Zo, ik ook weer thuis van een avondje heerlijke nostalgie en wat hebben we genoten. Wat een leuke, grappige en vooral ook mooie musical. Hele goede cast, al kende ik er geen een van, maar zulke prachtige stemmen en alles live, tot aan de muziek toe. Prachtig. Echt de moeite waard.
Nou, ik ga er maar zo in en zeg maar… weltrusten all en tot morgen. Morgen komt onze dochter hier even voor een nachtje slapen, maar gelukkig hebben we nu 2 pc’s, dus hoef ik niets te missen. lol2 Ikke een dagje vrij genomen.
Viva ook weer thuis las ik ergens, maar kan weer niet op WW komen. :mad:
](http://www.mijnticker.nl/)
MK: 18 juni - 2 juli - Side
Viva 17 t/m 28 augustus Alanya :zon02:
Jac: 7 september~21 september ~Turgutreis
Cyn: 9 september - 14 september Söke/Kusadasi :wub:
Kaylo : 9 september -14 september ISTANBUL :vak01:
Wendy: 16 september - 01 oktober Ocho Rios Jamaica [
Goede morgen …
Iedereen ook weer thuis na een weekendje weg.
Beps gelachen om Gordon. Hebben paps en mams ook genoten?
Hebben de dames zich gedragen Bloem?
Viva, heb je toch nog een beetje kunnen genieten.
Club gewonnen en misschien kampioen. Zou mooi zijn he?
Roanna vandaag een vrije dag en krijgt dochter op bezoek. Gezellig!
Een mooie foto van je kleindochter Miere, 1 jaar alweer, gaat snel he?
Jij ook een leuke middag gehad Raak?
Ik gister uit eten geweest bij m’n vader en moeder. Zus was er ook dus volle bak.
Goedemorgen all, na een HEERLIJKE nacht in mn eigen bedje…
@ll: ouders hebben genoten!! Echt… om ons te zien, te zien hoeveel lol de kinderen hadden… ja een heel geslaagd weekend, alleen de weegschaal vond van niet vanmorgen lol2!!!
@Roanna; Helemaal gemist: jij naar theater gister(welke voorstelling??) lekkere avond gehad dus…mooi! Dagje vrij vandaag kan je de bakken gaan doen, en de KD een keertje extra ;)!!
@Ohhh Marion: Heerlijk hoor, gewoon nog een paar daagjes… ohhhhh nkoffers al gepakt??
Nou goed, stoom kwam weer uit mn oren…maar dat houden we nog wel een poosje…hihi!!!
Goedemorgen meiden, nu weer online, gisteravond kwam ik dus WW weer eens niet op. Een heerlijk weekend gehad, ondanks al het gedoe toch heerlijk genoten.
Een superdeluxe huis, echt geweldig, met een giga sauna erin, een badkamer met jacussi echt superdesuper. Lekker gecourmet, en gisteren nog een kaartje gelegd, en om half 8 waren we weer thuis, ik blijf het een pokkeeind vinden maar het was de moeite waard.
eens even kijken wat is me bij gebleven.
Beps heeft een leuk weekend gehad, maar heeft nu ruzie met de weegschaal
Roanna lekker naar orpheus geweest
Toos wil 15 flessen rum
Marion heeft geshopt en kan bijna de koffer pakken.
Miere nog gefeliciteerd met je kleindochter.
Bloemmie weer thuis na een weekend met de woeffies van Beps
Raak, J al weer opgeknapt?
en toen was ik het kwijt…
Mk nog bedankt voor je sms heel lief.
@Viva: Haha… ja het is een pokke-eind… Wij naar Almelo, das dan ook nog gewoon bijna 1,5 uur rijden(Roanna: Heb je me heen EN terug zien zwaaien??) Pffff en dan mn zus nog een uur erbij…voor 2 nachtjes ;)!!!
Maar we hebben genoten allemaal tenslotte, en daar doen we het voor !!!
Blijkbaar rustig geweest hierzo … valt niet veel bij te lezen.
Maar zo te zien iedereen een leuk weekend gehad !!! Helaas al terug maandag … pffff … :mad:
Waarom vliegen de weekends voorbij en de werkdagen niet ??
