TTT deel 101

zijn we weer

:greece:Damber en Viva: 28 september voor 8 dagen Gouves (Kreta) :greece:
T00s: 30 September nog een weekje ADR
Roanna: 30 September weekje ADR

Mar: 4 oktober Blue Cruise Marmaris
Marion: 12 oktober - Side
Trl : 17 oktober landal Aelderholt Aalden
Jac: 24 oktober CP de huttenheugte

Bloemmie29: 6 t/m 10 november: BERLIN

Beps: 6 Dec Thailand + Rondreis

***2009 ***

Bloem29: 3 t/m 10 februari: Stockholm-Oslo-Hamar
Cynthia: 24 Maart Thailand rondreis
Kaylo : 16 juni - 3 weekjes ADR :zon02:

En dan de verjaardagen nog …

08/11 Kaylo
23/11 Seray
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22-08 Jac
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar

joehooee hier moeten jullie zijn!!

BEN ER!!!
haha… we gaan hard zo

te hard…
dus… ik doe t ff rustiger aan… :wink:

Ben er ook nog. Gefeliciteerd met het record van 100 delen volkleppen. Vind het een prestatie hoor

Ik ga nou echt stofzwiepen, heb dat dus nog steeds niet gedaan.

:dag::dag:

@ toos thank you!

@Bloem: Graag gedaan hoor

owh leukkkk floortje in egypte :smiley:

Cris in Parijs… ach ja, toen was hij nog 2 jr jonger hahaha!!!

giggel… jaja…

Morgen maar weer kijken… zo leuk…haha

Me langzaam weer voorbereiden op mn werk… en dan vanaaf naar een vriendin die op Aiji gepast heeft. Moet haar toch ffies bedanken!

Tot vanaaf/morgen/heel laat
:dag:

byebye bepsie :dag:

Nou,dames;in 11 dagen tijd 1 heel deel volgeklept…ongelofelijk…bravo

Zo al weer klaar op t werk…
Nu naar huis, en dan lekker met hubsje naar mn vriendin!
Toedels!!

Goedenmiddag.

Hans: Nou, volgens mij hebben we dat in het verleden nog sneller gekunt. :biggrin: Maar vind dit ook een prestatie hoor!

Gefeliciteerd weer met dit nieuwe deel. Jeetje zeg, ben er een halve dag niet, moet gelijk een half deel bijlezen. :biggrin: Heb alles zo’n bietje gelezen, over al dan niet te zware koffers en handbagages. Over tosti eten met mij en dan op de foto. Fototoestel niet vergeten. Beps prik wezen halen en Bloem toch maar zo verstandig geweest om vandaag thuis te blijven. Marion al dan niet naar de sportschool. Toos weer aan de crock, zo ook Linda. Viva geen re*t te doen op het werk en toen wist ik het ff nie meer.
:retard:

Nou, kokkie weer door de keuring voor een half jaar. Internist was redelijk tevreden. Geen extra medicijnen erbij, dan wat hij al heeft, alleen een ervan de dosering verhogen. Bloeddrukmedicatie van 50 mg naar 100 mg, omdat de bloeddruk nog een beetje schommelde. Lange termijn suikerwaarde was 7.5, dus ook redelijk goed, voor de kenners onder ons. Hi, hi.

@Bloem: Dus je merkt nog niet veel van die B12 spuit, of zijn dit in het begin de bijwerkingen? Hoort dit erbij, of heb je toevallig een beetje griep onder leden? Ik wens je in ieder geval beterschap hoor. Morgen wel weer naar het werk, of nog niet bekend?

Ikke de CC binnen en daarnet gelijk even geactiveerd, dus ik kan gaan betalen. :slywink:

Vanavond denk ik, de ticket boeken voor zwager, dus heb nog wat te doen straks.

O ja, mijn handbage is practisch niets, dan alleen wat toiletartikelen, de reispapieren en de portemonee en telefoon. Boeken mee??? Ik kan geen eens lezen in de vakantie, dus hoef ik ze ook niet mee te nemen. Ik heb nog een puzzelboekje in de tas zitten, die er al jaren inzit en iedere vakantie weer meegaat, en maar niet vol komt. Gewoon geen tijd voor en/of zin an. Ha ha.

En koffer inpakken? Doet ieder hier altijd voorzichzelf en dan elkaar eraan herinneren, van heb je dit en heb je dat bij je. :zon02:

Nee, nog steeds mij kini en badlaken er niet in. :disgust: Ga ik echt zo doen.

@ roanna, dont worrie, we helpen je wel herinneren…
en wilde morgen wel weer gaan werken maar kom net alweer van t toilet, was net op tijd, dus voel me steeds ellendiger… uhkssk