Slaap lekker ladies… :kus:
Ik zojuist heerlijk met M. online gezeten… Na 3 weken voelt het alsof ik weer opnieuw verliefd op hem wordt… voel me net een kind haha ![]()
:kus: :dag:
Slaap lekker ladies… :kus:
Ik zojuist heerlijk met M. online gezeten… Na 3 weken voelt het alsof ik weer opnieuw verliefd op hem wordt… voel me net een kind haha ![]()
:kus: :dag:
Cyn : haha !! Voelt heerlijk aan om kind te zijn hé ?? Ik ga lekker slapen nu. Ben compleet opgebrand …
Toos : houden zo meid !!! :kus:
Nou meiden ik meld me af voor vanaaf…
@Viva: Sterkt morgen meis… dikke :kus: en ik hoop dat het allemaal lukt met je vader…:kus:
En alle anderen(en jij ook Viv;)))
WERELDWIJVEN dat zijn jullie :kus:
Zo, kon ook merken dat we weer uit eten zijn geweest. Gelijk weer aan de race, maar nu gaat het weer. Klinkt misschien stom, maar heb nog steeds die strip van Toos hier thuis en dat hielp.
Ik meld me ook af. Ook met een ietsje rustiger gevoel.
@Viva: Heel veel sterkte morgen met alles. :kus:
Weltrusten all. :dag: :slapen:
ellow
ikke weer thuis. was dus met collega naar de sauna, ze was jarig en we hebben in on birthday-suit rondgelopen
was zalig zeg… jammer dat het best prijzig was, anders zou ik dit elke maand een x doen… heerlijk. ben helemaal zacht en rozig en sleepy.
@ viva, sterkte morgen
@ raak, dank je voor het nieuw, mocht je nog een x die kant opgaan, kun je me dan ff oppikken? je was nog thuis voor de middag. langs je huissie gereden en de auto stond voor de deur. had al afspraak, anders had ik ff aangebeld
ben moe, nog ff wat schaatsgebeuren lezen en dan onder zeil… owh wat ga ik lekker slapen vannacht
@viva: heel veel sterkte morgen!
@viva
Helaas was uitloggen de oplossing niet, nog steeds alle 236 aanwezig…
Sterkte morgen.
Gelukkig weer iets positiever nieuws van Raak, we wachten het verder af.
Ik ga lekker slapen.
@ all, ik duik er ook zo lekker in, denk dat ik nu wel beter zal slapen.:slapen: lekker allemaal:kus::kus:
Bloem : ja klopt ben om 1 uur weggereden. dan weet ik waar jij zat in je birthday kostuum hihi. zal na de vakantie worden dat ik die kant weer op ga
@Bloemmie: Gaan we saampjes een keer??? HEERLIJK!!! hihi… daarna je bloembedje in ;)!!!
Ik ga nu echt, Rubbie naar zn werk: Tot morgen
Nou had gehoopt dat de jetlag al over zou zijn, maar volgens mij begint het pas… Ben al vanaf 03.15uur wakker en kan niet meer in slaap komen… ![]()
Viva,stertke vandaag :kus:,hoop dat je paps aantrekt wat je hebt gezegd.
Cyn,vroeg wakker balen,moet je vandaag werken of nog vrij? Al in je 'nieuwe’auto gereden?
Bloem,geslaagd feestje gehad.
Roanna,aan de race,maar gelukkig hielp de strip van Toos.
En blijf duimen voor Toos,:kus:
Ik ben wakker geslapen… nee moeilijk… geen idee…
Nu even wakker worden bakkie koffie, en denk aan iedereen…:kus:
trl: heb er wel al eerder ingereden hoor… Maar vanaf vandaag is hij officieel van mij… en dus straks naar het werk ![]()
Ook ik weer duimen! ![]()
goeiemorgen iedereen !!
Ik ook geslapen als een baksteen … Wou dat ik nog in mijn bedje lag. Teveel op FB gezeten denk ik …
Wel lekker zonnetje hier.
goedemorgen,
Viva : ben te laat waarschijnlijk maar meissie heel veel sterkte vandaag:kus:
Viva : ikke natuurlijk ook weer te laat !! Toch nog veel sterkte voor vandaag :kus:
Hola … Iedereen in slaap gevallen ?? :slapen:
In slaap gevallen? Nee hoor, we beginnen net wakker te worden
… grapje!!! Want er is volop internet nu het kantoor open is en daar moeten we even gebruik van maken ![]()
@Raak
Bedankt voor het mailtje! Eindelijk een beetje positiever nieuws van onze kanjer.
@viva
Sterkte voor jou vandaag. Denk aan je … :kus:
@Cyn
Weer helemaal opnieuw in love ![]()
@Bloem
Genoten in de sauna
@Roanna
Druk met de vissen en de buurjongen kwijt?
@Beps
Moet ff denken. Goed geslapen of niet ;)?
En toen … meiden ik kan het niet goed bijhouden. Weet niet meer wie wat geschreven heeft. In ieder geval een dikke vette :kus: voor jullie!!!
Ja meiden dag weer om, dus op naar t werk!!!
Vandaag een rustig dagje gehad, logeerpuber was even langs, en ik heb een andere ‘nieuwe’ foon gekocht…(2de hands…een appelfoon zeg maar… iets van I en foon… dat dus… ;)!)
Dus va morgen kan ik jullie OVERAL haha volgen(overal internet is wel prettig ;))
:kus:
@Beps
Wow … leuk telefoontje ![]()
Overal internet, hoeven wij je helemaal niet meer te missen ![]()