zo lekker een eind gewandeld in het bos. Was echt genieten!! sowieso wel maar nu op en top genieten!!
@trl: Nieuwe eetstoelen geleverd!
@raak:15.000 coins verdwenen met het schoonmaken van de tanks bij HA
Net was ik mn duim-stem op mn bak-knop kwijt, maar hij is er weer…
dus misschien ook je munten…
Ik moet zeggen dat ik HA toch het gaafst vind. Mn ‘zegelboekjes’ erin gestop, want ik vind die achterkanten zoooo gaaf…(trouwens die rondzwemmende leprechaun/kabouter ook…hahaha)
Trl : staan je stoelen mooi??
Jac : lekker buiten nu he
Beps : heb nog nix terug hoor:tear: Geen idee of HA de gaafste is, is bij mij de enige lol2lol2lol2
gelukkig is het ‘fake-geld’ en niet echt op je bankrekening… dan ging ik echt :tear:
Oh meiden… hou jullie vast.
Op verzoek verwijderd
Meiden ik moet nog even wat doen.
Roanna,owwww schrik erg van je berichtje hier.Als het is wat ik denk,zo aan je bericht te lezen… Ik heb hier niks vreemds gemerkt aan Toos…Ben een beetje van slag nu.
hou je ons op de hoogte??
Ik hou jullie zeker op de hoogte. JP moest het even weten, omdat de doktoren er om vroegen, zodoende.
Misschien even terug lezen naar de berichten van Toos,misschien dat iemand anders wel wat opmerkt
wow dat is schrikken! Ben er stil van…
Zo geschrokken!!! Telefonisch contact met Roanna gehad, wil iemand iets weten pb maar!!!
@Roanna: Staat er prima vind ik eigenlijk, wil je iets weg hebben, pb me maar wat ik weg moet halen!
Zo aan het werk! Gelukkig tot 19,30!
@ beps: werk ze!
ik heb zo personeelsuitje en daarna door in het nachtleven.
2 Nachtjes dus valt mee
Beps : heb Roanna en Trl al gesproken
Oh meiden, mooi dat we elkaar zo op die manier op de hoogte houden.
Zat net ineens te denken dat Viva de meeste tijd niet op WW kan komen dus die had ik ff gesmst en heeft mij net al terug gebelt, dus is ook op de hoogte.
Oh meisjes… allemaal sterkte ermee.
Zo eindelijk weer op ww.
Meiden ik ben helemaal van de leg, wat een kl*ten bericht…arme Toos, ik kan me ook niet herinneren dat ze niet goed was gisteren, heb ook nog fb nagekeken…Ik duim dat alles goed komt, maar heb altijd gelijk overal stekels met dit soort berichten.
Viva : idd een kl.tebericht, zitten hier ook te duimen hoor.
werkelijk waar, ik vind het zo verschrikkelijk…
Snap je volkomen Viva, jij ziet meteen de plaatjes terug…
Gewoon aan haar denken en hopen dat het allemaal op tijd was… :kus:
Hier geen fluit te doen, mooi weer he…
MAAR… 1 vd klachen gister was dat ik steeds eerder naar huis ga, dus… ik ga niet meer eerder weg… en zit me hier STIERLIJK te vervelen…
ik ga even alles bijlezen van de afgelopen week, reageer straks even
Beps jij hebt hem door.