jaaaaa ik kan weer…ik snap er geen kl*ten van…ik werk met IE7 maar met windows 7 en nu heb ik dus problemen, moest van de ictdienst op het werk chrome erop zetten nou dat werkt helemaal niet, dus die er maar weer vanaf gehaald. ga van de week wel even kijken voor safari of firefox…waarom kan het niet gewoon werken…nieuwe klepdoos en dan weer dit…
Ja Roanna gallisch wordt ik er zeker van…was net een beetje bijgetrokken van het weekend ff helemaal niets en dan gelijk weer aan de bak is het niet met paps dan wel met opoe…en ga zo maar door. Maar ja geen mens kan er wat aan doen.
Schelpen ook al gevonden op HA heb er al een hele boel. Vandaag ook nog een level verder, maar toen deed mijn venster het weer niet, en dat was op de pc op het werk.
Is ook zo Viva, hoe moeilijk het ook is. Je mag het eigenlijk niet zeggen maar als paps een keer goed valt gebeurd er misschien wat.Tot die tijd ben je er maar mooi klaar mee
ik had stiekem al gehoopt dat hij een heup zou breken ( ik weet dat klinkt heel hard, en medogenloos, maar zo kan het niet verder maar hij wil echt niet verhuizen naar een verzorgingstehuis). Maar helaas hij mankeert niets volgens zijn eigen zeggen, ik praat tegen een stenen muur, kom bij de instantie’s niet verder dus dan maar hopen dat hij een keer een echt blessure krijgt, en daarna kan het wel allemaal in gang worden gezet.
Ik heb windows7 hier ook nog liggen voor op de klepdoos, maar weet nu even niet zeker of ik dat wel wil, na al jullie verhalen hier. Het draait momenteel zo lekker, dus denk dat ik mijn oude schoenen nog maar niet weggooi.
Maar je bent er weer bij Viva. Welkom terug. cheer cheer
@Toos: Dat komt denk ik ook omdat wij niet zoveul buren hebben op HA, althans ikke nie. Dan schiet het bij ons ook niet zo op, maar vind het voorlopig wel ff goed zo. Ben er al druk zat mee zo!!! lol2
Windows 7 ook geen probleem hier, draait ook al een poos!!!
@Viva: Ik snap je volkomen!!! En ik snap ook niet dat die ‘keuringsinstantie’ zolang tussen keuringen laat!! Met deze ziekte kan er per week verslechtering zijn… en nu gaat het toch een stuk slechter dan toen ze geweest zijn… het is raar in Nederland…
Hij kan wel niet willen verhuizen, als hij een ‘gevaar voor omgeving en zichzelf’ wordt is er een gedwongen opname!!!
En nu…Naar bed, alleen, handjes boven de dekens en slapen!!!
Tot morgen!!!(Ohhh heerlijk vrije dag, en woensdag, op een uurtje vergaderen,m ook!!!)
@Viva: Kan het me goed voorstellen, het is toch een hele aanslag op je eigen leven @Roanna; Heb ook niet zoveel buren en vind het ook prima zo. Anders wordt het helemaal een dagtaak
Ik ga ook mijn mandje opzoeken, de laatste week niet zo goed geslapen. Vandaag geen markt, jp ligt al op een oor. Truste en tot morgen maar weer:kus::dag::slapen: