@bloem…ja gaat goed…het seizoen begint af te lopen…dus minder werk…
bovendien heeft t al een paar keer geregent deze week…waardoor we s avonds niet kunnen gaan werken(ivm het buiten staan om te verkopen)…maar dan gaat askim door de dag in manavgat in de bazaar werken…eind volgende maand is t seizoen helemaal voorbij…
maar we zijn van plan om in de winter n kas van schoonpap en mamz over te nemen…en daar tomaten te verbouwen om die te verkopen op de markt…en ja…daar heb je dan 4 jaar voor op school gezeten…haha
maar…we moeten toch iets van inkomsten hebben he…
is er allicht uitzicht op iets in je vakgebied? en heb je plannen om voor de winter naar NL te komen?
@Raak
Was 15 jaar geleden ook al zo erg met de criminaliteit, ook bewaking bij ieder hotel. Er werd aangeraden om met een groep Sosua in te gaan 's avonds en niet met z’n tweetjes. Inderdaad ook veel armoede gezien, en veel gehandicapten … echt vreselijk misvormd soms. En dat vond ik eigenlijk nog erger om te zien dan de armoede. Wat voel je je rijk dan, schuldig ook soms omdat je het zoveel beter hebt. Al kan je er ook niets aan doen dat je toevallig op het goede plekje geboren bent.
@Bloem
Was heftig dan, gisteren bij je buurvrouw.
@Filiz
Nu nog geen werk wat past bij je opleiding maar jullie redden het toch maar mooi met z’n tweetjes en dat is waarom het om gaat toch?
Zoooo ben ik dan weer, lekker rustig geweest hierzo…
Raak welkom terug, bos stro weer getemd las ik…
Bloemmie toch boodschapjes gedaan, nu weer chillen meis
Marion…jammer dat de kuur niet geholpen heeft misschien toch nog een 2e halen…ondanks de bijwerkingen…
Filiz waarschijnlijk in de tomaten, en Marion neemt hagel en drop mee
wij gebeld door corend*n, we zijn overboekt in het hotel op kreta:hihi: lekker bij de hand, het zal wel, een vaag verhaal over dat het hele hotel overboekt is…![]()
Maar afijn alternatief aangeboden gekregen, 1 ster meer, meer faciliteiten, zelfde plaats…we zijn maar akkoord gegaan, we konden ook naar wat anders uitwijken, ander land, ander eiland, maar dan krijg je weer zo’n gedoe met andere vluchttijden en kijken of er plek is…afijn het begint weer lekker, volgens mij zit er altijd de migus op een reisje van ons…
Of het hele boeltje gaat failliet, of we vragen een kamer zo laag mogelijk,en zit je helemaal bovenin, of mega vertragingen, of een butplek in het vliegtuig, met je knieen naast je oren, of geen raampje maar een blinde muur naast je…hihihihihihih:lol::lol:
Nou ja we wachten maar af…nu gaan we naar gouves park/garden…
@ viva wow das nogal wat… wilde je toch niet liever nog een x naar turkije? aangezien damber toch niet meer per se voor haar adonis daarheen hoefde…
@Viva
Jeetje … dat hebben jullie weer! Pechvogels! En wat sneu voor Damber, zit ze niet bij Adonis in het hotel.
Het kuurtje … ik kan geen 2e meer nu want dan mag ik in Turkije nog steeds niet in de zon. Duurt blijkbaar nog een week voordat het uitgewerkt is. En moet voor Q-koorts dat doxy-gebeuren zijn anders heeft het geen nut. Maar komt allemaal goed hoor, als ik straks daar ben heb ik rust en knap ik in no time op.
@Viva: Cor*ndon heeft momenteel problemen! Dus het zal daar wel aan liggen. Wss is het ‘nieuwe’ hotel een garantie hotel ofzo…hebben ze al betaald voor t hele seizoen…weet ik veel… Maar goed…je gaat veel belangrijker toch
Wij de pizza op, morgen komt de logeerpuber eten… ach gezellig weekend zo!
Beps welke problemen???
Goedenavond all.
Zo, ben ik ook eindelijk weer. Was vanmiddag ff naar de stad om de boel voor die nieuwe foon weer in orde te maken. Hij wordt als het goed is, 8 oktober geactiveerd met mijn oude nummer. Ben ik net terug uit Turkije, dus voor de zekerheid maar even een kaartje erbij gekocht van TM, omdat ik anders mss wel te weinig beltegoed op de oude heb.
Zo, wat weet ik nog allemaal?
Allereerst… Raak… weer harte welkom thuis. Die verhalen had ik ook ooit gehoord en gelezen over Isla Margarita en Brazilie. Maargoed, jullie zijn weer heelhuids terug en hebben het fijn gehad en dat is toch ook belangrijk.
@Filiz: Ook weer gezellig terug op de kabel hier en kan weer gezellig meekletsen.
Leuk hoor en ook fijn te lezen dat het jullie naar omstandigheden dan, goed gaat.
@Bloem: Nog niet de oude en met pijn en moeite de schapjes thuis gekregen. He bah toch, wat naar nu voor je dat het nog niet meezit. Dikke kus hoor!
@Marion: Jij mag dus een lekker (not) goedje doorslikken. :unibrow: Jakkie, lijkt mij ook heel erg, maarja … tis weer voor het goede doel he!
@Beps: Lekker aan de schapjes en wandel geweest vandaag, dus eigenlijk een lekker dagje rustig aan gedaan.
@Viva: Nouja zeg, dat is toch ook weer wat. Ze moeten je wel hebben he?
Nou, hopenlijk is het wat, waar ze jullie nu naar toe sturen. Zal zo eens even een kijkje daar gaan nemen. Ik vind van Corend** de laatste tijd toch wel, dat ze een beetje aan kl*ten zijn met hun reizen en vliegtijden. Lees het ook op ander topics. Maargoed, jullie gaan in ieder geval toch nog een weekje weg.
@TRL: :kus: enneh… succes met het cluppie zo he! ![]()
Toen wist ik het nie meer. Ik weet wel:** Ikke nu vakantie!!!:zon02:**
Morgen nog effe een paar uurtjes meelopen op de postkamer, maar dat tel ik niet meer mee. :unibrow:
@Viva: Met vluchten die niet rondkomen ed… hoorde het op het reisbureau, en ook bij een ander reisbureau… Heeft niets te maken met geld opzich, maar met het feit dat ze het niet rond krijgen om alle geboekte stoelen ed vol te krijgen. Hoe precies vraag me niet(meer). Maar het overboeken heeft vaak van doen om garantiekamers die leegstaan.
@Viva: Ik vind het er best aardig uitzien hoor, ondanks de hier en daar wat negatieve reacties. Staan ook vele goede bij. Zeurders hou je toch. Las wel dat je goed moest opletten, of je in park of garden zit. Park schijnt beter te zijn. Maarja, mss heb je verder niets meer te kiezen, dan wat zij jullie aanbieden.
Ach, komt vast wel goed! ![]()
owh film begint!!
:dag: byebye
o lekker dan, nouja we vliegen met trans… de vlucht blijft hetzelfde…
Het was rustig hier vandaag, weinig bij te lezen
@Raak: Welkom thuis, in ieder geval een goeie vakantie gehad
@Bloem: Nog steeds in de lappenmand, beterschap
@Roanna: Mooie up date! Zelf met de foon aan de slag geweest om te regelen. En … heeft al vakantie
@Viva: Daar ben je mooi mee. Je treft het ook niet he. Nou ja hopen maar dat dit hotel wat is
ja ziet er niet verkeerd uit, en al het niets is, laat ik echt wel wat van me horen…dat kun je gerust aan mij overlaten…
Toch ga je met een vervelend gevoel weg, tenminste kan me zo voorstellen
Dat denk ik ook wel. Ben ik niet bang voor! :unibrow: :unibrow:
Maar toch… je moet er zelf ook maar wat van maken dan.
Wij hebben ook weleens niet precies gehad wat we boekten, of iets heel anders en ter plekke maakten we er zelf maar wat ( wat moet je op dat moment anders?) van en bij thuiskomst de verder boel geregeld.
@Toos: Hoeveel dagen moet jij nog? :unibrow: :zon02:
@Bloem: Veel plezier met de film en ga er lekker van genieten hoor! ![]()
Je hoort t nu, meenigeen hoort het pas als ze daar al zijn(is ook zoiets…) maar goed, jullie gaan, lekker genieten en het komt vast goed…
t Ziet er goed uit toch… En als t niet bevalt…ach dan is Viva er idd hahahaha
@Roanna: Nog 4 dagen en jij:lol::lol:??
@Toos: Met vandaag er niet meer bij… nog 4. :zon02: Heb ook even een gokje op je foto gewaagd.