Turkisch Tea Time...... deeltje 138

Goedenmiddag inmiddels. :dag:

Zo, ff de visskommen weer verzorgd, maar mijn venstertjes werken nog steeds niet goed. Nouja, lekker belangrijk.

@Marion: :dag: Mooie foto weer daar hoor. Oh… en dan te weten dat ik er over een paar weken ook loop. cheer Lekker ervan genieten hoor. Het weer is al goed zo te zien daar he!!!

@Beps: Wat??? Kun je ons dus overal volgen. Nou, hardstikke gaaf ding hoor zo’n ai-foon. Je gaat echt op sejiek hoor en gelijk heb je. Werkse zo weer.

@beps: werk ze zoweer en veel plezier met de appelfoon! Helemaal hipperdepip
@ roanna heeft de vissen verzorgd
@ viva: hoop dat je de dag een beetje bent doorgekomen…

Beps: wow een appeltjesfoon! :smiley: Maar jij had ook een mooie toch??

Ja meiden, ik had een goede foon, en die gaat op reserve.
Ik heb altijd al oog erop gehad, maar vond ze te duur!!!

Nu dus op t werk, alles morgen in orde maken en dan komt het goed

@Viva: Hele dag aan je gedacht, is het meegevallen??

Viva: :kus:

@Beps: Tuurlijk Beps. Hadden we het laatst niet eens over dat je jezelf soms best mag kietelen!!! lol2 Nou, jij hebt nu bijna een mooie foon. Een die je altijd al graag wilde hebben. Dus… voila !!! Gaan met die banaan.

Had ik trouwens al gezegd, dat ik je gedichtje onder je handtekening mooi vind? Nee, nou bij deze dan. Mooi!!!

@Cynthia: Door al het tumult… hoe was je vakantie eigenlijk? Hebben jullie het weer leuk gehad? En nu toch wel weer eens wat anders, of toch nog wel weer een keer Thailand?

Hallo meiden wij weer thuis, van een lange, hele lange dag.

Alles redelijk verlopen, vanochtend om 5 uur uit bed, paps gebeld, naar hem toe en om 7 uur bij hem voor de deur, niet goed geschoren, wel zijn goede broek en overhemd aan maar nog niet gegeten, en een oude trui aan, dus trui uit, boterham gesmeerd, schoenen gestrikt…aftershave erop, deo gespoten…en hem toen meegenomen, hij had er geen zin in zei hij. Afijn wij op weg voorbij gouda al in de file, en toen maar omgereden via arnhem want de A 28 stond muurvast, mooi op tijd bij het bejaardentehuis. Vervolgens even bij oma naar binnen, ze was nog niet gekist…toen aan de koffie, weer terug, de kleindochters (waaronder ik dus) toen ze klaar was, de deksel gesloten, weer die ballen in die deksel draaien ( krijg er handigheid in). hubs en zoonlief incl. de anderen de kist gedragen. Toen in de auto naar het crematorium, daar een mooie licht christelijke dienst gehad met de dominee. Veel sprekers, best wel veel mensen die belangstelling hadden, en van daar uit weer terug naar het bejaardentehuis, daar aan de broodjes en soep, om vervolgens weer terug te rijden naar Den Haag, pfffffff wat een dag, paps huilde verschrikkelijk tijdens de dienst, Damber zat achter hem en kon haar hand op zijn schouder leggen, ik kon er niet bij, mijn nichtje zat naast mijn vader, die had het dus in de gaten en legde haar hand op zijn handen. Al met al is het goed verlopen hoor, paps heeft zich keurig gedragen, (hoe klinkt dat nu weer, maar niet lelijk bedoeld). Maar ben wel helemaal gekreukeld…heb mijn pak al weer in de kast en zit heerlijk in mijn huispak op de bank, dat opgeprikt zitten is helemaal niets voor mij…
Meiden ik meld me straks weer ga heel even wat eten…en dank jullie wel voor alle lieve wensen…kus van mij voor jullie.

