Turkisch Tea Time...... deeltje 138

Ik sluit me bij de rest aan, we kunnen helaas niks voor haar doen dan alleen maar duimen en hopen… En verder moeten ook wij verder met ons leven…

:kus:

Meiden, wat zeggen jullie de foto laten staan of eraf??

Ik vind het wel goed bedoelt van Kaylo, maar vind het even nog niet gepast tegenover Wendy enzo.

Ik zeg liever eraf, maar ik doe net als anders… meeste stemmen gelden.

kaylo het is een mooie foto,maar denk dat we hem (nog) niet moeten plaatsen…Laten we dat dan eerst aan Wendy vragen of ze dat wel wil…

was inderdaad goed bedoeld, maar doe maar af en misschien inderdaad niet zo gepast voor Wendy. Toos zit zo ook wel in onze gedachten hé ? Sorry hoor …

Ik vind het een heel lief gebaar, en ook een mooie foto van Toos, maar zoals de rest ook zegt is het misschien nog niet zo gepast tegenover de familie van Toos…

Ik ben het ermee eens… dus aangepast!!
(maar wilde wel algemene stemmen hierover!!)

TRL : je hebt gelijk, kwam misschien beetje raar over… Net of ze er al niet meer is. Beetje ontactvol langs mijn kant.
Delete maar.
Ik heb in elk geval al een kaarsje branden. Misschien melig, maar zo ben ik dan ook …

@Kaylo: Fijn voor je begrip en van dat kaarsje… een heel goed idee.

:kus:

Nou ja hier is het gewoon ZOO stil!! Ik kan helaas niet naar huis, maar anders…pff

Ik nu even GTST terug te kijken… M. ging toch eten, en hebben nu voor vanavond weer afgesproken :wub: Ja… ben toch wel blij om weer thuis te zijn!!!

Zonder woorden…maar met heel veel gedachten!
Iedereen wens ik veel sterkte toe, ieder op z’n eigen manier.
Ook ik ben er ondersteboven van!

dikke knuffel
Marjan

@Mar: :kus:

@cyn: welkom terug in NL!!! Nu weer lekker met askim en cam!!! Vanavond is het dan ook weer voor jouw askimtime!!!
En over een paar weekjes zijn jullie weer samen!!!

Ik vind het ook wij moeten ook doorgaan met onzedingen. Dat zal toos ook gewild hebben.
Iedereen weet dat onze gedachten bij haar en familie zijn!!!
En afleiding is ook goed voor een mens.

kussss

Meiden ik krijg gewoon niets geschreven hier. Ben over de middag heen al tig keer begonnen en tig keer weer gestopt. Alles wat ik neer schrijf lijkt gewoonweg kant nog wal te raken. Maar we moeten door, ik weet ook wel dat Toos dat zou willen. Maar het zet je gewoon aan het denken, ook ons kan het gebeuren. Dus een volgende poging maar weer …

Vandaag in het appartement gebleven. Even een luierdagje. M heeft wind*ws 7 op mijn laptop gezet en ik heb op commando mijn foto’s en documenten weer geordend. Ik had er een puinhoop van gemaakt zei hij, shame on me. Kon ik mooi tussendoor de mail checken op nieuws en heb wat foto’s van Alanya op FB gezet, daar hadden we gisteren even rond gewandeld. Heb me ook maar even van de goede kant laten zien en zijn achterstallige was weg gewerkt (toch gemakkelijk een wasmachine) en de boel wat opgeruimd. Misschien morgen er weer op uit. Naar de bioscoop of misschien uit eten. We zien het wel, ik vind het allemaal best. We zijn samen en dat is wat telt.

En … vanaf hier een dikke vette :kus: voor jullie!

Meiden ik krijg gewoon niets geschreven hier. Ben over de middag heen al tig keer begonnen en tig keer weer gestopt. Alles wat ik neer schrijf lijkt gewoonweg kant nog wal te raken. Maar we moeten door, ik weet ook wel dat Toos dat zou willen. Maar het zet je gewoon aan het denken, ook ons kan het gebeuren. Dus een volgende poging maar weer …

Vandaag in het appartement gebleven. Even een luierdagje. M heeft wind*ws 7 op mijn laptop gezet en ik heb op commando mijn foto’s en documenten weer geordend. Ik had er een puinhoop van gemaakt zei hij, shame on me. Kon ik mooi tussendoor de mail checken op nieuws en heb wat foto’s van Alanya op FB gezet, daar hadden we gisteren even rond gewandeld. Heb me ook maar even van de goede kant laten zien en zijn achterstallige was weg gewerkt (toch gemakkelijk een wasmachine) en de boel wat opgeruimd. Misschien morgen er weer op uit. Naar de bioscoop of misschien uit eten. We zien het wel, ik vind het allemaal best. We zijn samen en dat is wat telt.

En … vanaf hier een dikke vette :kus: voor jullie!

Even een kaarsje voor onze lieve Toos…

http://babybloesem.punt.nl/upload/kaars(1).JPG

Moet ook al de hele tijd aan haar denken … pfffff !!

Cyn : welkom terug meis
Ik ben nog bij dochter tot een uur of 9/10 daarna weer thuis

Nou ik ga naar huis, weer een dag om, morgen van 8-16.30!

Tot straks