan de bak bent geweest, dus maak er een mooie en smakelijke dag van.
http://www.animaatjes.nl/plaatjes/v/verjaardag/20.jpg
Alle anderen… iedereen weer een fijne dag. Ik krijg straks koffievisite, dus zie jullie vast later op de dag wel weer ergens. :dag:
Trl: nee zij heeft het namelijk ook, en zag ook een bericht van haar waarin stond dat het over is…
Ik te werk, keelpijn gaat steeds verder uitbreiden, dus zit nu achter de balie met een kop honingthee (bah) en een pak fisherman’s friend haha ![]()
Goedemorgen
Miere : van harte gefeliciteerd met je verjaardag, hoop dat je een fijne dag hebt met de familie en vrienden:kus:
Beps : wil naar verwegistan
Trl : ziet beren als ze vroeg plant
Cyn : jetleg, keelpijn, vieze honingthee, sterkte meissie
Roanna : koffieleuters op bezoek, tot laterssssssssssss
Viva : gaat het meissie ???
Lang zal Miertje leven in de GLORIA!!!
:kus::kus::kus:
Meiden ik heb zo diep geslapen!!! Zo diep!!!
Nu dus wakker…en een :kus: voor iedereen
Goedemorgen meiden, ja hoor met mij gaat het prima, heb geslapen als een blok…vandaag een lange dag werken, en dan morgen lekker vrij, we krijgen een nieuwe cinemaset…dus als hij binnen is morgen kan ik met de draden aan de bak…hihihihihi, is weer een puzzel dat weet ik nu al. Hubs wilde graag een harman kard*n set nou hij krijgt hem…hihihihihi…
Miere gefeliciteerd met je verjaardag, en meiden wat een heerlijk weer is het, wel een koude wind maar toch.
Raak jij je koffers al gepakt…
Viva : wordt een hoop herrie, dochter heeft die set ook cheercheer
nee hoor, zondag ga ik pakken, vertrek 's avonds lol2lol2 ben wel benieuwd…heb alles natuurlijk al wel gevolgd op de cam maar toch…
Raak meissie wel genieten he daar, en een vraagje ik weet niet of ze er zijn, maar wil jij kijken of ze een koelkastmagneet hebben van Bonaire??? Ik spaar die namelijk op mijn werk, voor op het magneetbord…
Ja onze zoon heeft die set ook, en idd een hoop herrie, maar wel leuk ik heb een set van 2 jaar oud, die speelt gekopieerde dvd/cd’s wel af, maar originele daar verslikt hij zich in…pokke ding. Dus nu maar een dure en dan maar hopen dat hij wel goed is…failliet ga ik toch wel, een nieuwe laptop, een nieuwe bril en nu ook nog een nieuwe set, en hubs en ik alle 2 ook nog andere fietsen…dus nu is de pot weer bijna leeg, kan ik weer overnieuw beginnen. \o ja moet ook nog 2 vakantie’s betalen…hij is fijn.
Viva: had het maar eerder gezegd, had ik vanuit Thailand en Laos mee kunnen nemen…
O lieverd, helemaal vergeten te vragen…wat lief van je…Nou dan een oproepje aan iedereen, die naar een ver vreemd land gaat…
Ik spaar dus koelkastmagneten van vreemde landen…heb er al 1 uit spanje en wat uit frankrijk, natuurlijk turkije…
Viva,hebben we dezelfde hobby
http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon10.gif
,ik spaar ze ook.Dus Raak als je toch voor Viva op zoek gaat hou ik me ook aanbevolen