Turkisch Tea Time...... deeltje 138

@Toos: Ben weer helemaal bij. Slaat weer nergens op natuurlijk, maargoed, ga er verder geen aandacht aan schenken. Toch?
Ik heb wel knopjes erop zitten, alleen… die doen het niet! :mad:

@Beps: Ga nou. Straks kom je er echt nie meer in en is de “markt” al afgebroken. :dag:

@Roanna: Doe ik verder ook niet. Ik ga zo de guppen nog doen, de ramen zemen met Raak haar aftrekvoddekeslol2lol2. Hoor trouwens net dat ze waarschijnlijk het meisje millie hebben gevonden. je moet er toch niet aan denken.
Ga voor vandaag maar afsluiten, truste voor straks en tot morgen:kus::slapen::dag:

Oh echt? Ga ff nakaike.

Moet ik alweer het licht uit doen? :dag: cheer

:idea: UIT!!! Trustel all. :slapen:

Nou meiden net telefoon, mijn oma is net overleden…gelukkig maar. pffff 102 jaar en 4 maanden oud. Wat een zegen, dus we gaan ons opmaken voor de crematie.

welterusten allen

Ik wou net de boel af gaan sluiten en las toch nog even hier.

@Viva: Och meid toch. Gelukkig dan maar he, zullen we maar zeggen. Mooie leeftijd. Jullie allen gecondoleerd hoor en toch sterkte ermee. :kus:

Goedemorgen deze morgen…

Heerlijk geslapen(gelukkig kon ik nog erin ;)!!)

2 vervelende dingen dus gisteravond:

@Viva: sterkte maar weer. Ookal was ze de jongste niet, het verlies kan er des te groter door wezen. De zegen is idd dat het wachten erop afgelopen is, dat vind ik altijd het vervelendst en de rottigste tijd…:kus:

Milly: zo dicht bij huis, 12 jr, koude rillingen. Wat een verschrikking, voor de familie vrienden en kennissen…pffff had er echt een rotgevoel door…

nou nieuwe dag nieuwe kansen, hopelijk her en vooral der wat ‘rustiger’!! WANT:

MARION GAAT VANDAAG!!!

:turkey:Marion: 17 maart t/m 27 maart Side:TURKEY:

Raak: 28 Maart - 5 April…Bonaire
Roanna: 9 april t/m 11 april, weekendje Eindhoven
Bloem29+ Beps: 20 april: Cappadocie Rondreis
Jac: 17 mei tm 24 mei Katzenfurt Duitsland
Viva: 21 mei - 4 juni Alanya
Roanna: 31 Mei - 7 Juni Alanya
Cyn: 11 juni -Soke/Kusadasi
Trl: 13 juni Kusadasi
Kaylo : 14 juni - 02 juli 2010 : ADR !!! :vak02:
Toos: 17 juni- 02 juli - Ocho Rios Jamaica[**

http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif

](http://www.mijnticker.nl/)
MK: 18 juni - 2 juli - Side
Viva 17 t/m 28 augustus Alanya :zon02:
Jac: 7 september~21 september ~Turgutreis
Cyn: 9 september - 14 september Söke/Kusadasi :wub:
Kaylo : 9 september -14 september ISTANBUL :vak01:
Wendy: 16 september - 01 oktober Ocho Rios Jamaica [

http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif

**](http://www.mijnticker.nl/)

Toos: 8 oktober - 24 oktober - Costa Rica:wereld:
Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland

En de verjaardagen nog …

23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion

Viva,sterkte,nooit makkelijk om iemand te verliezen :kus:.

Ja en dan het Milly nieuws,verschrikkelijk,een buurman en ook nog wel een politieagent,iemand die je zou moeten kunnen vertrouwen,ongelooflijk.

Goedemorgen meiden, ja dank jullie wel het zal voor mijn tante een zware dobber worden, 7 jaar lang iedere dag naar haar toe. Ik mag zo het nieuws aan mijn vader gaan vertellen, om hem nu om kwart over 11 's avonds te bellen lijkt me niet zo’n goed plan, dus ik ga hem zo bellen, gelukkig is de hulp er dus kan hij daar even tegenaan praten. Gelukkig ben ik vrijdag nog daar naar toe geweest, had eigenlijk in de planning om deze week te gaan, maar dan heb je weer dat stemmetje wat zegt dat je niet zo lang moet wachten.

Meisje Millie vreselijk…echt geen woorden voor.
Roanna ik weet niet of het in de krant komt bij jullie, ik denk het wel dan kun je het lezen. (familieberichten ofzo).

