TTT deel 101

@roanna:heb getraind vanavond ben net uurtje thuis fc twente gekeken en net gedoucht nu lekker in pyjama en ochtendjas, volgende wedstrijd staat erop

ikke ben ook weer thuis
stond weer een politiebusje voor de deur en stonden met de bovenbuurman te praten… verwacht eigenlijk elk moment de bel… begin nu wel nieuwsgierig te worden eigenlijk

@ marion en? lekker gegeten? :wink: nee geintje :kus: ze moeten jou wel hebben he?!

owh allemaal een tip voor morgenavond: memories of a geisha. echt een mooie film. nu pas de tv premiere. heb de film in 2006 al in de bios gezien en boek al 3x gelezen…

@Bloem: Oh, vind het nu ook wel spannend worden daar bij jou in de flat. Wel even laten weten, als je wat meer te weten komt!

@Linda: Hier ook al de hele avond voetbal op. Maarja, heb er weinig last van, zit toch in mijn eigen hoekie. Hadden trouwens in de vooravond ook weer ff de koffiedrinkers hier!

Zo ik ook weer thuis, van hondetraining. En nu lekker 2 daagjes vrij,… moet nog wel nadenken voor t werk…maar dat komt goed!

@Bloem: Ohhh wel vertellen he, als er iets spannends gebeurt!!!
@Marion: Heb jij weer…sterkte meis

Nu ff lekker nietsen…

nix of niemand gehoort… t zal wel… allicht zo’n buurtonderzoek ofzo… i dunno

zo nu rust, dus weer effe hier kijken benieuwd wat de loting morgen zal zijn tegen wie mijn clubje in de volgende ronde moet thuis ga ik zeker maar mss als ze uit loten eens kijken waar ze dan moeten

@bloem: welke zender/tijd komt die film erop? kan ik vast recorder instellen dan vergeet ik dat morgenvroeg niet

half 9 op net5

enneuhm jij hebt trouwens een drukke agenda zie ik nu ineens aan je handtekening

@Bloem: Rust weer teruggekeerd?
@Linda:Leuk meeten met Jac en MK
@Marion: Je treft het niet, schimmel door de antibiotica. Wees blij dat het in je mond is en niet ergens anders:unibrow:. Mams heeft misschien gedacht dat je het druk genoeg hebt en dat je je geen zorg zou maken om haar
@Raak: Zie dat je online bent. Hoe was het in de Dom Rep??? Niet weggewaaid?

Ik ga volgende week ook met iemand “meeten”. :unibrow:

Echt waar, wat leuk. Met wie??

ja idd… wat leuk!! met wie? cker in utrecht…?

wat de…? nu wordt er weer gezaagd…? tis freackin kwart over 10!!

Nou ja, lekker aso dan

@Toos: Ik weet niet mee zo gauw hoe ze heten, maar weet nog wel zo ongeveer hoe ze eruit zien. Moet voor haar man de hele week bier halen.:lol:

@Bloem: Nee toch!!! In Turgutreis.

Stamp terug met je bezem tegen het plafond. :idea:

@Roanna: :lol::lol: Je moet er wat voor over hebben om hulp te hebben met je koffers:tongue:

@roanna: had net paps aan de lijn hij was langer bij de club gebleven ivm een lezing willen ze weggaan komt selectie van fc twente terug, zij trainen op zelfde complex als ons, stapt boschker uit bus zeggen mijn paps en neef gefeliciteerd tegen boschker zegt ie niet eens dank je wel ahhahaa

@Bloemmie: Gewoon heen lopen en zeggen oprotten… het is tijd om te SLAPEN!!!

@Linda: Oh wel leuk dan, om ze zomaar even te ontmoeten. Ze hebben het goed gedaan he!

@Toos: Ja maar, dat komt goed hoor. Ik kan toch niet goed stil zitten/liggen, dus ik loop wel voor 'm. :zon02: :unibrow:

@Bloem: Al een beetje rustig daar bij jou?

@ linda, topsporters zijn ASO’S!!

ik had ff een pick me upje nodig… had maandag al een fortuin aan world cup kaarten uitgegeven, morgen de 2e ronde en heb vanavond ook maar ff de reservering voor t hostel in berlin vastgelegd (gelukkig nix aanbetalen!! beter) hihi… IK BEN ER KLAAR VOOR!! heb nu (bijna) voor 3 vd 4 evenementen kaarten en de reis voor 3 vd 4 is ook geregeld…