@Viva: Nee gaat niet ‘alleen’ om eerder weggaan. Management staat ook vierkant achter me, maar eea moest gewoon uitgesproken. Hopelijk werkt het nu goed, eerder nooit met de hele groep over dit onderwerp gesproken.
Meiden… een topdag voor IEDEREEN…
ik zo met rubbie naar de makro… en dan zien we verder…
Tot straks
Iedereen vast last van die baksteen op de maag :kus:
Vandaag de hele dag de accountant op bezoek, ik hoop dat ik mijn hoofd er een beetje bij kan houden.
Nou, hier niet veul anders. Door de Zopy heb ik nog aardig kunnen slapen, maar de momenten dat je dan wakker wordt… bah. Ben er mee naar bed gegaan en mee op gestaan. Zelfs kokkie zei me net, dat hij er de hele nacht mee bezig is geweest en zo slecht geslapen had. Maargoed… ik denk wij allen.
Zo maar weer even proberen de draad op te pakken en aan vrijdag rituelen te gaan. Vanmiddag ook nog naar een openhuis van mijn collega in haar nieuwe appartementje. Heb ik helemaal geen zin an, maarja… staat een bietje lullig als je niet gaat en belooft hebt even te komen kijken. Mijn hoofd staat er om zoveel redenen niet zo na, maarja… toe maar.
Goedemorgen…hier hetzelfde was om 3 uur nog wakker, nu wel mijn bedje uit maar nog niet echt wakker.
Vandaag hier alleen maar boodschapjes doen.
Iedereen een fijne dag, met de gedachten op 0 denk ik zo.
Weet gewoon even niet wat ik neer moet zetten.
Ik ook terug van boodschapjes halen, nieuwe bril opgehaald, eindelijk na 4 weken…moet nog ff wennen aan de sterkte, maar dat komt goed. nog geen nieuws…
Nou, ik heb ook geen bericht nog en wil eigenlijk ook vragen… mocht iemand van ons miss bericht krijgen, mij ook niet te vergeten.
Ik denk zelf dat ze momenteel genoeg aan hun eigen hebben en als de tijd er is… ze ons niet zullen vergeten in te lichten. Even laten bekomen.
Mocht ik eerder dan julie een bericht krijgen… jullie weten het… ik laat het jullie allmaal via mail of sms weten.
Ik moet nu weg, Ga even naar een open huis van mijn collega, dan naar huis even eten en dan weer ff tippelen met de buurtjes, maar later op de avond ben ik weer van de partij. Mijn foontje gaat met me mee.
Iedereen een fijne avond verder en Beps… werkse. :dag:
Meiden na het bericht van Roanna, ik heb geen woorden meer…echt niet…ik weet niet wat ik moet zeggen…(heel verdrietig zijn). Ik wens Wendy en familie heel veel sterkte te komende uren/dagen.