Marion meissie vandaag de grote dag, heerlijk ga genieten ik gun het je zo.

Iedereen werkse…ik ben al druk bezig.

Ben trouwens mijn wijzigings knop weer kwijt…

@Viva: Had jij het wel dan, het wijzig knopje… is nl een WW-breed probleem, kan ik het doorgeven aan de redactie…

Tot gisteren had ik hem nog wel, nu is hij weg.

1 like

Goede morgen …

Een hoop mooie wensen van allemaal lieve mensen … thanks meiden :kus:

Ik ben er bijna klaar voor. Alleen de laatste dingen moeten nog het koffer in. Dan aan het begin van de middag J weg brengen :(, ik zie er vreselijk tegenop maar ik moet ook leren loslaten he. Gelukkig lijkt hij er nuchter onder dat maakt het wat gemakkelijker. Ook hij heeft er zin in want dan kan hij iedere dag naar zijn vriendjes daar op het veldje.
Het verdere nieuws. We blijven maar 1 nachtje in Side. Morgen gaan we in Manavgat op bezoek bij een vriendin en daarna door naar Alanya. M is daar in een appartementje van zijn oom en die vroeg zich af waarom hij ergens anders een appartement ging huren. Jullie kunnen toch ook gewoon hier blijven. Oke no problem. Spannend, de 1e keer dat ik familie llive ga ontmoeten.

@Viva
Oma overleden … gecondoleerd meis :kus: Wat een leeftijd zeg, 102 jaar! Maar hoe oud ook, we willen ze nooit missen he. Sterkte voor jullie!

@Millie
Vreselijk … :frowning:

@Marion: Lekker hoor, hoe dubbel ook(ivm met J) en dan ook nog lekker door naar Alanya en Manavgat… (nee geen markt daar morgen :wink: bedoel die met kraampjes…;))

Goedemorgen
Viva : gecondoleerd meissie, al was het een mooie leeftijd toch een verlies. Sterkte voor jullie, ook bij het brengen van het bericht naar je vader toe:kus:
millie : is verschrikkelijk nieuws:mad:
Marion : heel, heel veel plezier enne J. gaat zich vast goed vermaken

Marion,heel veel plezier en vooral lekker genieten…

Ik kwam een gedichtje tegen, wat ohh zo waar is(juist de ‘oudsten’ mis ik nog bijna wekelijks…)

Op Hoge Leeftijd

Als iemand doodgaat, vragen mensen maar al te dikwijls: Hoe oud was zij??
En hoelang op de aarden leefde hij? Zo oud? Wat kun je je nog meer wensen!

Want antwoord je, dat zij tachtig, of zelfs meer dan negentig jaren telt,
staat men om je verdriet versteld: zo een hoge leeftijg is toch prachtig!!!

Door lange jaren saam verbonden, slaat late dood juist grote wonden
Zoveel gedeeld, zoveel ervaren, zo vanzelfsprekend al die jaren

*Verstrengeld door herinneringen mis je juis de ouderen die gingen *
:tear: :tear: :tear: :tear:

1 like

Goeiemorgen,
@Viva: Gelukkig voor oma toch nog redelijk snel gegaan. Gecondoleerd meis en natuurlijk sterkte met alles:kus::kus:
@Marion: De dag vandaag, lekker naar turkije. Je kind soms loslaten valt niet altijd mee, maar zelf genieten mag ook hoor
@Millie: Vreselijk nieuws, je moet er niet aan denken dat je buurman, nota bene een agent, haar in de tuin heeft begraven. Moet vooral aan haar ouders denken. Opluchting dat de onzekerheid weg is, maar leven met zo’n groot verlies
@Beps: Mooi gedicht

Marion: :vak01: :vak01: :vak01: :vak01: :kus:

Goedenmorgen all. :dag:

Mooi gedicht Beps.

Verder sluit ik me ff aan, want moet zo weer weg. Heb de guppies weer verzorgd onder de koffie en dan is de tijd zo om.

Heb al een paar dagen geen verwijder/veranderknop meer. Wel raar dan. De een wel en de ander niet. Nouja… lekker belangrijk. Dan maar ff een keer extra nalezen en verbeteren. lol2

Iedereen een fijne dag verder op deze echt wel :zon02: dag. Kan kokkie mooi schilderen en het balkon er deze week weer aan zetten.

Genieten meiden, cheer

Na al het gedoe met met ex schoonzoon zeg ik altijd maar een echte vent wordt geen agent…(doelend op Millie). Sorry Kaylo jou ventje is wel agent, maar over het algemeen zijn het sukkels