Goeiemorgen,
Vandaag kastje ingeleverd, krijg over 2 weken de uitslag. Maar hopen dat er wat uitkomt waar in ieder geval wat aan gedaan kan worden. Zaterdag met schoonzoon mee geweest, die gaat er echt mooi uitzien. Wordt een prachtig bruidspaar straks.
@Roanna: Genoten van mama mia, toch wel meegezongen he. Lekker dagje vrij vandaag @Viva; Ook genoten van het weekendje weg, nog wat van je oma gehoord? @Beps: Samen met de fam ook genoten, leuk voor paps ( en mams) als iedereen het leuk vind. Vandaag stoom uit je oren @Marion: Aan het aftellen, nog even meis @Miere: Beetje laat, maar gefeliciteerd met je kleindochter. Leuke foto!!
Net gebeld naar mijn tante, oma is iets verder achteruit gegaan, maar doet het nog steeds, alleen haar lippen worden nog bevochtigd met swabs (van die stokjes met een watje met citroensap) en voor de rest geen eten of drinken…ze is niet meer bij kennis, dus we gaan het afwachten.
Hallo all, heb de kleinkids hier dus lappies zijn vaak bezet lol2 lol2
J. is weer gaan werken. Iedereen van het weekend genoten zo te lezen, hier ook !
Beps : bij mij zit de thanks knop er nog gewoon hoor
Viva : weer aan het afwachten meis
Roanna : genoten van Mama Mia
Toos : goed geslaagd met schoonzoon
Miere : wat een leuke foto
Trl : cluppie staat er weer goed voor
Marion : jaja nu zul je toch een beetje moeten gaan voorbereiden hoor
Bloem : heb jij ook lekker genoten?
Zo, alles weer zo’n beetje bijgelezen. Iedereen weer terug van fijne weekendjes weg en nu weer op naar het volgende uitje voor de meesten.
@Beps: We waren met ons straatje naar Mama Mia geweest. Enneh… bij mij geen dank-knop meer. Wil ook veel liever de wijzig knop terug, maar daar moeten we dus nog even op wachten had ik begrepen.
@Viva: Nou, hopenlijk gaat het niet al te lang duren. Jullie zijn er in iedere geval al op voorbereid op deze manier. Sterkte nog hoor! :kus:
@Toos: Verlost van het doossie. Hopenlijk komt er wat uit. Vannacht weer lekker bevrijd slapen. lol2
Mijn dochter ligt nu te slapen. Ze blijft een nachtje hier, omdat ze vanmorgen vroeg een maag-darm onderzoek onder een korte narcose moest ondergaan en liever nadien even onder toezicht wilde blijven. Ze is van haar eigen huis naar het ZH in haar woonplaats gegaan en wij hebben haar om 9 uur weer opgehaald daar, maar toen was ze nog niet op zaal. Half uur later wel en moest/mocht toen eerst wat eten. Ze is nu nog wat slaperig van dat slaapmiddel.
Alles was goed gegaan tot zover. Niets bijzonders aangetroffen, maar ze halen meestal wat weefsel weg en daar krijgt ze dan over een dag of 10 de uitslag van.
@Roanna: HAHA…ja jezelf bedanken gaat het niet worden denk ik ;)!!!
Wijzigknop doorgegeven aan de redactie, ze gaan ermee aan de slag…
Sterkte met Dochter, hopelijk is alles goed, en na haar slaapje, kunnen jullie lekker allebei op de compie…
@Viva: Jemmig, wat een toestanden weer…Ook al zijn ze oud… het is juist dan dat je ze nog meer gaat missen, want… ze zijn er altijd(geweest) … Sterkte meis…
Roanna : sterkte met je dochter, lief dat je een daagje vrij hebt genomen om voor dr te zorgen
Toos : hoop dat je het kastje niet voor niets om hebt gehad en dat ze iets vinden zodat het overslaan opgelost kan worden
Beps : hebt de knop net uitgeprobeerd, hij werkt hoor lol2lol2lol2
hahahahahahalol2lol2lol2lol2lol2lol2cheercheercheercheercheercheercheercheercheercheercheercheercheercheercheercheercheercheercheercheercheercheer
Dit is speciaal voor onze Beps