TTT deel 101

@Marion: Ja t lijkt hier wel t gezondheidsplein haha!!!

@Linda: Werk ze!!!

De goulash staat al te pruttelen dus… mijn dag is productief begonnen haha

Ik kom ook even goedmorgen zeggen, al komt het er ook niet altijd van.:wink:

Goedemorgen dus all.

Ikke zo over een klein half uurtje hier weg, om naar mijn snuffelplek te gaan. Zie wel tot hoelaat, want wil eigenlijk ook nog even langs de kapper om de haartje weer op kleur te laten brengen, wat ze me toen beloofd hadden. Ze zijn tot 9 uur open, dus heb nog wel even tijd, denk ik.

@TRL & Bloem: :kus:

Ik heb ook wel redelijk goed geslapen, maar kokkie is de laatste tijd een beetje onrustig. Heeft al een paar dagen enge dromen (geen angsten) maar echt nare dromen en nu willen we er even achter proberen te komen, waar dit nu weer vandaan komt. Mss door de vernieuwde medicatie ??? Vertel jullie later wel wat meer! Drink nu ff mijn bakkie leeg en ga dan maar weg.

Iedereen een fijne dag en voor de werkenden… werkse weer. :wink:

@Roanna: :kus: Voor kokkie… hopelijk is het van korte duur… En veel plezier met het kliederen bij de kapper!!!(en je snuffelplek dan he!)

@Beps

@Marion: Ja t lijkt hier wel t gezondheidsplein haha!!!

Het is wel heel erg met de sukkelaars op het moment he … :wink:

@Roanna
:kus: voor kokkie
En veel plezier straks bij de kapper. Zeg maar dat ze er iets moois van maken.

goede morgen all…

@bloem…(K) snel weer opknappen…!!
@beps…de goulash al opstaan…lekker
@viva…overgeboekt naar n ander hotel…minder natuurlijk…maar goed dat ze het voor vertrek laten weten…waar is damber eigenlijk…niks meer van haar gelezen?
@linda…werkze
@marion…mag ik nog n brutale vraag stellen? zou je alsjeblieft ook n pak lasagnebladen willen meenemen?
@roanna…wat rot dat kokkie zo slecht slaapt…maar eens horen waar t vandaan komt…

en toen was ik het ff kwijt…
iedereen een fijne dag…!!

:greece:Damber en Viva: 28 september voor 8 dagen Gouves (Kreta) :greece:

T00s: 30 September nog een weekje ADR
Roanna: 30 September weekje ADR

Mar: 4 oktober Blue Cruise Marmaris
Marion: 12 oktober - Side
Trl : 17 oktober landal Aelderholt Aalden
Jac: 24 oktober CP de huttenheugte

Bloemmie29: 5 t/m 10 november: BERLIN

Beps: 6 Dec Thailand + Rondreis

***2009 ***

**Filiz: begin januari: nederland
Bloem29: 3 t/m 10 februari: Stockholm-Oslo-Hamar
Cynthia: 24 Maart Thailand rondreis
Kaylo : 16 juni - 3 weekjes ADR :zon02:

En dan de verjaardagen nog …

08/11 Kaylo
23/11 Seray
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22-08 Jac
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar

http://www.wereldwijzer.nl/images/statusicon/user_offline.gif

http://www.wereldwijzer.nl/images/buttons/ww3/report.gif

Goedemorgen all
Filiz : dat staat grappig in het lijstje : op vakantie naar Nederland:D
Beps : jij bent al vroeg aan de kook vandaag
Roanna : ook kleurtje weer bijwerken, moet af en toe gebeuren he, zeker voor de vakantie dan staat jullie er weer mooi op. Hoop dat de enge dromen snel over zijn
Trl : tuurlijk begrijpen we je, wilde dat ik meer voor je kon betekenen :kus:
Bloemmie : rustig aan doen he, geen kooien schoonmaken en boodschappen lopen doen hoor, lekker in luie stoel in 't zonnetje
Marion : beetje te laat maar nu toch aan het werk, gaat het al wat beter ??

goedemorgen!!
ben ik nou zo vroeg wakker of hebben jullie gewoon nog nie zoveel gekletst?

@ hans, rintje zal t leuk vinden dat je hem rinske noemt :stuck_out_tongue:

een combinatie van denk ik bloem :wink:

Bloemmie : lekker uitgeslapen, voel je je een ietsie meer uitgerust nu ?

