TTT deel 101

Miere :dag: ik heb, na 33 jaar Alfa’s nu een Audi gekocht. Is dan wel ff wennen. Maar heb wel een snelle gekocht, model zie je niet vaak is een A5 en ben er nu heel blij mee.
Toos : was in Cuba ook zo, altijd vrolijk en daar hebben ze maar 20 euri per maand.
Beps : welterusten
Bloemmie : probeer maar lekker uit te rusten
Roanna : er staat geschreven en gedrukt : men moet krabben waar het jukt. Zei mijn opa altijd :lol: of…een ander zeepie gebruiken. Suc6 he morgen

Ik zat op 180 en heb er ook behoorlijk last van, de HA vind het nog geen reden om in te grijpen

@Raak: Kan me voorstellen dat je blij bent met je snelle bolide

elke maand en de arts heeft het wel voorgeschreven, maar moet dat bij de HA doen en die was telkens op vakantie, etc…

@ toos, volgens die site zou dat toch wel reden zijn voor nader onderzoek…
@ raak lekker rondgescheurd in je nieuwe bolide? tis er mooi genoeg weer voor

Heb je goed op de site gelezen hoe het schema eruit moet zien als je zulke lage waardes hebt. Zou om de 3 dagen moeten zijn, naar mijn idee verdiepen artsen zich te weinig in deze materie

Ja hoor, heb er “al” 400 km. opzitten, hoop dat de juten me niet gespot :unibrow:hebben

@Bloem: Dat kun je wel zeggen, zou om meer onderzoek vragen, zeker in jouw geval. Er is ook een forum, kijk daar ook eens daar worden goeie adviezen gegeven

Ik ga mn mandje opzoeken, duss slaap lekker en tot morgen maar weer

@ toos slaap lekker, ik vond de site eerlijk gezegd een beetje onoverzichtelijk met een hele brei aan info, moeilijk te zien wat je eigenlijk zoekt etc… zal misschien nog een x kijken

@ raak, als je niet te hard hebt gereden :wink: dan niet :wink:

:crybaby:dan hebben ze me gezien:biggrin:
Toos : slaap lekker meissie
Ik ga er ook in, tot morgen allemaal, slaap lekker

me toooooo
:dag:
slaap lekker

Dames…ik lees elke dag jullie relaas,probeer het bij te houden maar het meeste is toch meidenpraat,maar af en toe kom ik wel ff langs.

Raak…kijk wel uit;ze rijden ook in burger op de weg…

Bloem…gaat het weer een beetje met je gezondheid?schaatsen komt er weer aan;verheug me er echt weer op,jammer zo’n afscheid van Rinske…op skeelers

Beps…Melantonine;ken het,tegen jetlag,maar de bijwerkingen?ik ga me daarin verdiepen

Toos en Roanna…samen naar hetzelfde hotel…gezellig

zo naar bed;was weer een drukke dag,

Slaap zacht allen

:greece:Damber en Viva: 28 september voor 8 dagen Gouves (Kreta) :greece:

T00s: 30 September nog een weekje ADR
Roanna: 30 September weekje ADR

Mar: 4 oktober Blue Cruise Marmaris
Marion: 12 oktober - Side
Trl : 17 oktober landal Aelderholt Aalden
Jac: 24 oktober CP de huttenheugte

Bloemmie29: 5 t/m 10 november: BERLIN

Beps: 6 Dec Thailand + Rondreis

***2009 ***

Bloem29: 3 t/m 10 februari: Stockholm-Oslo-Hamar
Cynthia: 24 Maart Thailand rondreis
Kaylo : 16 juni - 3 weekjes ADR :zon02:

En dan de verjaardagen nog …

08/11 Kaylo
23/11 Seray
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22-08 Jac
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar

Sorry dat ik weer even niet reageer hier op alles,maar jullie zullen het wel begrijpen.Denk wel aan jullie:kus:

Raak,welkom terug en nu lekker racen met je nieuwe auto.
Bloem,sterkte
Roanna en Toos,druk met de voorbereidingen van jullie vakantie.
Viva,balen dat jullie omgeboekt zijn,hoop dat dit hotel goed is nog een paar dagen en dan mogen jullie eindelijk weer.
Beps,lekker vrij.
Marion,4 keer per dag een vies drankje,en ook al lekker aan het aftellen.

Goedenmorgen allen.
Heerlijk geslapen(zonder pilletje)
Hubbie ook vrij vandaag. Straks bakkie doen bij een vriendin, en dan dus de logeerpuber hier met eten. En dan morgen aan de bak. Maar dan ook echt. Dat ga ik ook de taken doen die bij de nieuwe functie horen, en iedereen ‘afluisteren’ en meeluisteren en beoordelen of ze de juiste gespreksstructuur hanteren ed…

@TRL: :kus: We snappen je en al zeggen we het niet dagelijks: We denken aan je :kus:

@Hans: het is een lichaamseigen stof, je maakt deze aan via de pijnboom(appel)klier/hypofyse. De tabletten die ik neem zijn 1 mg per keer. In mijn geval verwacht ik dat het weer een ‘klier’ probleem is(ik heb wat problemen met de hypofyse) dus zal ik er wel te weinig van aanmaken. Het werkt prima, en volgens de gegevens geen tot heel weinig bijwerkingen

Goede morgen …
Auto’s en politie, bloedwaarden en onderzoek, hotels en overboekingen en verder weet ik het niet meer.

In ieder geval een kus voor iedereen maar vooral voor TRL en Bloem vandaag :kus:

Goedemorgen allemaal, ik straks weer werken tot 18 uur

ik ga nu weg doei doei

@Linda
Werk ze!!! Ik ga zo ook de douche in en dan op naar kantoor. Beetje laat vandaag maar het is niet anders, blijven we gewoon wat langer.