TTT deel 101

@Beps
Druk in aktie geweest, meisje weer mooi gemaakt en het eten zul je inmiddels ook weer achter de kiezen hebben.

@Bloem
Hey meissie!!! Hoe is het nu met je?

Heb ik net mams aan de telefoon, dat is me er ook eentje zeg. Ze zou op 2 oktober geopereerd worden aan haar oog, een nieuwe lens. Zegt ze, ik kom net terug van het ziekenhuis. Ziekenhuis? Moest je op controle dan? Nee, ik ben al geopereerd aan mijn oog. Pardon? En dat zonder mij te vertellen? Dit vind ik niet leuk mam. Jij onder het mes en ik weet van niets. Is ook niet leuk maar het is gebeurd nu en anders had je je toch maar zorgen gemaakt. Toch vind ik het niet leuk dat je het niet even hebt laten weten. Hoe zou je het vinden als ik geopereerd werd en ik zou jou het niet vertellen? Even stil aan de andere kant … je hebt gelijk, dat zou ik ook erg vinden. Maar goed, ze heeft gelijk, het is gebeurd nu en zo meteen maar op bezoek met een bloemetje.
Maar eerst even wachten op telefoon van de apotheek. Had gisteren last van mijn tong en keel. Witte aanslag op mijn tong, gekeken op de bijsluiter van de antibiotica, en jawel hoor … is 1 van de bijwerkingen, een schimmelinfectie, althans het lijkt er verdacht veel op. Alleen wel laat als je al een week gestopt bent. Huisarts gebeld maar die had geen dienst, alleen een nummer voor spoedgevallen, is het niet dus dacht misschien weet de apotheek hoe snel ik naar de huisarts moet. Die gaan informeren en ik wordt zo meteen terug gebeld. Ben benieuwd, moeders heeft het ook eens gehad geloof ik, toen moest ze een of andere smerige zalf opeten :puke:. Maar ja, als het moet dan moet het he!

@marion: sterkte met mams, had t ook liever van te voren geweten zou denk ik hetzelfde gereageerd hebben

@MK: Ik meende al zoiets gelezen te hebben, maar wat houd dat in dan? Krijg je de badlakens van hun te leen, of moet je ze huren?

Was ooit in Spanje in een hotel en daar kreeg je ze tegen borg te leen.

Ik neem er zoiezo voor ieder een mee voor de zekerheid. :wink:

@Marion: Jeetje, Ja, dat had ik als kind van mijn moeder, ook wel even willen weten. Maarja, ze wou je waarschijnlijk in haar ogen (mooie woordspeling) niet al te ongerust maken, terwijl ze het zelf wel doet, als jij het zou zijn.

@roanna: de handdoeken zijn daar gewoon te leen toen wij er waren stonden de vlakbij het zwembad waar je elke dag nieuwe handdoeken kon ophalen

@Linda: Oke… bedankt voor jullie tips. :wink:

@ marion owh lekker dan… in beide gevallen
@ roanna tis ook allemaal wathe?! zo’n luxe hotel :wink:

@Bloem: Tja, zeg dat wel !! Bij de een moet je de hele week met dezelfde handdoek doen :eek: en bij de andere krijg je zoveel als je maar wilt.

Ik weet even niet of iemand het hier al aan je gevraagd heeft, maar hoestie nou?

Ik moet nu eerst weer naar T-Mobi** bellen, want kreeg net een brief dat mijn gegevens om het meeneemnummer te transporteren, niet juist was en dat klopt ( eigen schuld), dus er maar weer achteraan. Pfffffff… wor nie goe van! :frowning:

@ roanna daarom heb ik al 10jr hetzelfde nummer en alles…

en t gaat nog niet zo lekker, veel last van oprispingen en misselijk en slap en futloos etc. slaap te veel eigenlijk en was vandaag een drukke dag hier aan huis, kinderpostzegels, politie, bouwwerkzaamheden etc. etc… nie leuk allemaal. ga zo naar mn ouders.

