Meiden op duidelijk verzoek dus het ‘meeste’ verwijderd!!!
Dikke knuf voor iedereen, graag alles via PB of sms en mail!!
Knuffffff
Meiden op duidelijk verzoek dus het ‘meeste’ verwijderd!!!
Dikke knuf voor iedereen, graag alles via PB of sms en mail!!
Knuffffff
Jeetje zeg ben toch wel geschrokken tijdens het bijlezen, hoop dat alles goed komt.
Ga nu even proberen te reageren op alles wat ik gelezen hebt.
@toos: sterkte!
@beps: niet leuk om verwijten te horen tijdens t werkoverleg vooral dat ze vinden dat je te vaak eerder weggaat, is toch altijd in overleg met je manager geweest, afgelopen weekend was je nog erg dicht bij mij in de buurt, fijn te lezen dat jullie een geslaagd weekend hebben gehad, collega van mij is afgelopen zaterdag ook naar gordon geweest, wij hebben ons afgelopen week erg verveeld in de winkel wat was t rustig deze week
@viva: gecondoleerd met het overlijden van je oma, wat een situatie zeg met je vader, hoop dat er snel iets gaat veranderen waardoor jij ook wat meer rust gaat krijgen, hoe was jouw weekendje weg?
@marion: je bent er al, maar wil je toch nog heel veel plezier wensen samen met je askim, geniet ervan
@raak: bijna naar bonaire, spannend hoor, hoe bevalt t de kids daar?
@mk: een examen gewacht, nu weken wachten op de uitslag, over hoeveel weken heb je je volgende examen. alles goed met J en de kids?
@trl: hoe gaat t met jou en met C. het gaat goed he met onze clubs, ben benieuwd wie er dit seizoen kampioen gaat worden
@roanna: hoe gaat t met de verkoop van jullie huis? Al kijkers gehad? Hier zijn er ook verhuisplannen, maar eerst werk hebben daar
@bloem: hoe gaat t nu met je?
@koliboli: hopelijk gaan ze er bij jou snel achter komen waar de klachten vandaan komen?
Hopelijk ben ik niemand vergeten, Hier is de rust ook terug, dus ga zeker weten weer vaker meekletsen, mis t kletsen met jullie wel hoor
Goedenavond all. :dag:
Zo, ben weer the real world.
@Beps: Bedankt voor het aanpassen. De rest doen we inderdaad via de mail, sms en/of telefoon. Afgesproken! Mocht iemand nog vragen hebben, dan kunnen jullie mij altijd mailen of whatever. Wat jullie het fijnste vinden. Mocht ik meer nieuws hebben, houd ik julie via de mail danwel telefoon op de hoogte.
We gaan er met z’n allen het beste van hopen. Meer kunnen we momenteel toch ook niet doen. We denken aan haar en natuurlijk ook haar man en dochters en aanhang.
Gaan wij even onze gedachten verzetten, althans dat ga ik proberen.
@Linda: Huis is nog niet verkocht en eerlijk gezegd… loopt het ook niet zo stapelhard momenteel. Ik denk, dat we net in een beroerde tijd zitten en er staat momenteel hier in de buurt teveel te koop en mensen die het zouden willen kopen, komen moeilijk aan het benodigde geld, vooral als je nog moet starten. Maargoed, we gaan niet wanhopen. Ik heb nog even de tijd en hebben eind van deze maand ook nog open huis, dus kijken wat dat opleverd, al verwacht ik daar niet al teveel van.
Mochten we het over een maand of 2 a 3 nog niet verkocht hebben… gaat het hele verhaal van verhuizen naar mijn mooie appartementje niet door. We kunnen de dubbele lasten op geen enkele manier opbrengen, dus dan helaas…pindakaas. Laten we het in ieder geval wel in de verkoop tot betere tijden en kijken dan wel naar een ander object tegen die tijd.
@Roanna: :kus:!!! Komt goed, schatje…
ik hier thuis, ben nog wel wat moe. Gelukkig alles op het werk ‘gewoon’…
@roanna
Schrik, ik lees net je e-mail, ik wist nog van niets.
Ok Roanna: Mail dus niet verstuurd(mail je net het emailadres van MK)
Komt goed…!
Meiden: moet me toch van het hart… wat een groep zijn we toch…:kus: voor iedereen
Natuurlijk komt het goed schratje. lol2 En as nie… dan pech he. Zijn ergere dingen.
@Beps: Oh gelukkig de rust weer een bietje terug gekeerd op het werk. Word je toch ook zo af en toe nie goed van he!! Dan maar lekker op je werkplek blijven en ga je maar feesboeken ofzo. Willen ze het zo? Krijgen ze het zo!!
Iedereen trouwens bedankt voor de (back)mail. Fijn dat we het zo met z’n allen kunnen delen. :kus: All off you.
Kijk… dat bedoel ik dus. :kus:
@iedereen :kus:
Ik ga naar bed…
Trusten all…
@beps: weltrusten
Beps : truste, ik ga het ook zo proberen:kus:
@ iedereen :kus::kus:
@Raki: :kus:…
ik kan dus gewoon niet naar bed komen… maar goed de hondjes naar buiten nu, en naar boven
:dag: lekker :slapen: all
Ik ook. Iedereen weltrusten en tot morgen weer. :kus: :dag:
By the way… ik zie momenteel niets terug op de startpagina van HA op FB, maar wil wel even zeggen… ja, ja… dat ik nu in level 40 zit. cheer
Truste ladies. :slapen:
@roanna: mijn account op fb weer aangemeld, je moet me dat nog maar eens uitleggen, de vissen, flessenpost enzo
Ik ga ook slapen. Weltrusten. Tot morgen.
Wil wel graag reageren op iedereen en alles, maar ik kom niet verder dan een hele dikke knuffel, we hebben het allemaal nodig…(ben nog steeds van de kook).
Ik kan niet pben via ww, dus ik doe het dan maar via de mail…
Meiden we gaan duimen, en hopen en dat is alles wat we kunnen doen.
Roanna gefeliciteerd met level 40.
De visjes van Toos worden gevoerd door Wendy, dus als je een bericht krijgt dat ze een schelp ofzo heeft gevonden dan weten jullie dat het Wendy is op Toos haar account. Dat is wat Wendy mij via facebook even liet weten.
Beps wat een onzin, snap wel dat ze het misschien niet leuk vinden dat je soms wat eerder weggaat, maar wie komt er bij nacht en ontij opdraven, en wie is nooit te beroerd om een extra dienst te draaien…juist ja jij…dat waren ze zeker even "vergeten"toen ze je erop aanspraken.
Meiden welterusten.
Meiden, ook van mij dikke knuf voor iedereen:kus:
:NED.ANTRaak: 28 Maart - 5 April…Bonaire:NED.ANT
Roanna: 9 april t/m 11 april, weekendje Eindhoven
Bloem29+ Beps: 20 april: Cappadocie Rondreis
Jac: 17 mei tm 24 mei Katzenfurt Duitsland
Viva: 21 mei - 4 juni Alanya
Roanna: 31 Mei - 7 Juni Alanya
Cyn: 11 juni -Soke/Kusadasi
Trl: 13 juni Kusadasi
Kaylo : 14 juni - 02 juli 2010 : ADR !!! :vak02:
Toos: 17 juni- 02 juli - Ocho Rios Jamaica[**