Turkisch Tea Time...... deeltje 138

Hahahaha!!! bij deze :thumbsup:!!!

Ik weer thuis, lekker avondje ontspannen!!!

1 like

Toos,hoop dat ze er wat uit kunnen halen en je wat meer te weten komt. Je schoonzoon dus strak in het pak gestoken,ben heel benieuwd hoe ze eruit gaan zien.

Viva kan weer niet op ww.

Ohoh… die IE8 wil wat weten… wij draaien er echt al tijden op, zonder enig probleem…
Waarom gaan jullie niet met fire-fox werken??

ja hij doet het weer, je krijgt er toch een kind van, wel op ww, niet op ww. geen idee waar het aan ligt, heb firefox ook geprobeerd vind het niet zo geweldig. Maar ik zet hem er wel bij, kan je niet met de een dan maar met de andere erop nietwaar.
Net weer telefoon van de alamering paps weer gevallen, wij in de stromende regen er naar toe, zijn we al onderweg, telefoon de buren, blijf maar thuis wij hebben hem al weer overeind geholpen…pffffffffff drama, drama drama …grrrrrf

@Viva: Ik had hetzelfde met IE8, heb ook firefox. Vind het goed werken, alleen op fb weer niet zo.Heb ook gewoon internet explorer voor de guppen dus. Zit ook niet bepaald mee he, wanneer zou het toch eens ophouden:kus:
@Roanna: Hoe is het met je dochter, is ze weer een beetje bijgekomen?

Dames: IE8 is iets met een klikje aangeven ergens en ALLES draait probleemloos(zegt Rubbie…maar welk klikje…GEEN IDEEEEEE :)!!!)

@Viva: Wat een toestanden toch. Hij gaat nu wel heel snel achteruit of lijkt dat maar zo???

@Roanna: Ja dat vroeg ik me ook af!!

Ik dus gewoon via IE8, eigenlijk geen problemen (gehad).
Nu lekker alles bij, dus ik kan Bones kijken tot Rubbie naar zn werk gaat(nachtdienst 1 nachtje)

@Beps: heb van een computeroloog begrepen dat het onder andere te maken kan hebben met de toolbar die je al had en wat je zegt je moet wat uitklikken voor het werkt. Weet ook niet wat. Bij mij werkte het ook niet, kon niet meer inloggen hier en mn klepdoos liep constant vast

IE8 stond ook op de miniklepdoos toen we hem kochten en ook daarmee dezelfde problemen

Goedenavond luitjes. :dag:

@Toos: Het gaat gelukkig goed met haar, al was ze wel snel moe, maar dat kan nog van de narcose komen he!! De hele middag geslapen en na het avondeten samen zitten puzzelen welk foontje ze zal nemen die ze eerdaags bij verlenging weer mag uitzoeken. Ze is nu net naar boven gegaan, omdat ze weer slaap kreeg. Zou nog even een poosje tv gaan kijken en zodoende ik weer de ruimte voor mezelf op de pc, want kokkie zit weer eens op de klepdoos. lol2

@Viva: Jee, wat een gedoe dan met je pc. Ik heb gewoon alles nog lekker ouderwets erop staan en het loopt als een trein, dus ik verander voorlopig niets aan mijn pc. Draai op deze windows xp met IE 7 en op de klepdoos windows vista en dat gaat ook prima. Weet niet eens welke IE daar op staat, maar hij doet het goed, dus lekker zo laten.

Is ook weer wat met je vader dan he. Het houd niet op. Pffff… galisch zou je er van worden.

@Raak: Och ja… zo ben ik dan ook wel weer. :wink: Ik ben soms ook best wel aardig hoor!!! Na het eten gelijk even schapjes gehaald, die ze morgen dan weer mee naar huis kan nemen dus…

@Beps: Een beetje melig? Hoezo kan jij dat niet? cheer cheer cheerlol2

Heb je het in de gaten Roanna, wel naar bedankjes vissen en niks weggeven he

@Beps: Ik moest ff kaike of de knop nog werkte en hij werkt nog. lol2

@Toos: Controle… hij doet het ook zelfs nog bij jou. cheer cheer lol2

Volgens mij als ik hier kom, valt Viva eraf. lol2 lol2

@Viva: :kus: :kus: cheer cheer

1 like

Bij mij ookcheercheercheercheercheercheercheer. Volgens mij hebben forumbeheerders geen knoplol2lol2lol2lol2lol2lol2lol2lol2lol2lol2lol2

1 like

Viva er weer afgeknikkert, tja hoe zou het komenlol2lol2lol2lol2lol2

1 like

@Roanna: Snap je trouwens wat van die schelpen op FB, heb geen idee wat ik er mee moet

Je hebt toch zo’n soort spaarboekje gekregen? Nou, als je dan aan het rausen bent in de gelddozen bij je buurtjes, heb je kans op zo’n schelp en die wordt dan voor je in het boekje geplakt. lol2 Althans, zo had ik een gekregen via de doos van Joey vanmorgen.

okee snapte er al geen bal van. Had ook niks vandaag. Kreeg ook al geen totempaal:finger:

En als je het boekje dan vol hebt… krijg je wat, maar wat … weet ik nie.

lol2 lol2 lol2 Zoiets is het denk ik. cheer

Hebbie ook nog geen paahaal? Hoe kan dat nou!!! lol2