Heb nog geprobeerd het terug te vinden, maar dat is me niet gelukt… Was op een of ander forum, een meisje die ongeveer een gelijkaardig verhaal vertelde over een jongen in de winkel in Tej Marhaba en een ander meisje dat dacht dat zij diezelfde jongen kende… Zijn natuurlijk wel twee winkeltjes daar en dan nog die jongen aan de juwelen die iedereen aanklampt…
Ah nee dan zal het over iemand anders gaan…
Zo niet, tja dan is da ook zo hé…
Iedereen heeft een verleden & ik zie hier zoizo niet echt toekomst in dus… :zon02:Gewoon na volgende week nog een weekje profiteren en dan sluit ik het hoofdstuk af. ![]()
Toch veel succes aan de andere meiden toegewenst. xxx
Hmmmm… weet niet of ik nu blij ben of ik dit forum heb gevonden haha!
Ook ik ben nu ruim een week terug van mijn vakantie in Skanes en heb daar ook een ‘vriendje’ aan overgehouden. Hij werkt daar op strand… We hebben nog steeds veel contact en hij heeft geen vreemde verhalen over zijn familie, vrienden of wat dan ook. Hij vindt trouwen onzin en zegt eerlijk altijd vriendinnetjes te hebben (en gelijk dat ie heeft, zou ik ook doen als ik hem was) gehad… Dus tja…zit ook nog steeds in een tweestrijd met mn hoofd en mn gevoel haha. Voor nu heb ik zoiets van we zien wel hoe het gaat, want wie weet… ![]()
Heb m daar trouwens al duidelijk gemaakt dat als ie serieus is hij mij nooit om geld oid vraagt, omdat ik dan vreselijk zn ass ga kicken. Haha! Dus met dat in mn achterhoofd heb ik maar besloten om er nog maar lekker van te genieten. Toch wel leuk zo’n avontuurtje; ben erg benieuwd hoe het gaat aflopen!
Ik was als alleenstaande moeder met mijn zoon van 14 eind Oktober 2009 in Mouradi Club Kantaoui en moet zeggen we hebben een geweldige tijd gehad.
Ik ben een aantal malen met een van de obers op stap geweest en hij zei dat hij ook over zijn oren verliefd was, zich jaren niet meer zo had gevoeld etc. het typische verhaal dus maar aangezien ik zelf 20 jaar in Spanje heb gewoond weet ik inmiddels wel hoe al deze macho mannen in mekaar zitten maar en ik zorg gewoon dat ik een leuke tijd heb en ga op mijn gevoel af want in landen waar armoede heerst zoeken mensen altijd naar een mogelijk voor een betere toekomst. Als je op vakantie gaat naar de Domenicaanse Republiek dan tref je hetzelfde scenario aan als in Tunesie.
Ook ging ik veel om met een jongen van het animatie team en ondanks het leeftijdverschil klikte goed maar meer als vrienden, okay er speelde wel wat meer, maar niet als “love story” of zo iets dergelijks, niet voor hem en niet voor mij maar het leuke is wel dat ik over 3 weken even 1 weekje terug ga, alleen wel te verstaan, en dan hebben ik eindelijk de gelegenheid om wat meer van dit prachtig land te zien en ja, met een private touristguide natuurlijk.
:dag:
Hoi, Ik las je berichtje en ben heel benieuwd hoe het afgelopen is, want ik zit nl.ook in hetzelfde schuitje…
Hoi Maartje,
Mijn gevoel liet me niet in de steek. Lees de volgende sites maar eens. Tunisian love rats of Tunisian-love.com…deze zeggen vaak genoeg en op je gevoel af gaan zou ik zeggen…
X take care