Turkisch Tea Time...... deeltje 138

Marion : Lekker hé ?

http://www.2ehuisinturkije.info/images/uploads/side_inner_gate.jpg

@Kaylo: Zit in het weer denk ik, ik heb er al sinds gister last van…onrust op de borst/maag…

@Marion: Ohhh zooo jaloers,… voor ons duurt het gewoon nog 5 weken!!!

Beppie : is bij mij net zo. Ook nog hartkloppingen en barstende hoofdpijn … Voel mij net een dweil :o

@Kaylo: Is toch hoop ik het weer: Mooi weer, zon, geen regen/wind/storm… hoop ik…

En ik dacht dat het de zenuwen waren … jullie hebben er ook last van dus :wink:

Goedenavond. :dag:

Zenuwen? Je gaat heerlijk op vakantie Marion. cheer

Ik herken het trouwens wel. Heb dit ook geregeld…pffff… naar gevoel is dat he!! En dan ga ik nog geen eens op vakantie!!!

Nou, verder even niet zoveul te melden. Dochter vanmiddag weer naar huis gebracht en ik ga zo samen met mijn broer naar de belastingconsulente, om de belasting in te laten vullen. Ik dacht, dat de zoon en vrouw ook nog zouden komen straks, dus ben er even nie. Althans hier even nie, maar later op de avond wel weer hoor! cheer

Laterssssssssssssssss :dag:

@Beps: Hij was weer leuk he? lol2 Ik heb er nog een hier. Stuur ik je straks nog ff, voor morgen op het werk.

Ja hoor ik ben er weer, iedereen in de lappenmand althans zo te horen…ligt aan het weer denk ik, iedereen is de kou zat, het wordt hoog tijd voor een warme zon…

@Roanna: lol2!!! Ik heb dubbel gelegen…

Morgen werk…nee morgen alleen uurtje vergaderen, verder VRIJ!!! Dan wel t/m woensdag werken… hihi(al werk ik ook flink kleine avondjes…)

Ohhh die Marion Morgen om deze tijd staat ze in Dusseldorf aan de gate… :wink:

Nou moest even diep zoeken in ‘mn eigen voorraad’ maar:

MARION: VEEL PLEZIER!!!

**

**

Maak er een top tijd van en geniet
(ik vergeet het vast morgen dus vandaar…)

Goeieavond,

Vandaag lekker van het mooie weer genoten, samen met jp op een terrasje in t zonnetje gezeten. Heerlijk, krijg er echt een lentegevoel bij.

@Marion: Wens je een hele fijne vakantie samen met je askim. Ga er lekker van genieten, heb je wel verdiend cheercheer>>>:kus:

http://www.hotelpegasosworld.nl/hotelpegasosworld/images/common/16-side-haven.gif

@Marion: Ook namens mij… een hele fijne, toffe, super romantische en leuke vakantie toegewenst. Ga er weer lekker van genieten. :vak01:

Zo, weer terug van de consulente en dat zag er nog steeds goed uit, al is het minder dan andere jaren, maar mij hoor je niet klagen. lol2

Zo Toos, lekker op een terrasje gezeten met hubs. Tja… in Zeeland is het natuurlijk altijd zonnig. :zon02: Hadden wij hier niet hoor. Ja, tegen de avond als het bijna donker is, maar volgens de verwachtingen, komen er mooie dagen aan.

@Beps: Ja, lachuh weer he. cheer

Hier de hele dag bijna de deur open gestaan. HEERLIJK!!!
Nu maar eens een uurtje slapen, en dan morgen vroeg weer gezond op!

@Toos: Klinkt goed dat terrasje… ik denk morgenmiddag lunchen in het dorp ofzo…

Trusten all!!!

@Beps: Snap wel waarom de stoom uit je oren komt, zou dat ook hebben. Laat je niet opnaaien hoor. Truste :slapen::dag:
@Roanna: Heb ook dubbel gelegen om je mailtjelol2lol2lol2lol2lol2

@Toos: Voordeel van stoom is dat alles HEEL schoon wordt haha… komt wel goed, we kunnen het allemaal met elkaar!!!

En nu dus echt :slapen:

Stoom??? Oren??? Heb ik wat gemist Toos en Beps? Waar moet ik kaike?

Oh Beps… la ja nie langer ophouden. Weltrusten meissie en tot morgen weer. :slapen: :dag:

@Roanna: Je moet wel alles een beetje volgen helol2. Kijk even op werken en wonen

Gelukkig werkt mijn ‘wijzig’ knop wel lol2!!!

Nu meiden… het is tijd, de honden en Rubbie al naar boven, als ik niet snel ga is de slaapkamer deur op slot ;)!!!
Trusten all

Wees maar blij dat jij wel een wijzigknop hebt. Krijg hier een beetje bah gevoel van.
Doe rubbie de groetjes en tot morgen