Turkisch Tea Time...... deeltje 138

Komt goed schratjes. :dag:

Hey meiden …
Overdag hier goed internet dus ik ben er even. Gisteravond verschillende keren geprobeerd maar ik had telkens geen goede verbinding.

Pffff moeilijk meiden, wat moet je zeggen? Ik kan het eigenlijk nog steeds niet vatten. Check zoveel mogelijk de mail want het blijft door je hoofd spoken he. En ook al ben ik wat verder nu, mijn gedachten zijn ook bij Toos en haar familie en bij jullie

dikke kus voor allemaal :kus: :kus:

@Marion: :kus:

hallo allemaal,

Wat nog te schrijven…
wat nog te vertellen…
Het blijft moeilijk te bevatten…

Dikke:kus: en knuffel voor iedereen!!!

@marion
Dat bevatten, daar heeft iedereen last van.
Voor jou ook een domper op de vakantievreugde.
Ver weg, maar door het internet ook wel weer dichtbij.

Lieve meiden… Ik weet echt niet zo goed wat ik moet zeggen… Heb er geen woorden voor… Beps had me al ingelicht, en toch ben ik blijven hopen… en dan dat smsje wat ik binnen kreeg bij aankomst op Schiphol… :frowning: :crybaby: pffff…

Zou iemand van jullie me nog even willen mailen wat er precies gebeurd is enzo? Ik weet namelijk alleen de korte versie…

Voor iedereen een dikke kus en veel sterkte…

Mijn gedachten gaan uit naar Zeeland!

@Cyn: alles samengevoegd en je gemaild naar je Gmail!

Cyn,welkom terug…

Mochten er nieuws zijn zou iemand mij dan kunnen smsen ben straks weg en vanavond pas weer terug…

Beps: thanks!:kus: Roanna had me ook al het een en ander doorgemaild!!

Trl: thanks! :kus:

Ohhh Roanna is ook weer thuus

Ik nu op mn werk, moet eerlijk zeggen dat ik slecht tegen de mensen kan die zeggen: Zooooo en ik heb geen ww en jullie MOETEN komen en en en … jajaja…

er zijn zoveel belangrijkere dingen!!!

hoi
ik ook weer wakker, wel goed geslapen, maar telkens wakker en dan weer van ellende me omgedraaid…

zou morgen naar de sauna gaan, wil het eigenlijk afzeggen, heb er geen zin an… maar ja…kan nie echt maken (is voor iemands verjaardag)

voel me ook zo machteloos… heb het gevoel dat ik iets moet doen…maar wat? kan niet…!

Bloemmie: Gewoon gaan, probeer te genieten!!!

meiden we maken elkaar helemaal gek…maar ja wat kunnen we er aan doen…wat een impact heeft dit zeg. Niemand heeft ergens zin in, terwijl de dag van vandaag gewoon door gaat. Hoe moet het niet voor de familie zijn (jawel ik weet het wel, maar toch).

Cynnie toch welkom thuis, ik hoop dat je het leuk hebt gehad, en vandaag lekker cammen met askim denk ik zo…Beetje harde werkelijkheid maar het is niet anders meis.

Bloem: begrijp je gevoel lieverd, maar helaas zijn wij machteloos en kunnen wij niets… :frowning: Misschien juist wel even goed om te gaan… Even je gedachten verzetten!

Viva: thanks!! En ja inderdaad nu met askim op de cam :wub: was wel weer even nodig na 3 weken :slight_smile:

goeiemiddag iedereen !!

Moet een heel stuk bijlezen zo te zien, maar heb berichtje gekregen wat er met Toos is gebeurd … Hoe kan dit nou ? Ben er helemaal niet goed van … Onze gedachten zijn in elke geval bij haar en bij JP en de hele familie. Ja … laten we elkaar maar steunen zou ik zeggen. En het beste hopen ??

Vinden jullie het erg als ik deze foto van Toos er even opzet ?? En dan maar hopen …

He meiden… ik ben helemaal met Viva eens. Door nu zelf te gaan zitten kniezen, schiet echt niemand iets mee op. We moeten verder. Ons leven gaat gewoon door, wat niet wegneemt… dat de familie in onze gedachten mag zijn en dat zijn ze ook. Ik denk dat Toos hier hetzelfde over zou denken.

Kom op meiden… we hebben elkaar misschien nog hard genoeg nodig de komende dagen, maar laat je eigen gangetje hier niet nu al door verpesten. Doe wat je moet doen en heb je er geen zin in, ook goed. Iedereen is nu eenmaal een beetje van de leg.

@Marion: :dag: :dag: Genieten hoor!

@Kaylo: Sorry dat ik jou niet heb gemailt, maar heb geen adres van je, dan alleen van je werk.

Beppie : als je dit liever niet wil, doe hem er dan maar af. Maar wou gewoon even laten weten dat ik Toos een toffe vrouw vind … en iedereen veel sterkte ermee. Jullie kennen haar tenslotte beter dan ik …

Roanna : heb jou even mijn e-mail adres gestuurd