Turkisch Tea Time...... deeltje 138

Als je bij je buur komt, waar ‘liefde’ nodig is, krijg je op je voedselplekje een roze busje…klik erop…schudden…JAAAA

@Viva: Door alles zou ik dat haast vergeten! Morgen… Met je vader… :kus: Hopelijk komt alles gewoon goed. Maar ik heb vaak dat ik dan juist huil om het verdriet om iemand anders… Nu huil ik al als ik een vlieg zie neervallen…zucht

Beps: :kus:

Ik straks mijn zus en kinderen op visite, ben voorlopig niet online, maar de gsm staat aan.

@viva
Leuk dagje met de kinderen.

@roanna
Verjaardag bijna vergeten…
En vanmiddag naar de wok.

@beps
Werken maar weer eens…

@Beps: Ik heb 'm door. Het stond er gister ook al op, maar zag nergens dat roze busje en nu dus wel.

Je kunt nu ook mooie gifts voor je vrienden kopen, maar alleen voor geld of veel parels. En beide heb ik niet, dus… lieve buren… helaas.

Heb net veel werk daar verricht. Weer een nieuwe buurjongen aangemeld die nu op de foto van Cyn staat. :unibrow: Gister was ik de hele dag een buurjongen kwait, maar die is terug. Soms is het zo raar daar allemaal . Gelukkig is het maar een spelletje en gaat het om niks, dan alleen de fun.

Nou, ga ff wat doen. :dag:

@roanna: bijna verjaardag vergeten en straks wokken voor een ander verjaardag
@cyn: heeft lekker geslapen 12 uur!! En heeft gtst marathon gehouden. Is weer helemaal op gehoogte van alles in meerdijk.
@beps: is weer op het werk
@ Mk: krijgt straks visite

Mijn vader is jarig vandaag 61 jaar alweer. Dus ik moet straks ook nog naar een verjaardag!

kussss

Goedemorgen meiden,
Ik ook weer wakker, en kan ook aan niks anders meer denken. Ik had grote plannen voor t weekend, huis schoon, taarten bakken voor m’n verjaardag, maar er komt niks uit m’n handen.
Toch maar wat proberen straks, en askim komt vanmiddag. Hij vindt het ook vreselijk, ik heb hem uiteraard ook op de hoogte gebracht. En namens hem ook sterkte voor ons allemaal.
En geen nieuws goed nieuws??? Ik hoop het…

Zo meiden, wat een weertje…en dus is er niets te doen bij ons

100keer overlegd, niemand wilde naar huis, nou ik wel!!!
En dus…ben ik thuis

Raak: wereldwijf!! :kus:

Hi meiden !!! Ik ben vanmiddag bij onze Toos geweest en heb dr een hele dikke knuffel namens jullie allemaal gegeven. Het is een kanjer onze Toos hoor. Uiteraard heb ik ook aan de familie de groetjes van jullie gedaan :kus::kus:

En dus gaan we rustig door met kaarsjes, duimen, bidden of wat dan ook:

Ik heb alles in 1 plaatje gevonden!!!
Speciaal voor onze Toos…

Meiden wat een fijn bericht, we gaan door met duimen…

Wat een goed bericht, we blijven zeker doorgaan met duimen!

Wat een goed bericht… Blijven duimen…Toos een vechtertje laten we het beste hopen…:kus:

Zo, goedenavond.

Ik ook weer thuis van het lekker eten, maar nie heus.
Het eten was lekker hoor daar niet van, maar ik had geen rust in mijn reet, dus na het eten meteen naar huis.

En wat krijg ik te lezen…??? Toch enigzins goede berichten. Hebben de kaarsjes, het duimen en het biddden waarschijnlijk toch al een bietje hun werk gedaan, maar we gaan er mee door, want we ze is er nog lang niet, maar dit geeft de mens weer moed.

@Raak: Bedankt voor je bericht. :kus:

Jullie allen :kus: wereldwijven.

Had ook niet verwacht dat onze Toos het zomaar zou opgeven!! Blijven vechten! Toppertje! :wub:

@Roanna: Onze Toos doet het zoals we het haar geleerd hebben: Stap voor Stap… en de 1ste stap is genomen!!!

nu kan ik een avondje ontspannen!!

Ja he!!! lol2 lol2

@Onze topppertje!!! Wat goed nieuws zeg!!!

Ik heb net even lekker bijgekletst met Cyn, en nu met Rubbie aan de koffie
Er is een blok van mn maag, maar het blijft natuurlijk kwetsbaar allemaal… maar wel weer een stukje opluchting…

Tot straks meiden, als Rubbie naar zn werk is…
:kus:

Beps: haha totdat mijn :wub: online kwam he… :wink: Geniet nog even van rubbie… en alvast werkse voor hem!!!

:kus: