Gefeliciteerd … alweer een nieuw deel en nu op naar de 200!!!
Overgewicht, heb het nog nooit gehad (met de koffers dan), tot in juli. Toen ik de koffers thuis woog was de ene 17 en de andere 18 kilo. Moesten nog een paar kleine dingetjes in dus dat zat wel goed dacht ik. Naar mijn idee was er niet meer zoveel bij gegaan dus sckrok me rot toen de weegschaal op Schiphol 23 kilo aangaf voor de 1e koffer, de 2e was een kilo te zwaar en toen moest de handbagage nog. Voor ons drietjes zaten we er een kilo of 7-8 overheen. Dokken dus, geloof dat we iets in de €50.00 bij moesten betalen. Kijk deze keer toch beter uit want vond het wel zonde.
@Bloem
Mooi thuis blijven als je je morgen niet beter voelt, de zieketewet is er niet voor niets!!!
hello ben ik weer, van harte gefeliciteerd met het nieuwe deel en ja we gaan maar door…
Bloemmie beterschap klinkt toch echt als ziek en ziek is ziek dus thuis blijven
Beps toch nog lekker even vrij
Roanna kokkie behoorlijk beter maar nog niet helemaal gelukkig pas over een half jaar terug komen…
Marion ja dat is zonde heb gelukkig nog nooit iets bij moeten betalen…
Hans 11 dagen over een deel, we hebben hem wel eens volgekletst in 2 dagen dus het valt nog wel mee…
Zo de vriezer is vol voor hubbie, die kan gewoon zijn maaltijden in de bakketron gooien…
@ marion zijn ze dan echt allemaal zo streng tegenwoordig? heb al een tijdje niet meer gevlogen enzo, dus zou t nie weten, maar jeetje he… alsof je thuis je koffer goed kunt wegen…
Gefeliciteerd met 100.000 berichten, wat een kletstantes, he?
@ Bloem, lekker uitzieken, meis! @ Roanna en Toos, nog maar een paar nachtjes slapen!!! @ Beps, alweer volop aan t werk, alsof je niet weggeweest bent. Was Aiji blij dat jullie er weer waren? @ Linda, dipje, kop op meid @ TRL, niet gezien vandaag, gaattie??
Koffers inpakken?? voor mij altijd op het laatste moment, meestal precies 20 kilo, gelukkig is die van mij niet zo zwaar van zichzelf, scheelt alweer. Moet nu toch ook wel aardig wat meenemen, want ik moet er toch rekening mee houden dat het op die boot 's avonds wel fris kan zijn. Maar mijn koffer is nu nog in Turkije, samen met ex hubs, komt zaterdag terug, dus kan ik volgende week alvast gaan verzamelen. Ik heb trouwens ook de tickets binnen(of had ik dat al verteld? weet het niet meer) Vlieg om 15.15, beetje jammer. En vandaag berichtje gehad van Crazy, het weer viel hartstikke mee, en het was weer erg gezellig, al weer veel bekenden gezien, en ze lachen heel wat af.
Zo, de ticket is geboekt, althans in behandeling en kan binnenkort de officiele bevestiging verwachten. Ik dacht dat je meteen de ticket kreeg, maar zij moeten ook nog eerst tjekke bij Singapor*airlines of er nog plaats is. Nu had ik zelf al op die site gekeken en er was op die data,s nog plaats. Even afwachten dus maar.
En wat een gedoe om een visum daarvoor te krijgen. Hij moet naar de ambasade in Den Haag en moet dan een geldig ticket en/of bevestiging bij zich hebben van die reis. Dus nu maar hopen dat D-Reiz** er niet zolang over doet.
Van overgewicht heb ik tot nu toe ook nog nooit last gehad. Zorg daar ook altijd wel voor.
Haha ik heb altijd overgewicht… oooohhhh het gaat om de koffers :retard: hahahaha
Zo meiden, vriendin heel blij met haar zilveren armband. Helemaal toppie!!!
En hubbie zo naar zn werk, dan ga ik bijslapen tot morgen…
Dan in de ochtend het puber-meisje hier. ff bijbeppen en haar haartjes verven haha… Lekkere cappu drinken en dan weer naar t werk. Morgen vergadering om 15 uur, en daarna werken… hahahaha rare zaak allemaal, ikke bij vergadering… komt wel goed
@Beps: Nog maar net terug en alweer volop in de running. Toe maar weer.
@Bloem: Hij gaat voor 60 dagen en je moet zoiezo een visum hebben voor Indonesie, maar dat wist je denk ik wel. Als je korter gaat dan 30 dagen, kan je net als in Turkije, het kopen op het vliegveld aldaar, maar langer dan 30 dagen en ook niet langer dan 60 dagen, dan moet je hier eerst heel veel regelen.
hihi
ach ze komen er wel achter dat je niet helemaal spoort…
ikke had maandag ook een telefoonconverance met de manillie’s in de filestijnen
maar goed…
ehm… wat wilde ik ookalweer zeggen?! owh ja: YOU GO GIRL!!
@ roanna, awh ja… dat verklaart een hele hoop (meende me idd te herinneren dat je ‘gewoon’ indonesie in en uit kunt vliegen) maar goed… das dus speciaal vanwege zn lange verblijf.
@Bloem
Ja, ze (Transvia) waren heel streng deze keer. Zelfs alle handbagage werd gewogen. Heb dat ook nog nooit meegemaakt, alleen mijn rugzak ging al dik over de 5 kilo heen. J had de laptop bij dus daar konden we niet heel veel gewicht heen schuiven. Prop echt alle belangrijke dingen in dat ding, fototoestel van mij en van J, videocamera, leesboek, papieren, snoep, handtas etc.
Op de terugweg vlogen we met Crend*n en toen zat er een stagiare aan de balie met inchecken. Er werd een man bijgeroepen toen alle koffers op de band stonden. Ik dacht daar gaan we weer, dus heb hem met mijn liefste lachje aan gekeken. Of het daaraan lag weet ik niet maar we hoefden in ieder geval niets te betalen.
@Miere
Begint lekker af te tellen voor je he? Wel een beetje dubbel nu denk ik of niet? Leuk om naar Turkije te gaan maar minder om je askim achter te laten.
@Roanna
Ticket voor zwager geregeld. Nu het visum nog, is dat snel geregeld?
@Beps
Vriendin verwend vanavond, heeft ze ook verdient omdat ze zo goed voor Aiji heeft gezorgd. Vandaag vroeg het bed in en morgen frotten met het pubermeisje, daarna de vergadering in, die zal wel uitlopen nu d’r zo’n gezellig klets bij komt zitten
@Marion: Zo’n visumaanvrag kan zeker 6 tot 14 dagen duren voor de normale prijs op de ambasade, maar als je het sneller wilt is dat ook te doen, maar dan moet je er dan fors voor betalen. En je hebt een ticket of reisbevestiging nodig. Een beetje raar allemaal.
Oke meiden en heer ik ga ook slapen. Weltrusten allen. :slapen: