Paps het nieuws gebracht, hij was hoteldebotel, begrep er neits van wist wel dat zijn moeder ziek was maar niet dat ze dood zou gaan…pffff alzheimer he, heb vrijdag nog tegen hem gezegd, volgende week moeten we weer want dan is ze overleden…nou ja ik ga zo maar naar hem toe, kijken hoe hij eronder is. Volgens zijn zeggen is hij ook maar 1x gevallen jaaaaah natuurlijk…hij red zich prima, hem mankeert niets…heb de huisarts gebeld die zegt wederom dat hij er niets aan kan veranderen…leve de instantie’s…nou ik maak me er maar niet meer druk om…ik kan er toch niets aan veranderen.
Beps ik heb ook 2 typefouten, nou je laat ze maar staan hoor…ze lezen er wel omheen/of overheen.
Maar je kan niet alle mensen over 1 kam scheren… want je hebt ook weer orde nodig(te veel agenten in mn omgeving die wel deugen…) zo zijn er ook genoeg ‘veteranen’ op jonge leeftijd geflipt, en hebben hun vriendin iets aan gedaan… maar dan zijn niet alle veteranen geen man…
Zo kan je over elke bevolkingsgroep, of welk soort groep ook, wel een aan- of opmerking hebben,…
Ik vind het verschrikkelijk wat er gebeurt is, en ik zou geen moment het idee willen hebben dat ik in de schoenen van die ouders moet staan…maar goed… het is een tragedie… echt
meiden net een peuk gerookt buiten, wat een zalige temperatuur, daar wordt een mens vrolijk van.
weet dat roanna het wel wilde, dus… ga jullie echt niet allemaal ‘corrigeren’ heb ook nog een 'leven ’ lol2
Beps daar heb je helemaal gelijk in, maar het is bij ons een uitdrukking geworden. hahahaha. Nee alle gekheid op een stokje het is en blijft verschrikkelijk
nou dat valt me toch weer tegen…hihihihihihihicheercheercheer
Heb net de tuindeur weer dichtgedaan: Heerlijk de hele ochtend al open: ZALIG!!! het gaat komen die lente: JOEPPIE!!!
Zo meiden ik ga zo naar paps, ik meld me weer als ik er op kan komen dan he…
iedereen een fijne dag, en geniet van het zonnetje
Viva : :kus:
Sterkte Viva!!!
:dag: Zo ouders naar de avondmarkt en ik lekker online… Kleine hoop op M. maat zal er wel weer niet inzitten helaas…
Pffff heb de laatste dagen toch wel zwaar hoor… Maar goed… zaterdagavond zie ik hem na 3 lange weken weer op de cam… En dan nog maar 12 weken wachten!!
Viva: gecondoleerd! :kus:
Beos: wat een belachelijke peiling was dat zeg!!! Idioot! (sorry)
Milly: jeetje echt heel eng… Las vandaag een boek toevallig over een vermist meisje, en las dat boek vandaag ook uit… en nu is ook Milly gevonden… bah!!! Vreselijk voor dat meisje en haar nabestaanden!
Hier in Thailand nog steeds erg lekker! Zojuist maar weer eens Pizza gegeten… De rijst komt echt mijn neus uit… Haha we hebben wel schandalig goedkoop gegeten… voor 3 personen incl. drinken moesten we 320baht betalen >> 6.50 euro ongeveer… ![]()
Morgen en overmorgen nog lekker bij het zwembad en dan alweer naar huis… Tsja heb er vrede mee hoor!
Blijf nog even hopen op M. en anders ga ik zo lekker in bad… ![]()
:dag: :kus:
En ik heb trouwens ook een wijzig knop hoor ![]()
Cyn : :dag::dag: schiet alweer op he meissie maar zo te lezen vind je het niet zo heel erg. Lekker nog een paar daagjes van zon, zee en strand en uiteraard het lekkere eten genietencheercheercheer
Raak: nee vind het eigenlijk helemaal niet erg… Ook omdat ik het in die 3 weken geen 1 keer heb kunnen spreken… En nu kan ik uitslapen kun je hier maar tot 20.00uur online ![]()
@Cyn weer je gemist… maar goed, misschien kom je nog langs…op op FB!
Nog even, en dan klaar… Ja goedkoop is het er nog steeds, en ik kan wel leven hoor, 3 wkn op rijst jammie…(vooral daar hmmmmm)
Ik zo naar mn werk voor vergadering, verder vrij!
Nou meiden, ik ga de klepdoos inpakken. Ik zie jullie vast nog wel de komende dagen want we hebben internet. En anders tot over een dag of 10.
Veel plezier Marion: En we horen van je :dag:
Inderdaad ladies… wat een weertje. :zon02:
Ik heb vanuit het werk even de lakens verschoond en die zitten nu in de :was: en gaan zo lekker naar buiten. Heb de lijnen al schoongeveegd. Alle sneeuw van de winter er weer af. en ik wil het NOOIT meer zien. lol2
Ik word hier ook echt vrolijk van hoor. cheer
@Viva: Oeiiii… hoop dat je het je vader aan zijn verstand kunt brengen. Wat een een toestanden toch. Pffff… sterkte ook hier weer mee.
Even kijken Beps… volgens mij heb ik nu alles wel goed getypt. cheer