@ raak nee nie echt, maar ach, nix nieuws

Zo wat een rust hier,…

Hubbie is bezig om de compie kast om te bouwen… dus ikke op de klapdoos…

meld me wel ff als ik er weer bijkan

:dag: geen nieuws hiero :dag:

Nou hiero ook niet… ben weer op de gewone compie… en zo krijgen we dus viezewiete…
Pffffffffffffffff ben moe, voelt als zondag voor mij haha

Goedenmiddag.

Inderdaad…wat een rust hier geweest vandaag. Ik heb ook niet zo veel te melden, dan dat ik een leerzame dag heb gehad op de postafdeling. Werken best veel mensen en wat een werk ook nog zeg… Had ik niet verwacht, daarom is het ook zo leuk dat je eens op elkaars afdeling mag hoppen. Ben tussen de middag wel even als “gast” gaan eten in ons restaurant op kosten van de baas. :unibrow: Ben toen weer terug gegaan en mocht toen zelf even offerters op volgorde zetten in de pc en als laatste vroegen ze of ik het leuk vond nog even mee te gaan de postrondes lopen. Wel met zo’n karretje hoor. Heb ik dus nog gedaan en toen was het inmiddels 14.30 uur, ben toen even een cappu voor mezelf gaan halen en ben weer even bij mijn eigen collega’s dat bakkie wezen doen en toen de bus naar huis gepakt.

Over het WC gelopen en meteen even bij de kapper naar binnen, maar die zat vandaag vol, maar daar kan ik morgenochtend om half 12 terecht.

@Filiz: Leuk… op vakantie naar Holland. :zon02:

@Bloem: Hoestie nou? Houd nog niet over?

@Beps: Kastje al klaar?

@Raak: Zeker weer druk nu, of al naar huis?

goedemiddag meiden…ben ik dan weer helemaal gaar moet ik zeggen…

de decoratie had vandaag eigenlijk wel wat 1400 militairen die gehuldigd worden, met een minuut stilte om de gevallen soldaten…en een gemotioneerde generaal (van uhm, jullie weten weg die zijn zoon dennis is verloren). 6 militairen die zwaar gewond terug zijn gekomen, kregen speciale medaille…(waarvan er 4 in rolstoel, 3 met beide benen kwijt, en 1 die vanaf zijn nek verlamd is)…kreeg er gewoon tranen van in mijn ogen, die jongens kregen een staande ovatie van het publiek, ook de militairen klapen mee…

Raak crossen in nieuwe auto
Roanna kokkie aan het dromen, hopelijk is dat van korte duur
Tlr…we begrijpen het meissie
Filiz…Damber heeft het heel druk, en is actief op het paarden forum, dus heeft ze deze maar laten vallen, ook zit ze heel veel op hyves…en is ondertussen ook nog verslaafd aan dat pokke spelletje, je weet wel met die gekleurde balletjes…
(gisteravond kreeg ze een sms van de motorrijder, hij vind haar leuk maar is niet verliefd dus hij belt wel weer, nou ja zeg daar zit ze dus niet op te wachten he )
Marion vanochtend laat, dus vanmiddag langer door
Beps…morgen de grote dag, de scepter zwaaien.hhihihihih
zo wij de nieuwe voucher binnen voor gouves park…we gaan het zien…
Bloemmie beterschap, dat is niet goed hoor zo laag die waarde…pfffffff begrijp ik dat je je ene been niet voor de andere kunt krijgen…

@Viva: Wat mooi om te lezen over die soldaten. Krijg er ook altijd even kippevel van. Wat zullen die jongens en de ouders en familie weer trots zijn. :thumbsup:

Mijn nicht d’r vader is toendertijd in Indie verongelukt en zij heeft nu ieder jaar daar nog een herdenking van ergens in Limburg dacht ik. Het ontroerd haar nog steeds, terwijl ze haar vader eigenlijk nooit gekent heeft.

ja echt, Roanna ik ben eigenlijk helemaal niet zo emotioneel aangelegd, maar kreeg het toch best moeilijk bij de aanblik van die jongens…en ik was niet de enige hoor…

hier een verslag…

http://www.defensie.nl/actueel/nieuws/2008/09/20080926_uhm_herinneringsmedaille.aspx

ola ikke weer thuis, ff met mams als chaperonne naar de stad voor konijnenvoer…

@ viva, ja waarschijnlijk is het zo emotioneel met het idee van… mijn zoon gelukkig gezond en wel thuis
@ roanna, leuke dag gehad? lekker relaxed he?! ze doen wel hard hun best om je te houden he :stuck_out_tongue:

ppfppff ga ff uitgeteld op de bank hangen want ben een beetje gaar, was wel lekker in de stad, zonnetje enzo, maar niet echt leuk met al die geurtjes en om de 100m het idee dat je moet overgeven…pfppfpf home sweet home