@Viva: Mooi verslag. Nu even lekker uitrusten van deze toch wel zware dag. Hopenlijk krijg je nu even pauze wat betreft ronder ballen in deksels draaien. :kus:

Roanna: sommige dingen zijn nou eenmaal veel belangrijker dan mijn vakantie! Maar het was wederom erg geslaagd, vond het soms wel jammer dat ik dingen al gezien had, maar goed dat zij zo… :wink: Ben nu voorlopig wel even klaar in Thailand, en voor volgend jaar (sorry, plan nou eenmaal graag :wink: ) zal het hoogstwaarschijnlijk China worden… Al ben ik sinds vandaag ook wel erg into Kroatie… Ja het klinkt gek, maar dat lijkt me ook enorm mooi :wink:

Nou ik ga even wat foto’s op FB zetten… :dag:

@viva
De dag goed doorgekomen, pa zich netjes gedragen :wink:

@cyn
Mooie vakantie gehad en alweer aan het plannen voor volgend jaar.

@beps
Een nieuwe telefoon.

@mk: wanneer kun je je cijfer verwachten?

@beps: veel plezier met je nieuwe telefoon

@viva: gelukkig heeft paps zicht goed gedragen

@cyn: toch last van een jetlag, nu bezig met de foto’s

Ik ook vandaag nog bij vriendlief, vanmorgen mijn boodschappen gedaan en de rest van de dag lekker bezig geweest in onze tuin, vanavond nog lekker samen en dan vertrek ik morgenvroeg weer naar mijn eigen huisje, daar weer druk bezig met van alles en morgenmiddag of avond ook lekker sporten

@Roanna: Kietel jezelf vooral!!! Want soms is er ineens geen tijd meer om het te doen tenslotte… En dus… gedaan!!!
Ja vond op een andere site dit gedichtje bij iemand, het netjes gestolen(tenslotte: beter goed gejat dan slecht verzonnen)

@Viva: Mooi dat het een waardige dag was. En tuurlijk moest paps janken…ach jullie hebben allemaal zoveel voor je kiezen gehad, het is nu mooi geweest… Op naar een rustige avond!!!

Ik mag door tot 23 uur…(moeder van een collega is vanmorgen zomaar ‘omgevallen’… niet duidelijk wat er is, maar wel dat het niet goed is…:tear:)

@cyn: ben benieuwd naar je foto´s. Ga zo kijken op FB!
@beps: op het werk
@ linda: nog bij vriendlief
@viva: is weer thuis, zit nu lekker in haar huispak! Fijn dat alles goed is verlopen.

Viva : weer lekker op de bank na een zware, maar toch waardig verlopen dag.
Hoop voor jullie dat er nu even wat rust komt hoor:kus:
Cyn : aan het kijken voor china
Beps : appeltje voor de lekkere trek
Roanna : druk met niet werkende viskommenvenstertjes, wat een woord helol2lol2lol2
MK : hoe gaat het, nog steeds zo druk ?
Linda : morgen weer op huis aan na verblijf bij vriend

Viva,na een heftig dagje lekker languit op de bank.

Cyn,al aan het kijken voor een vakantie volgend jaar,pfff knap hoor dat je al zo ver van te voren kan plannen… Kroatie is mooi heb ik van vrienden gehoord.

Beps een nieuwe foon en kan ons straks overal in de gaten houden.

Iemand nog iets gehoord over Toos?

@linda
Dat gaat 8 weken duren, wordt dus begin mei.

@raak
Op kantoor het jaar 2009 (bijna) afgerond, wacht alleen nog op de laatste lijst met boekingen en dan kan ik afsluiten. Thuis moeten de aangiftes nog de deur uit, ZCP’er net is lastiger… waarom doe ik dit toch altijd op het laatste moment???

Hihi Ik ben ook al voor volgend jaar aan het plannen(Thailand waarschijnlijk)

Je moet toch wat voor ogen houden he!!! En heb vandaag ook te horen gekregen dat er weer extra dagen gaan komen waarop ik overwerkuren kan pakken… Dat betekend dus: langer naar M!!! :smiley:

:wub:

Ik ga maar eens slapen… Als het lukt… (totaal niet moe)

Goedenavond ladies.

Ik wou even zegggen, dat ik de meeste van jullie even een mail heb gestuurd over de laatste stand van zaken.

Ik weg alvast weltrusten en tot morgen. :dag: :slapen: