zo nu weer tijd om hier even langs te waaien…toko glad getrokken…laatste wasje zit erin…en dan zaterdag de boel met de franse slag…ik lekker gebadderd en nu tijd voor mezelf…straks weer achter de pannen…
Filiz lekker internet thuis gaat een stuk makkelijker nietwaar
Bloemmie bij mams in bed gekropen denk ik
Beps…ja hier heel rustig
Marion gadver 4x per dag die troep innemen…fijn die bijwerkingen van de antibiotia…
@Marion: Ranzig…te ranzig dus…maar je bent er klaar mee voor je vakantie, das de hoofdzaak…heb je net lekker turks gegeten, ranzige zooi naar binnen…nee, dan ist over :kus:(of ist besmettelijk ;))
@Viva: echt he… niemand online…
Meiden ik ga ff shoppen met hubs(gewoon de schapjes ed) dus meld me wel. Ook ff met Aiji naar t bos…
:dag:
@marion…aan de vieze medicijn…wat heb je?
naar wat voor een hotel gaan jullie…?
ik heb het liefste zoete drop…en gemengde hagelslag…
@viva…alles weer strak…
ikke dadelijk nog t trappen huis…:S…
regeling hier…iedereen doet iedere maand 1x in de week de trappen…deze week mijn beurt…
in nl huur je daar n bedrijf voor…maja
en als ik niet opschiet staat dadelijk de onder buurvrouw voor de deur: wanneer ga je ns beginnen?
dat mens maakt me hartstikke gek…
kom ik buiten komt ze…waar ga je naartoe?
kom ik terug…waar ben je geweest?
en dan staat ze nog eens voor de deur…mn gas is op…mag ik bij jou ff verder koken…
vermoeiend nogal…
@Viva
Ja prettig he? Als het dan ook maar wat geholpen heeft, heb soms het idee van niet. De ene dag denk ik, he ik voel me weer een beetje de oude en de volgende dag is het weer 3x niks. Maar als het dan toch moet dan maar nu, laat me nu maar beroerd zijn, als ik me zo tegen 12 oktober maar beter voel. Dan ben ik al helemaal happy.
@Beps
Ja volgens mij is een schimmelinfectie besmettelijk
Veel plezier met Aiji in het bos, het is lekker wandelweer, tenminste hier schijnt de zon.
@Filiz
Heb daktarin, een lekkere gel, die je door moet slikken. Heb een antibioticakuur gehad en nu een schimmelinfectie in mijn mond. Is een van de bijwerkingen van antibiotica.
We gaan dit keer naar hotel Linda in Titreyengol, vorige keer zaten we in Grand Prestige en gaan nu eens kijken hoe het bij de buren is.
Lekker buuf heb je zeg!!! En … de drop en de hagel gaan op het boodschappenlijstje!!
hellooooo iedereen, hoop dat alles goed is met jullie.Heb echt nog geen tijd gehad om iets terug te lezen, wel geprobeerd maarre…nu ff druk druk druk.
Probeer morgen bij te lezen en dan gauw weer mee te kletsen hoor.
Heb een prima vakantie gehad maar jullie allemaal toch ook gemist, daarom : dikke
@Raak: Welkom terug… Mooi dat het goed geweest is, en je een fijne vakantie gehad hebt… val maar gewoon weer in…want het is geen doen, teruglezen :hihi:
@ filiz, mag ik bij jou ff verder koken!! hahahaha wat een grap… hihih…
ikke gewoon weer in mn eigen bed gekropen hoor, had t toch niet gered om naar mn ouders te rijden, dan had ik dubbelgevouwen om een boom gelegen vrees ik
wel weer lekker geslapen, ondankt het gehak en getimmer… moet nu toch echt een x boodschappen doen, eigenlijk konijnenvoer halen in de stad… en de boel hier thuis doen… pfppf… 1 ding tegelijk en das: cappu!!
Zit een heel verhaal te typen is het opeens weg:angry: Probeer het nog een keer :
Beps : denk dat je groot gelijk hebt.heb dit deeltje teruggelezen en klets vanaf nu gewoon weer lekker mee
Bloemmie : wat is dat nu, helemaal niet lekker?na de cappu gewoon gaan lammen en weer snel op de been he, je krijgt nu een druk schema hoor
Linda : ook weer goed aan het trainen
Marion : neemt heerlijke sabbeltjes zo te lezen
Trl : gaat niet lekker heb ik het gevoel, dikke knuffel voor jou
Viva : vakantie : lekker gevoel weer he meissie enne beetje rustig aan anders haal je Kreta niet eens
Toos : geen storm hoor, alleen heftige tussenlanding in Puerto Plata, rest heerlijk weer. Nu ben jij aan de beurt, nog ff beetje aftellen
Roanna : zelfde aftelschema voor jullie he, lriebelt het al?
Filiz : gezellig meekletsen vanuit huis, als de buuf het tenminste toelaat:frown:
Miere gaat ook helemaal lekker he met je Askim, goed zo
Jac : ook weer terug : fijn geweest?
Hans : de dames hebben flink wat afgeklets he, dat belooft wat op de meeting voor jou:)
en de rest ben ik ff kwijt, sorry hoor
@ marion kootje en kaatje moeten maar ff wachte, vrouwtje moet eerst bijkomen van het schoonmaken van hun hok… heb nog wel voer voor 1 dag… ga morgen wel halen…
Marion : ja maar wel veel armoe hoor, had ik niet verwacht en super veel criminaliteit. Overal gewapende bewaking en zeer slecht wegen. Was niet verstandig zelf een auto te huren dus hebben georganisserd uitstapjes gemaakt. Dat was heel leuk en prachtige stranden. Het resort was toppie.
Bloem : jaja de pols is nu ook zeer losjes hoor, wordt weer ff afkicken;)
oefff ikke terug van de boodschappen… blij weer thuis te zijn want storte bijna in mekaar in de supermarkt… guk wat een ellende
weet nu ook wat er gisteren met de politie was… ikke was natuurlijk weer niet thuis, maar ze hebben de bovenbuurvrouw overvallen en afgevoerd. kindjes in de opvang etc… best heftig…
lekker buurtje hier hoor!!
@ filiz, nouja, ikke was natuurlijk nie thuis he
hoe is het nu in side? loopt alles alweer een beetje af? werk je nu ook nog? en wat zijn de plannen voor de winter?