Ja hoor, willen allemaalgraag je koffer dragen, maar hubs gaf te vroeg geld, toen liet ie de koffer verder staan en ging naar de volgende :Dmoest ie nog zelf verder de koffer verplaatsen. Ik zie daar wel de humor van in hoor. en de hashhonden zijn er ook nog steeds.ik ben al een keer of 10 in de Caribbean geweest dus ken dat wel maar dit was wel het armste land hoor en de beelden die we kregen van Haiti tijdens Ike waren echt verschrikkelijk hoor
Heb ook mijn nieuwe auto opgehaald, die is echt wow.wist al bijna niet meer hoe ie er uitzag
Ik geloof het meteen, haiti is behoorlijk geraakt door de orkanen. Triest hoor. Op het kleine stukje van het hotel naar het vliegveld was helemaal niks, geen huis gezien, alleen zand
wij zijn wel een paar keer weggeweest, maar wonen echt in krotjes, geen wegen of stoepen. Kinderen vuil en op blote voeten, maar gelukkig geen honger dat is al iets. inkomen ligt ong. hetzelfde als in Turkije en de werkuren trouwens ook.Maar Turken werken er hard voor, Dominicanen niet hoor, alles komt wel een keer, of niet …:unibrow:Moet daar echt door een andere bril kijken. Is ff omschakelen
Zo tijd om naar bed te gaan
:slapen: lekker allen
:dag:
Ha Raak en Filiz, welkom terug, van vakantie en “live” op het internet.
@ Marion, hotel Linda, ben ik jaren geleden ook eens geweest. Lekker relaxen daar!
@ Raak, wat voor toetoet hebbie dan???
@ Allen die ziekies zijn, beterschap!!!
*En verder…Turkse les was wel weer leuk, ik moet nog veel leren, dat weet ik wel. En verder…werken…bijna geen vrije dag meer tot mijn vakantie, nou ja, uurtjes sparen, kost het me niet zoveel dagen. *
Trusten allemaal
XXX Mar
@Beps: Dan heb ik hetzelfde euvel als jou met al die zeepjes en geurtjes. Kan mijn edele delen er ook vast niet mee doen, want dan loop ik de hele dag te krabben of te wiebelen, omdat je er niet aan wilt/kunt zitten… :unibrow: ![]()
Weltrusten Beps.
Slaap lekker en tot morgen weer.
@Raak: Ja, wou ik ook al vragen. Wat voor een heb je nu dan?
Miere…:dag:
ola of moet ik zeggen: konichiowa
anyways
@ zeepjes, gebruik altijd mn eigen… ik wil niet weten wat voor zeep t is, hoe lang t al in die dispenser zit… brbrb… chemische rotzooi
@ overboeking, heb dus 1x moeten vertellen op de luchthaven. 2 jonge stellen, kwamen om te stappen en hadden een super luxe hotel gevonden, wel 40 min rijden van het uitgaanscentrum… tja… die mensen waren niet blij en ik vond het ook echt niet leuk om mee te delen.
@Raak: In jamaica werd echt hard gewerkt, ze verdienen daar €28 per week. Ze hebben het niet best daar. Verder hetzelfde als dom rep, golfplaten hutjes, kinderen op straat. Heb me daar geen moment onveilig gevoelt, ze proberen mariuana te verkopen, maar nee was nee. Ik had veel bewondering voor de mensen daar, geen drol verdienen en blijven lachen
@Miere::dag:
@Bloem: Knap je een beetje op?
@Beps: Slaap lekker
@ toos geen idee, hoe minder ik doe, hoe beroerder ik me voel… alsof er een soort stof vrijkomt… geeft mn hoofd en gemoed wel veel rust, voelde me erg opgefokt de laatste tijd… misschien moet ik gewoon maar toegeven aan het feit dat ik gewoon weer ziek ben…
en ik durf niet eens te vertellen wat mn B12 waarde was… toen ik las in dat artikel wat het moest zijn… slik…
Ik ga er ook vandoor. Hoef dan wel niet echt meer te werken, maar moet mss wel post sorteren en postrondes lopen door een giga-gebouw morgen. Hi, hi. Kan ook zwaar zijn, dus ga me even geestelijk en lichamelijk voorbereiden zo.
Moet om 10 uur beginnen en mag zelf weten tot hoelaat.
Weltrusten lieve meiden. Tot morgen weer. :slapen::dag:
@Bloem: Dat zal niet best zijn dan. Beterschap verder. Pfffff… valt niet mee, zo te lezen.
@ roanna nou succes en zet em op!!
@Roanna: Succes morgen en welterusten
@Bloem: Heb zomaar een vermoeden, rond de 100 misschien
@ toos 65 dus
maar dat was nu 3 weken geleden
Dat meen je niet en er is niet eerder ingegrepen door je arts. Hoe vaak moet je nu om te spuiten?
Geen wonder dat je zoveel klachten hebt