@ Bloem…waarom??? Kunnen best samen met een koffer doen, we gaan toch nooit tegelijk weg, vanwege de honden. En ik heb met hem nu een betere relatie dan de afgelopen jaren, gelukkig, dus dat gaat prima zo. Ben je alweer een beetje opgeknapt eigenlijk?
@ Marion, Ja, idd, maar een voordeel is wel dat ik het nu na die 14 dagen niet zo vervelend vind om terug te gaan, askim wacht op mij!!! Maar zal hem zeker wel missen, en hij mij ook (hoop ik).
Nou ik ga nog niet slapen, hoor, mij te vroeg. Ga nog ff lekker jewel questen!!!
@ hê slaapkoppen, waar zijn jullie???
Nou ok dan dan, dan ga ik ook wel slapen, hoor, droom lekker verder XXXX
Damber en Viva: 28 september voor 8 dagen Gouves (Kreta) ![]()
T00s: 30 September nog een weekje ADR
Roanna: 30 September weekje ADR
Mar: 4 oktober Blue Cruise Marmaris
Marion: 12 oktober - Side
Trl : 17 oktober landal Aelderholt Aalden
Jac: 24 oktober CP de huttenheugte
Bloemmie29: 6 t/m 10 november: BERLIN
Beps: 6 Dec Thailand + Rondreis
***2009 ***
Bloem29: 3 t/m 10 februari: Stockholm-Oslo-Hamar
Cynthia: 24 Maart Thailand rondreis
Kaylo : 16 juni - 3 weekjes ADR :zon02:
En dan de verjaardagen nog …
08/11 Kaylo
23/11 Seray
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22-08 Jac
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
Goede morgen …
@TRL
Weer een rotdag vandaag vermoed ik. Dikke dikke dikke :kus:
@Bloem
Vermoed dat jij ook nog niet opgeknapt bent en nog ik bed ligt. Ook een dikke :kus: voor jou.
De rest zal zo zachtjes aan wel binnen komen druppelen vermoed ik. Het is wel stilletjes zo. Gaat een saai bakkie worden zo in mijn uppie :tssk:
goedemorgen allen…
rustig geweest gisteravond…nu iedereen nog bijna op 1 oortje…
ik achter mijn bureau, de laatste halve dag…jippy…
nog wel een druk programma voor de boeg, voordag we zondag vertrekken, maar afijn maakt niet uit, kan volgende week wel bijtrekken op mijn ligbedje…althans als het weer het toelaat.
En daar is Viva al :lol:
Laatste uurtjes voor jou en dan … VAKANTIE!!!
Wel druk nog voordat jullie vertrekken maar dat heeft ook weer zijn voordelen, dan lijkt het niet zo lang te duren. Voor je het weet zitten jullie in het vliegtuig.
goeiemorgen,
Het is rustig hier op de vroege morgen, kom even langs met een bakkie cappu. Moet zo naar de kapper
@Trl::kus:
@Bloem: :kus:, ook voor vandaag beterschap
@Marion::dag:
@Viva: Laatste uurtjes werken voor je vakantie, is toch wel weer een lekker gevoel he:vak01:
ja ik vind het ook een heel vreemd idee meisjes…mijn hubbie thuis laten, geeft een heel dubbel gevoel, is voor het eerst in 28 jaar dat ik hem alleen laat…maar ik heb er wel zin in hoor…maar toch!!!
En daar druppelt er weer 1 binnen. Goedemorgen.
Aan de gebruikelijke rituelen en straks weer eens op de andere lokatie werken, dus half uur eerder beginnen. Had ik al verteld, dat ik a.s. vrijdag ook op die lokatie moet werken, omdat ik me ooit had opgegeven voor jobhoppen binnen de facelitaire dienst? Ik dacht het nog niet he? Nou ik mag ik vrijdag een paar uur snuffelen op de post en archiefafd. :tssk:
En dan weekend en maandag ook vrij en dan dinsdag ga ik ergens naar toe. :zon:
Werkse dames en Bloem… als je nog thuis bent… beterschap.
@TRL: :kus:
ja laatste uurtjes zo rond 12 uur hou ik het hier voor gezien, ze zoeken het maar haarfijn uit met zijn allen,…zit hier de hele week al in de rondte te kijken…terwijl ik genoeg te doen heb, ik ga vanmiddag gelijk door naar paps, heb ik dat ook maar weer gehad, gelijk maar even boodschapjes door, de laatste dingetjes halen voor hubbie…en dan morgen thuis aan de sop…de boel rechttrekken zeg maar. Vrijdag de hele dag weg met zoon en schoondochter lekker ritje naar Zwolle, mag om half 7 al in zoetermeer staan om op tijd te verschijnen…
zaterdag de laatste wasjes wegwerken, om dan snachts te vertrekken naar schiphol…
Dus jullie zien het wel tijd te kort eigenlijk…wil ook altijd alles tegelijk…pffff
Toos je moet je handtekening nog aanpassen…over 7 dagen zit je er allang…
@Viva: Hoe was het ook alweer? Stap voor stap?
Als jij nog zo druk bent, mag jij ook best een weekje rust erna en wie weet vind hubs het ook wel een keer leuk/rustig zonder jou. Hi, hi. :unibrow:
Ik ga ff op kalender kijken, wanneer en met wie ik precies ga. :zon02:
@Viva: Bedankt voor je tip, ben nog niet bepaald wakker. Handtekening is aan gepast
Goedemorgen allemaal
Goeiemorgen Linda
@Viva: Hub vind het vast niet erg dat je na alles even een weekje bij gaat tanken.
Goh Toos. Ik ook nog 6 dagen, zie ik nu. :zon02:
Morgen Linda. ![]()
Ik ga badderen en gelijk ff de kini’s en de badlakens in de koffer doen. :unibrow:
Laterssssssssssss
Ik ga even snel badderen en dan naar de kapper.
@Roanna: Werk ze op de andere lokatie
Goedemorgen toos en roanna