Turkisch Tea Time...... deeltje 138

tot straks…

Beps: :kus:

Ik ga zo denk ik maar slapen… val zowat om!!

Truste! :kus:

@ cyn: trusten!! Hoop dat je lekker slaapt. En dat je nog fijn gekletst heb met je askim!

beps is onderweg naar huis. Hopelijk heeft ze geen last het weer. Hier namelijk veel regen.
Ik ga even bank hangen.
Iedereen welterusten…als jullie er aan toe zijn!:kus:

Weer terug van verjaardag was wel even leuk,maar toch blijven de gedachten bij Toos…

Cyn,weer lekker gecammed met askim en toch wel blij om thuis te zijn.

Marion,lekker relaxen daar en alles op zijn tijd.Alles weer geordend en gewassen

Ik ben weer thuis, wel regen, maar het is maar 8 km.

@Cyn: trusten :kus:

dames ik wil jullie hier bij ttt heel veel sterkte wensen… mijn gedachten is bij jullie allemaal!

tamara van tlk

ik ben weer thuis
:slapen: lekker voor degene die naar bed gaan en allemaal sterkte:kus:
Tamaar : dank je wel:kus:

Ik ga zo slapen… morgen vroeg op…
@Tamara: Thanks…

mogge, weer een nieuwe dag aangebroken…

Ook ik weer ‘thuis’… ehhh op het werk…
Volg alles hier ook!

:kus:

Een nieuwe dag,sterkte voor ons allemaal :kus:

Tamara,dank je :kus:

Moguh…

Ik de hele nacht doorgeslapen… 12 uur aan 1 stuk… lekker dus, maar dan wordt je wakker en ben je bang om op je mobiel te kijken naar smsjes, en op mijn mail… Maar tot op heden “gelukkig” geen nieuws…

Sterkte vandaag meiden!

tamara: thanks meis! :kus:

mogguh

geen bericht is goed bericht…?

vreemd gedroomd…fijne dag allemaal

Goedemorgen, vanaf hier ook geen bericht.
Vandaag zoon en schoondochter op visite, en samen eten goutmet…alvast omdat hij naar bosnie vertekt…morgen naar gelderland een lange zware dag…(met paps op sleeptouw pfff).

Ook goedemorgen.

Nee, geen nieuws voor zover.

Iedereen alweer bezig met deze dag en kijken wat die ons brengt.

Beps alweer op het werk. Hoepnlijk niet al te druk, alhoewel… niets doen… duurt ook weer zolang he. Nou meid, in ieder geval werkse hoor.

Ik verder geen grootse plannen voor vandaag. Zo dadelijk ff mijn haartjes in de verf zetten en in de namiddag met de familie nog een inhaal verjaardag van zwager en schoonzus bij de wok.

En meiden… mijn schoonzus was gister dus jarig en ik weet niet hoe het komt, maar was het helemaal vergeten, totdat ik mijn andere schoonzus hier voorbij zag lopen met bloemen. Kokkie zegt…F. gaat zeker naar P. zijn zus die hier in de straat woont en ik gauw wat geld in een kaart gedaan en wij alsnog op de koffie. Heb daar niks gezegt, dat ik het vergeten was, want schaam me eigenlijk best wel daarvoor. DDDDDD??? Of toch andere dingen aan het hoofd? :so:

Maargoed, vanmiddag/avond dus naar de wok, omdat haar man onlangs 65 was geworden en ze dit nu samen vieren.

Maargoed, kan gebeuren…jullie ook weer een fijne dag. Jullie weten wel, als ik nieuws heb… de foon gaat overal mee naar toe dus…

@Tamara: Bedankt hoor.

@Viva: Pffff… inderdaad. Voor jou ook weer zware dagen, maar probeer er vandaag met je familie dan maar lekker van te genieten. :kus:

@Roanna: Ja we zijn allemaal van slag. En dan vergeet je dingen. Hier zei men: wil je niet liever thuis zijn…nee. Laat me bezig zijn.

Rustig is het wel, gelukkig kan ik op FB HA doen. EN… we kunnen nu elkaars bakken ook eten geven…(zolang je happy-snoepjes hebt)…

IK heb alles bij me, dus ik ben bereikbaar…

@Beps: Ja dat zag ik ook. Weet alleen weer eens niet hoe dat werkt.

ik een gtst marathon aan het houden in bed :smiley: :wub: