Turkisch Tea Time...... deeltje 138

goedemorgen allemaal !!, fijne zondag:dag::dag:

Miere,van harte gefeliciteert met de 1ste verjaardag van je kleindochter.

Goede morgen … wat een rust op de zondagmorgen he?

@Kaylo
Ik snap het hoor, ik houd zelf de boel ook wat gescheiden.

@omaMiertje :wink:
GEFELICITEERD MET DE 1e VERJAARDAG VAN JE KLEINDOCHTER!

http://kletskop.web-log.nl/kletskop/images/cupcake1.jpg

Geniet en maak er een mooie dag van.

@TRL&Raak
Nog plannen voor vandaag?

Marion,ik ga straks naar me clubbie,spelen pas om half 5,heb nog even zitten twijfelen om wel te gaan vind dat zo’n rottijd…Jij al druk met pakken?

Goedemorgen all. :dag:

Na eerst bizzy te zijn geweest op FB, (heb daar ook een jarige) cheer nu even hier, voordat ik zo even languit in bad ga.

@Miere: Wat een hoogtepunt. cheer cheer Je kleindochter die alweer 1 jaar wordt. Van harte gefeliciteerd en een fijne dag allen.

http://www.annasanimaties.com/Baby-jarig.gif

@Kaylo: Gelijk heb je. Ik doe ook alleen de funny things daar en de rest ook niet. Heb ik ook andere sites voor, maar wel hier blijven hoor!!! :dag:

Nou, iedereen weer een fijne luie dag gewenst en tot laters. cheer

@TRL
Nou nee, zal wel weer op het laatste moment gebeuren vrees ik :slight_smile:
Ik ben hier in huis zo nu en dan wat aan het prutsen maar krijg niet heel veel gedaan. Maar het is nog vroeg, misschien word ik straks weer wat aktiever :frowning:

@TRL
Is inderdaad een rottijd. Maar ff de kop op iets anders is ook niet verkeerde he?

@Roanna
Languit in bad. Kan je straks fris en fruitig naar mama mia. Veel plezier!!!

:dag:

Goeiemorgen!!!

Zojuist na 2 lange reisdagen (1000km) aan het strand aangekomen! HOERA!! :smiley:

Hebben onzettend veel gezien, o.a. illegaal naar Laos geweest hihi… en verder weer zoveel, maar teveel om nu allemaal neer te zetten!! Vanavond afscheidsdiner, deel van de groep gaat dinsdag al naar huis (wederom hoera, want er zitten er een paar tussen :finger: )

Hoop dat met jullie alles goed gaat, Marion lekker naar Side zie ik… Geniet ervan vrouwtje! Het is je gegund!! Beps in PP aan de zwier met Gordon haha… En verder ga ik lekker niks bijlezen :wink:

:dag: :kus:

@Cyn
Ik ben benieuwd naar je foto’s en verhalen, illegaal naar Laos :slight_smile:
Vanavond afscheidsdiner, de ‘goede’ gaan vertrekken dus, mooi zo. Komen er nog anderen voor in de plaats of gaan jullie met een kleinere groep verder?
En … tuurlijk ga ik genieten! Was tenminste wel de bedoeling :wink:

@mierre: van harte gefeliciteerd met je kleindochter!!! 1 jaar alweer!!! Leuke leeftijd! Ze gaan alles echt ontdekken!!
@Roanna: gaat lekker uitgebreid in bad!! Heerlijk!

ikke een nu spel op de W#I is echt verslavend!

Ik weer thuis… wat een weekend haha… Gezopen, gevreten, gedanst, Gordon uitgelachen…(zoals mn zus zei: als die vent net zo n**kt als hij zingt snap ik dat hij homo is lol2)
Zalige dagen gehad, nu even bijkomen, straks komt bloemmie nog even aan, en gaan we bijkletsen…

@Miertje; Gefeliciteerd met je kleindochter…:kus:

Miere : gefeliciteerd met de verjaardag van je kleindochter en een fijne dag toegewenstcheercheer
Beps : ook weer thuis van een geslaag weekend en helemaal volgevreten en volgezopen lol2lol2
Cyn : is nog steeds lekker aan het genieten en nu een kleurtje aan het opdoen
Roanna : genieten he strakjes !!!
Trl : veel plezier bij je cluppie
Marion : nog een beetje aan het luieren en moet nog beginnen met pakken, komt vanzelf goed hoor
Kaylo : FB is ook geen verlengstuk van ww hoor
Jac: is een verslaving op de Wii aan het oplopen
Ik krijg zo visite van mijn broer/schoonzus en moeder, dus tot ergens vanaaf :dag::dag:

@Jac
In aktie op de WII

@Beps
Mooi zo … gezellige dagen gehad in PP!

@Raak
Jij visite vanmiddag, mams is hier net weg, ze komt iedere zondag ff op de koffie.

Zo ladies.

Ik ga er zo vandoor, want gaan eerst nog een bakkie doen in Orpheus.

@Beps: Fijn te lezen dat het geslaagd was en och… dat je Gordon erbij kreeg… was te doen dus. lol2 Volgens mij kun je hem ook beter horen praten, dan zingen, maarja… hij heeft toch wel fans hier. Je kunt er volgens mij wel heel erg mee lachen.

@Marion. Schiet voor jou ook al lekker op he!! Jij nu boven aan het lijstje… en zo hoort het ook. Om beurten he!!! :wereld:

@Raak: Visite. Gezelli Raak.

Nou, tot laters en anders tot morgen. cheer :dag:

@raak: heeft visite
@beps: is weer terug van een gezellig weekend en krijgt zo bloem op bezoek!
@ roanna: eerst een bakkie doen in orpheus

ik ga even eten…

Zo de rust weer terug, de wasjes al weer (bijna) klaar… Bloemmie onderweg naar huis/thuis onderhand…

Ik heb weer alles bijgewerkt, onder controle, en nu even niets… morgenavond mag ik weer werken(pff gaat een week vrij snel!)

Allemaal bedankt voor de felicitaties voor m’n kleindochter. Ze was trouwens gisteren jarig, geboren op vrijdag de 13e, verleden jaar. Maar dat maakt niet uit, hoor.

Lisa met Oma’s taart!

Cluppie heerlijk gewonnen en wie weet zit er nog wel een kampioenschap in …

Beps,weer terug van weekend pp en lekker genoten,hoe vonden je ouders het?

Bloem,ook weer thuis van een weekendje polder en schaatsen.

Viva,is nog in Makkum denk ik.

Miere,leuke foto,wat een lief meisje,en dat ze dat hoedje ophoudt zeg…

@ TRL, nou dat hoedje…was ook maar even doordat ze afgeleid was door de taart, hoor.
Maar ze was wel rustig, met al die visite, en ze snapte er niks van. En dan steeds die pakjes om uit te pakken. Papiertjes waren toch leuker dan de pakjes.

Miere,ja ik ken dat dat het papier en/of de verpakking interressanter is dan het kadootje