Zo ik ben weer bij geloof ik
Ik was al om 7 uur beneden, maar kreeg een tip over een uitzending in Engeland over bewust fokken van honden terwijl duidelijk was dat er erfelijke ziekten doorgegeven worden. Heb dit zitten kijken net…pffff…lama dus…
Nou ik ga me voorbereiden op verven van haartjes haha
hihihihi die wacht echt wel op mij dus nee voor mij geen grieken dank je beleefd weet nu wat ik heb…ach de lieverd hij gunt het me van harte hoor maar ook hij vind het vreemd…
@Beps::kus::kus: Omdat… je toch al aan het zoenen was. :dag:
Zo, alles weer fris en fruitig en nu op naar het 2e bakkie.
By the way… de 2 kini’s en een badpak en 2 badlakens zitten in de koffer hoor. Nu alleen nog de grote toilettas met inhoud erin (kan later) en klaar is Klaarje. Bij kokkie z’n koffer er ook nog even een badlaken en 3 zwembroeken in gedaan, dus fly away. Lets go! :vak01:Kokkie wil niet zoveel meenemen, omdat hij daar het een en ander wil kopen en dat moet ook weer mee terug.
@Toos
:dag: Aan de cappu uit haar nieuwe apparaat en vandaag naar de kapper. Wat zal jij er knap bij lopen in ADR volgende week.
@Viva
Gaat goed komen met hubs hoor, hij red zich wel. Maar snap je gevoel wel hoor!
Bijna afgewerkt en dan door naar paps, een druk programma. Maar dat is meestal zo voordat je op vakantie gaat, je wil alles toch weggewerkt hebben voordat je gaat.
@Roanna
Dat is leuk, een soort van snuffelstage voor jou vrijdag
@Linda
:dag: Goede morgen!!! Heb je de slaap ook weer uit?
Volgens mij is het nationale knuffeldag, dus ik doe even mee @Beps:Omdat je vandaag weer moet werken:kus: @Marion: Omdat je gister geen tijd had om naar de sportschool te gaan:kus: @Roanna: Omdat je de koffers al gepakt hebt.:kus: Een badhanddoek per persoon is genoeg hoor. Ze hebben er een handdoekenservice @Viva: :kus:Vandaag weer naar paps en druk. Een extra :kus: voor hub omdat hij volgende week alleen is @Linda: Vaste vrije dag toch vandaag, :kus: @MK: Wat opgeknapt?:kus: @Miere: Omdat ze nog moet wachten met koffers pakken en hier helemaal in haar remi zat te kleppen en van ellende maar naar bed ging:kus:
En zit ik hier nu dan remy te wezen? Dan zit er niets anders op dan ook maar iets nuttigs te gaan doen. Heb vandaag niet echt veel te vertellen dus een middagvullend programma zit er nu niet in.
Zo pubermeisje geen uitgroei meer… Nu het eten klaarmaken(bal gehakt, stamppot andijvie…jammie hollands voer haha) Ik heb vanaf 15 uur vergadering, en daarna nog werken, dus… nu warm en een maaltijdsalade mee voor vanaaf…
Zo dames(en heer denk ik…)
Ik ben er weer klaar voor, geen idee hoelang ik moet. Sta op de planning alleen voor de vergadering…dan dus rond 16.45 thuis…
Ik laat weer van me horen!