jaaaah dat kunnen jullie gerust van me aannemen…maar zag het ook niet zitten om helemaal wat anders te zoeken…krijg je dat geouwh…r weer van vragen of er plek is, andere vluchten ect…ach het is maar een weekje, en het ziet er best wel goed uit…
Inderdaad Viva en ach,
Als het niet kan zoals het moet, moet het maar zoals het kan!
Toch?
Viva : dat zit dus duidelijk weer niet mee he. Maar jullie gaan saampjes er gewoon iets leuks van maken, weet ik zeker;)
@Raak::dag:, alles goed, haar weer in de plooi? Je was toch in punta cana?
Ik ben vandaag nog even wezen shoppen, moest nog vliegdoppen hebben en mn luchtje was op. Laat dat er nou uit gaan. Dusss als iemand nog ergens douchegel en/of bodylotion aquasenses van lancaster vind dan hou ik me aanbevolen. Heb nu Noa gekocht, ook heel lekker
@Raak: En… alweer in het oude ritme? Wat wordt de volgende vakantie? :unibrow:
@Beps: Ik heb in het verleden ook weleens dat spul voor het slapen geprobeert en ook bij mij werkt echt voor geen meter. Heb het zo’n dag of 5 volgehouden, maar nee. Moest er alleen maar vaak van plassen en kwam zodoende nog niet aan mijn rust. Maargoed, er zijn mensen die er wel baat bij hebben en dat blijkt maar weer. Jij dus! Als je het ook nog zolang daar bij kan houden, moet je ook vast niet aan wat sterkers beginnen. Beter helemaal niets, maar dat lukt gewoon bij sommige mensen niet, waaronder ik. :tssk:
Ik zeg ook altijd van mijn eigen, dat ik een chemisch slaapje heb, maarja anders kom ik nooit aan de broodnodige rust. :unibrow: Kan er mee (zopi) leven, zeg maar!
IK heb geloof ik alle homeopatische middeltjes geprobeert om te slapen, maar niks, noppes, nada. Ben van kinds af aan een slechte slaper geweest, hou het ook op een chemische slaap. Maar ben het met je eens Roanna, als het niet nodig is niet doen
Ik ook weer even van de partij!
Mooie update van Roanna dus ga ik niet moeilijk doen … sluit me er lekker bij aan en ben het overal mee eens vandaag.
@Toos: Ik zal er hier ook eens op letten. Luchtje? Kan je dat op Schiphol dan niet voordeliger kopen?
Enneh… ben jij aan een merk gebonden qua shampoo en huid/doucheartikelen? Krijg je in dat hotel dan geen shampoo en douchegel enzo? Of vind/is dat niks?
@Marion::dag:
:dag: Tuurlijk Marion… gelijk heb je! :unibrow:
Toos :dag:
Roanna :dag:
@Roanna: Op schiphol hebben ze het helemaal niet. Het luchtje blijft wel maar de douchegel en bodylotion is eruit. In Adr hebben ze d*ve en luxzeep, zo’n dispenser. in de douche en bij de wasbak. Ik gebruik eigenlijk alleen mn eigen spul omdaat ik het gewoon lekker vind
@Toos: Nou, dan bof ik even!!! Ik heb juist bijna altijd alles van Doe. Breng dan alleen mijn eigen (Dov)bodylotion mee. Scheelt alweer een plekje in de koffer en kan ik weer meer voor de terugweg kopen. :unibrow: ![]()
Ik kan helaas niet tegen al die zeepjes met luchtjes… krijg ik jeuk van(en bultjes haha)
Gelukkig kan ik er wel wat mee, met die pilletjes(moet er maar 1 innemen). Van de HA krijg ik toch geen Zopi… dus… hopen dat t blijft werken
Toos : sorry was ff mn foto’s aan het uploaden;) Ja ik was in Punta Cana, Bavaro beach, hotel Gran Bahia, perfect!! Maar we hadden heen een tussenlanding
Roanna : zal wel een duikplekkie worden want mn zwager heeft op zn ouwe dag (55) ook zn duikbrevet gehaald en heeft nu de smaak te pakken en wil volgende keer weer mee
@Beps: Ik kan ook niet tegen alles. Van die sterke geuren krijg ik ook altijd jeuk en/of uitslag. Echt waar! Het moet bij mij wel mild zijn.
@Toos: En oordopjes heb ik ook gelukkig niet nodig. Ik neem mijn I-pod mee en zet die wel op. :unibrow:
http://www.animaatjes.nl/plaatjes/k/katten/1047444azmp81le1x.gif
wow dat is een lekker muziekie:lol:
FANTASTISCH!!! TE GEK HAHAHA
@Roanna: dat heb ik dus ook, dus ook ik aan die gehoorgestoorde zeep…
Ik heb geen idee hoe het hotel heette waar wij gedropt zijn. Vond de luchthaven wel grappig, gewoon strooien dak. Hadden jullie ook dat ze met tiggen om de bus stonden om de koffers eruit te halen? Had nog nooit zoiets gezien. En de hashhond?