iedereen welterusten! Ik ga mijn rondes lopen!!
Tot morgen!!!
Dikke knuffel voor iedereen!!!
:kus::kus::kus::kus::kus::kus::kus::kus::kus:
zit me net te bedenken nu ik aan mijn rondes in het nachtleven wil beginnen dat Toos niet altijd zin had in de nachtdiensten. Maar toch ging ze crocse…
wijzigingsknop ben ik weer even kwijt maar ik wou er nog iets aan toevoegen…
Wens de familie heel veel sterkte!!!
Waarom zijn er zoveel dingen
waarom is er zoveel pijn
Waarom zijn er zoveel dingen
die niet te begrijpen zijn…
wakker en gelijk hier kijken of er nog nieuws is,vanacht wakker geweest en steeds denken een Toos en de familie,kan het niet bevatten…
Vind het nu even niet gepast om het lijstje te plaatsen,dus doe ik dat even niet…
zit al vanaf 2.30 beneden, kan echt niet slapen, ben zo ontzettend verdrietig
JP Wendy en de rest van de familie sterkte, ben in gedachten bij jullie en bij onze Toos:kus::kus:
Draai al de hele nacht, nu er maar uit…niet eerst de bakken(kan me er helemaal niet vinden nu) maar hier en de mail…:tear:
Beps : zit hier ook met gsm naast me…
Trl : juiste beslissing hoor meisje, lijst hoort nu even niet
Alles is nu zo niets zeggend… zo bah niet nu niet zij niet niet niet…
Maar goed…zucht… en het word gewoon een volgende dag…
…stilte… ook ik weet niets te zeggen.
Gsm ook naast me…
een onwerkelijk, onbeschrijfelijk gevoel. Een gevoel van machteloosheid en verdriet.
even een ‘dagelijkse zaken’ bericht: Cyn weer op hollandse bodem. Is al wel steeds op de hoogte geweest(heb haar gesmst!) iedereen een dikke knuf van haar, en ze is er ook helemaal van onderste boven…
ik ook slecht geslapen en moest er steeds aan denken, heb tot 4 uur geslapen en kon daarna niet meer de slaap vatten en bleef er maar aan denken.
Kunffel voor iedereen
Hier niet anders, slechte nacht en steeds m’n gedachten in Zeeland. Snel de gsm aan en de mail checken. Zenuwslopend dit. Arme familie :kus:
Goedemorgen meisjes.
Zal maar beginnen dat ik nog niets gehoord heb hoor. Anders had ik jullie echt meteen wel gesmst of gemailt.
Nou, hier ook weer precies hetzelfde hoor. Ik zeg heel eerlijk, door de Zopy ben je gewoon wel een paar uur van de wereld, maar als je dan heel vroeg in de ochtend wakker wordt, is Toos weer als eerste in mijn gedachte. Mijn gedachtes zijn dan weer bij Toos en de familie. Ik kan het nog steeds niet goed bevatten.
Inderdaad TRL, dat lijstje kan wel wachten, hoe jammer voor sommigen het ook is, maar daar is over heen te komen he!!! Kunnen we nu even niet maken.
@Viva: Heb net de advertentie van je Oma gelezen in de Stento* en jullie staan er ook bij. :kus:
Meiden… willen jullie me bellen, smsen, mailen, al is het gewoon om ff steun bij elkaar te zoeken… ik ben altijd berikbaar voor jullie hoor. Ik heb er zelf zo nu en dan ook zo’n behoefte aan.
Ben net als jullie… nog steeds van de leg.
Nou dames… we horen of lezen vast nog wel van elkaar vandaag. Iedereen … rustig aan hoor en allemaal :kus: :kus: :kus:
Ja klopt Roanna had hem ook al gezien op het internet. Heb hem opgeslagen vind het wel een mooie kaart ook de tekst erboven. Voor degene die hem wil zien hij staat op stentor, epe/vaassen familieberichten.
Ik vanmiddag weg, naar Bunnink een personeelsfeestje van hubs, alleen staat mijn hoofd er niet naar, maar het leven gaat door, dus vanaf een uur of 3 kan ik niet meelezen op het internet. Roanna je smst me wel he als je iets mocht horen. Ook kunnen jullie mij bellen of whatever.
Meisjes allemaal sterkte…
Toos heeft trouwens dit deel geopend, we plaatsen hem in een gouden lijstje.
:tear:
Meisjes… ik ga ook even over tot de orde van de dag, maar zoals gezegd en afgesproken… mocht er nieuws zijn, laat ik het jullie meteen weten.
Probeer even jullie gedachtes te verzetten en doe wat je moet/wilt doen, want wat Viva ook al zegt… wij moeten wel door, al zal ze de hele dag in onze gedachte zijn.
Iedereen sterkte ermee en tot laters vast wel ergens weer. :dag: :kus:
Ik ook…
Ik zo naar mn werk…
Ook ik spreek jullie, graag sms als er iets is…(kan niet steeds bij mn mail…)
:kus: