Net ook het bericht gelezen van roanna, ben er stil van. Wendy en familie heel veel sterkte
er is precies iets ernstigs gebeurt(met toos) waar jullie allemaal van gepakt zijn weet niet wat maar toch allemaal veel sterkte
Wat een vreselijk bericht!!! Viva vertelde het gisteren… en kon vandaag niet anders dan aan haar denken
Woorden kunnen niet omschrijven wat dit voor gevoel geeft… Ik ben in gedachten bij jullie… Kus
:tear::tear::tear::tear::tear::tear::tear::tear:
Ben van slag, en kan eigenlijk niets zinnigs doen…
Och wat een ellende voor het gezin…:kus:
Goedenavond meiden.
Ik ben er weer. Zo te zien hebben de meeste mijn mail al gelezen en zag eigenlijk daarnet dat ik MK even over het hoofd heb gezien, maar ik heb haar alsnog een berichtje gestuurd.
Ook ik krijg het net als jullie meiden… niet uit mijn hoofd. Kan er ook met mijn pet niet bij. Maargoed… we houden elkaar via mail dan wel foon op de hoogte. Oke!!!
Iedereen sterkte ermee en natuurlijk allereerst de familie. Bah, verschrikkelijk.
@Turist: Ik zal je even een pbtje sturen over het hoe en wat.
@Roanna: Turist is op de hoogte! :kus:
@Beps: Oke… dan heb ik net voor niets een bericht zitten typen, maargoed, maakt niets uit.
Jullie ook allemaal :kus:
Roanna had MK al jou berichtje doorgestuurd. Maakt niet uit, ik heb j0u bericht ook naar Marion gestuurd.
Die schrok zich een ongeluk
Oke Viva. Jij ook alvast weer bedankt dan.
Kan me voorstellen van Marion. Wie had dat nu verwacht he?
Maargoed ik denk dat ik ff wat afleiding ga zoeken bij de visjes.
Kan me ook al geen rust geven…ben er zooo onrustig van.
Rubbie vannacht in Belgie… en ik alleen…bah…
morgen ook werken…Ook mn ouders waren helemaal de weg kwijt…Dikke kus van hen voor iedereen
ik zit ook al op fb, maar die hapert steeds.
Ik ben ook alweer terug van FB en met name HA. Tjonge… wat een trage zooi daar momenteel.
Daar heb ik helemaal geen geduld voor. :mad:
het is niet te doen daar op facebook.
Kan tegenwoordig op het werk ook op FB, maar zoals nu…nee, geduld is toch al niets… hoofd ook afwezig… pfff meiden…:tear:
Zo, ik kom me even afmelden.
Iedereen weltrusten en meiden… doe het rustig aan he.
Wie kiep in tuts.
Weltrusten en tot morgen. Kijken wat de dag ons dan weer brengt. :kus:
Truste
Trusten meis, en al is het midden in de nacht, gewoon bellen of smsen!!!
Kusss
Net thuis en gelijk me mail en ww gecheckt en lees in me mail een verschrikkelijk bericht,kan het niet geloven,ben helemaal van slag nu…Familie van Toos heel veel sterkte…
ikke net terug uit thialf. was leuk maar daarna meteen pats boem terug op aarde…
natuurlijk denk ik aan de familie, uiteraard, maar ik denk ook aan ons en mezelf… hoe… nee… toch? onmogelijk…
t wordt weer een beetje wazig.
truste
Ik ga ook slapen(hoop ik) pff…ik wil niet eens denken aan hoe de fam zich voelt…:kus: all…