Haha heb er wel 1 uit Thailand en Laos, maar die ga ik niet weggeven, maar als ik het wist had ik het wel meegenomen hoor ![]()
Cyn,had het nog wel willen vragen,maar toch vergeten,volgende keer dan maar
http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon10.gif
van China ofzo
Trl: precies ![]()
Wij volgend jaar naar Vietnam/Laos/Cambodja/Thailandā¦(of alle 4 haha) Dus damesā¦niet getreurtā¦
Ohhh loop in mn voorjaarskleding, slippers aanā¦
M*kro had nl de ānep-birkiāsā in de aanbieding dus ik heb die gekocht, 8 euro pp⦠haha⦠dus 2 soorten wit en zwart (die met die lip naar voren en die met de dunne bandjesā¦haha)
IK GENIET!
Zo mn foon inregelen
Viva : ga ik zeker zoeken. je hebt het over verre landen, ben morgen in Belgie heb je die al ???lol2lol2lol2lol2
Jij weet iig weer waar je die lange dagen voor maakt he !!!
Trl : zal voor jou ook uiteraard meekijken
`Raak! Jij bijna naar je dochter: ohhh lekker hoorā¦
Beps : hier fluiten de vogeltjes ook en alles staat open, zaliggggggggg
Halong bay staat bij mij ook nog steeds hoog op mijn lijstje, maar heb dan pensioen nodig anders veel te weinig tijd. werk neemt gewoon teveel tijd in beslag:mad: lol2lol2lol2
Cyn : spaar jij die dingen ook dan ??
Raak: ja maar pas sinds afgelopen jaar ![]()
Hahaha kreeg net post van de Jng Intr⦠Kreeg nog een reischeque van ā¬160.- omdat ik dat teveel betaald zou hebben op de reis naar Thailand⦠Vervelend ![]()
neee die heb ik ook nog nietā¦hahahahaha
he get Cyn vervelendā¦
Viva: ja he!!
Denk nog maar even een nachtje weg met mams ofzo ![]()
Cyn : wat mot je met al dat geld he ???lol2lol2
Haha inderdaad
Al had ik het liever contant gehad⦠dan had ik het bij mijn Turkije-potje kunnen doen ![]()
Oh Cyn, jammer dit jaar gaan we niet met henā¦
Ik heb mn foon geinstaleerdā¦pffff wat een mogelijkheden,ā¦
(en in gedachten ben ik er weer eens niet bijā¦:tear:)
Beps: :kus: en succes met je appelā¦
Beps : troost je na 1.5 jaar snap ik nog niet alles, heb ook zoān appeltoppie nu
Hoe zet ik het geluid op uit???
Hoe kom ik in āeen bepaald deelā ???
Luxe problemen⦠en vooral, ik heb ALTIJD een Neukia gehad⦠eigenlijk nooit een andereā¦
Beps: geluid uit: tegen de muur gooien?? ![]()
Goedenmiddag ladies, :dag:
Heb even bijgelezen hoor en heerlijk dat jullie zo aan het genieten zijn van alles, maar het meest van het weer. Wat zalig he en morgen nog beter he!!! :zon02:
@Viva: Hebben wij ook sinds een jaar of 2 zoān Herman Karton set. Zul je geen spijt van krijgen. Wat een geluid als alles open staat. Boink, boink en dan de woofer op zān sterkst. cheer
Kokkieās hele familie sparen ook die plakdingen. Ik breng al jaren die dingen mee uit weet ik waar vandaan. Uit elke plaats waar we zijn geweest en dan maakkt het niet uit, of ik er al vaker ben geweest, want dan zoek ik weer een ander. Ik heb er zelf ook een paar hier op mijn prikbord hangen, maar spaar ze niet echt. Mijn schoonzusje spaart daarbij ook nogeens vingerhoedjes uit diverse landen en plaatsen.
@Beps: Alles onder de knie nu met de ai poon? Leuk werk he? Maar dan hei ook wat he!!!
@Raak: Dat is het fijne van thuis werken he. Kan je de boel lekker opzetten met dit weer. :zon02:
Nou verder iedereen⦠:kus: