Turkisch Tea Time...... deeltje 138

Oeps…toch niet helemaal. lol2

zoveel terug gelezen.
Helaas Marion gemist! Maar ik wens je alsnog een fijne vakantie!! Geniet ervan!!!
@ beps: eerst stoom uit de oren maar nu zijn de oren weer schoon
@ roanna: mist soms dingen hahaha
@ kaylo: weinig te doen op het werk en verlangt naar het zonnetje
@ viva: gecondoleerd!! Veel sterkte

ik net naar het ziekenhuis geweest ben er in totaal 3,5 uur geweest maar ik ben door de molle heen geweest. Nu 2 weken wachten
En morgen lekker even het zonnetje in hoop ik!

Viva, gecondoleerd met oma :kus:

Thuis van vergadering, was een zware… pfff maar goed, wel verhelderend, dus…

nu even chillen, ben er zo moe van geworden, hoofdpijn…

@Viva: Alles goed gegaan???

Zo ik kan zowaar online komen hier.

Ja meiden alles goed gegaan bij paps, hij praat alleen maar over zijn vriendin, heb hem zijn zus laten bellen, die vertelde dus dat maandag de crematie is, en dat de advertentie vrijdag in de krant komt, maar paps kon het mij niet meer vertellen toen hij de telefoon neerlegde. Hij heeft 80x gezegd dat hij een hekel aan de vogel had, dat zijn vriendin zo’n goed mens is. En voor de rest kwam er geen zinnig woord uit. Hij heeft het niet over zijn moeder gehad of wat dan ook, hij zat in de keuken met alle puinhopen om zich heen, een magnetron waar de hachee uitdroopt, nog steeds hetzelfde overhemd aan wat hij vrijdag ook al aan had en voor de rest nada, noppes. Ik heb gezegd tegen hem dat het zo niet langer kan, hij wil alleen naar het tehuis waar zijn vriendin ook zit, maar dat is een verpleegtehuis. Ik ga de indicatiecommissie maar inschakelen en kijken welke indicatie hij krijgt. Heb hem wel op zijn hart gedrukt dat hij maandag zijn pak aan moet, heb alles neergehangen en gestreken. Op hoop van zegen dan maar he.
Iedereen bedankt voor alle condoleances.
Ben niet zo heel blij met de datum van de crematie de 22e maart, de dag dat mijn moeder jarig zou zijn geweest, maar ik ben het ondertussen wel gewend dat alles altijd dubbelop is. Dat is altijd al zo geweest,en zal altijd wel zo blijven.

@Viva: Gaat je vader dan niet met jullie mee maandag?? Anders half uurtje eerder, weet je zeker dat hij zn pak aan heeft… Sterkte met je indicatie… want ach ja, je weet het wel…;)!!!

ja paps gaat met ons mee…zodra hij zich heeft aangekleed krijg ik hem met geen mogelijkheid omgekleed…ik ben vroeg genoeg bij hem.

“komt goed schatje” :kus:

@Viva: Wat een toestand weer. Maar hopen dat je gehoor krijgt bij de indicatiecommissie. Sterkte met alles:kus:

geen vlag van bonaire ,maar wel van de nederlandse antillen

:NED.ANTRaak: 28 Maart - 5 April…Bonaire:NED.ANT

Roanna: 9 april t/m 11 april, weekendje Eindhoven
Bloem29+ Beps: 20 april: Cappadocie Rondreis
Jac: 17 mei tm 24 mei Katzenfurt Duitsland
Viva: 21 mei - 4 juni Alanya
Roanna: 31 Mei - 7 Juni Alanya
Cyn: 11 juni -Soke/Kusadasi
Trl: 13 juni Kusadasi
Kaylo : 14 juni - 02 juli 2010 : ADR !!! :vak02:
Toos: 17 juni- 02 juli - Ocho Rios Jamaica[**

http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif

](http://www.mijnticker.nl/)
MK: 18 juni - 2 juli - Side
Viva 17 t/m 28 augustus Alanya :zon02:
Jac: 7 september~21 september ~Turgutreis
Cyn: 9 september - 14 september Söke/Kusadasi :wub:
Kaylo : 9 september -14 september ISTANBUL :vak01:
Wendy: 16 september - 01 oktober Ocho Rios Jamaica [

http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif

**](http://www.mijnticker.nl/)

Toos: 8 oktober - 24 oktober - Costa Rica:wereld:
Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland

En de verjaardagen nog …

23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion

Zo ik ook weer wakker, klaar wakker meteen… maar goed…
gelukkig heb ik ondanks mn zware dag gister goed geslapen, en is alles wat rustiger in mn hoofd. Niet uit te leggen, maar het komt wel goed allemaal.

Nu vandaag een rustig dagje en dan vanavond een kort dienstje

Goedemorgen meiden…vandaag een mooie dag dus hier gaat de tent open, heerlijk alle ramen en tuindeur wagenwijd straks open en alle winter de deur uit. Ik vandaag aan de sop.
Morgen de boodschappen, zaterdag een feest van hubs zijn werk, en zondag zoon en schoondochter hier om te eten, maandag de crematie dus een vol schema.
Iedereen een fijne dag.

Hello ladies…hier ook de deuren wagenwijd open, laat de lente maar binnenkomen hoor. Enne ik bovenaan het lijstje, mooie vlag hoor Trl !!!
Voor iedereen een zonnige mooie dag:zon02::zon02:

Hier staat de deur ook wijd open… haha… de voordeur ook als er toevallig iemand op de koffie komt!!

nou goed… bijna alle bakken gepoetst(jemmig ik heb gewoon bijna 80 HA buren, waarvan veel meer dan 1 bak hebben…)

Viva,lekker van je dagje genieten,dat heb je wel verdient.

Beps,poe he 80 buren dat is niet mis,ach denk maar zo het houdt je van de straat.

Weet iemand trouwens hoe ik weer meldingen op me startpagina van fb kan krijgen van ha??

Ook goedemorgen. :dag: :zon02:

Ik doe met jullie mee hoor. Hier gaat zo de boel ook open. Moest eerst nog ff douchen en dan is het toch nog een bietje te fris om het lijf, maar nu lekker alles in de lentestand. Kokkie straks weer aan de schilder buiten, dus het schiet op.

@Raak: Nou, dat schiet ook al op. In ieder geval al bovenaan. cheer

@TRL: Ik vind soms toch wel dat FB rare fratsen heeft. De ene keer kan iets wel en de andere blijft alles gesloten. :mad: Ik doe meestal maar wat.

Nou ladies… we gaan aan de koffie. cheer

Allen genieten hoor. :dag: :zon02: :zon02::zon02:

@TRL en Roanna: Nu bij mij alles op slot…haha… ik kan niets van HA op de startpagina zetten(of de nieuwspagina hoe je het ook zeggen wilt!)

Iedereen geniet van deze heerlijke dag!!! sommige aan de poets. Lekker de tuindeuren open!!
Nou ik ga zo de honden uitlaten en dan lekker de zon in!! Heerlijk!
Wat knapt een mens hiervan op!

Beps : we hebben denk ik allemaal problemen met HA, ik had al mijn tanks geleegd en wilde nieuwe maken, meer dan 15.000 coins zomaar verdwenen grrrrrrrrrrrrrrrrrrr:mad:

Raak,dat is balen zeg,hopen dat je ze nog terug krijgt.

Ik net ff thuis geweest,mee nieuwe eethoek stoelen werden geleverd…