@Bloem: Nou meid, sterkte weer hoor en mss ff een fijne afleiding door nu even naar je ouders te gaan. Hier ook die drukte aan huis en ook nog de telefoon, volgens kokkie toen ik werken was. Kon ook niet ff rustig rusten. :tssk:

Daarom wou ik ook mijn nummer meenemen naar die nieuwe, maar ik heb zelf per ongeluk een cijfer verkeerd doorgegeven, zodat er nu weer vertraging in zit. Maargoed, ik kom er bij de servicedesk niet door, dus zit niets anders op dan morgen maar weer even langs hun winkel hier te gaan.

Ik nu ff eten.

JUllie ook eet smakelijk zo. :wink:

@roanna: succes met je provider, eet smakelijk, ikke ga trainen tot later vanavond

@ roanna smakelijk!
@ linda train ze!

Zo thuis… kon nog wel blijven, maar ben net zo lief thuis…
Pffff weer suf gel*lt… ben net een spons deze week…nu nog hopen dat als ik in mezelf knijp ook alle info eruitkomt…

Nu ‘weekend’ en dan zaterdag en zondag… Mega aanpakken!!!

@Bloem: Zie nu pas je aantekening in je handtekening. :crybaby: :biggrin: Goed van je zeg!

@Beps: Jij nu al weekend en tevens “sponsbob”!!!

Ik was vandaag ook even op die stageplek gaan kijken en het is inderdaad op de postkamer en ik mag zelf weten vanaf hoelaat en tot wanneer. Een andere collega van mij zat vandaag achter de receptie om een kijkje te nemen hoe dat werkt. Wil ik ook nog.

Ticket voor zwager uitgeprint en al afgegeven. Mijn schoonzus zei al, waarom ik niet voor mezelf zoiets begin. :biggrin: Ja, ja.

@Linda: Lekker trainen zo. Gooi je haar maar ff los! Doe je best weer he!

oke ik verwaasloos eventjes wereldwijzer, kom terug en jullie zijn in deel 101!!!
Wow gefeliciteerd!

groetjes JAc

ben net een spons deze week…nu nog hopen dat als ik in mezelf knijp ook alle info eruitkomt…

:biggrin::crybaby::biggrin::crybaby:

Net terug van mijn moeder, ging allemaal goed, ons eigenwijsje stond al weer achter de pannen. Was allemaal goed gegaan gelukkig.
Apotheek had nog niet terug gebeld toen ik thuis kwam, de huisartsenpost maar gebeld. Mijn verhaal was duidelijk genoeg, de schimmelinfectie, Moet zo snel mogelijk beginnen en mag vanavond laat een lekker zalfje gaan halen. Wat zullen we smullen :frowning:

@Bloem
Blijf je thuis voor je rust en kan de buurt zich niet inhouden.

@Roanna
Wat een gedoe met die providers. En de helpdesken … word je soms echt van het kastje naar de muur gestuurd.

@Jac
Hebben pap en mam een leuke vakantie gehad?

@Linda
Veel plezier met lopen vandaag!!

@Marion: Ik vergat het nog te vragen, hoe het met jou afgelopen was en gelukkig vertel je het nu zelf al even. Dus toch! Nou, ben je letterlijk en figuurlijk ook weer lekker mee dan. :kus:

En ach, praat me niet over een servicedesk en al helemaal niet die bij TM. Het is, dat het gratis is, anders had ik het nooit gedaan. Maargoed, zou in de wacht van hier tot Tokio komen te staan, geen zin an, dus morgenmiddag maar ff langs de winkel zelf gaan. Komt (hopenlijk) wel goed. :mad:

@Roanna
N had vorige week Vdafn* aan de lijn. Dat was ook zo’n drama. Een momentje aub, nog een momentje en uiteindelijk wist de dame het nog niet. Doorverbinden naar een andere afdeling weer een serie momentjes en dat allemaal a la €0.10 per minuut geloof ik. Word je niet vrolijk van als je echt iets moet weten.

Goedenavond.

Wat een rust weer hierzo. :slywink:

@Marion: Het is ook overal hetzelfde en bij de meesten ook nog een betaald nummer. Gelukkig nog niet bij TM, anders ben ik er weer mooi lekker mee.

Ik heb trouwens ook al mijn E-111 formulier binnen, dus we kunnen nu echt weg! :stuck_out_tongue:

Maargoed, volgens mij is er momenteel niemand thuis hier, :crybaby: dus praat ook lekker in me eigen. :redface: