TTT deel 101

Bloemmie beterschap

Bloem, ik weet niet wat het was, het was gewoon indrukwekkend, 6 zwaar gewonde soldaten die voortgeduwd worden in een rolstoel…en dan die staande ovatie…ik schoot er echt van vol, en of dat nu komt omdat mijn zoon daar als hollands welvaren staat, of dat het gewoon muisstil was, en dan zo’n kleine 5000 man daar een daverend applaus voor gaf…idunno

oef gelukkig… toch nog post vandaag!! da kan nie he? een dag zonder post!!

@ viva is begrijpelijk, dat zijn mooie momenten…

zo ik ga zo weer even achter de pannen hubs belde dat hij er aan kwam…dus er is werk aan de winkel…

@ viva kook ze en eet smakelijk!!

@Viva: Prachtig verslag! :thumbsup: Ik zou ook zou reageren als jou. Had ik al met de diploma uitreikings, dus laat staan met zoiets. Nou eet ze zo. Ik heb het intussen al op en ook al getruust. Burgelijk aardappelen met spruitjes.

@Bloem: He bah, wat naar nou toch nog steeds. Dat moet toch een oorzaak hebben! Zo kun je geeneens fatsoenlijk alleen even weg. Meid toch.

ach ja… nix bijzonders roanna, no biggie…
rustig aandoen noemen jullie dat…

anyways
ik ga lekker koken en eten bij greys anatomy!! ciaoooo :dag:

Ik ga even de boekhouding hier doen. Moet nog voor de vakantie het een en ander betalen, dus zal dat maar eens even gaan doen.

@Bloem: Eetze ook … tja… kalm an doen maar dan he, zeggen ze! :wink: Geniet van de tv. :kus:

Me is back again …
En heb geshopt met N, een vest gekocht van joggingstof, kan wat afkoelen 's avonds in oktober he. En leuke hoge veterschoenen/laarsjes/booties, weet ik veel hoe je die dingen noemt. Super veel afgeprijst en dat ene paar dat er nog stond was ook nog toevallig in mijn maat. Van maar liefst €129.00 voor €50.00. Ik ben helemaal happy.

@Filiz
Brutaal? Nee hoor, je roept maar, heb toch zelf gevraagd of ik iets voor je mee moest nemen. Nu komt er iemand je kant op en daar moet je gebruik van maken toch! Zo lang er nog plaats genoeg overblijft voor mijn kleren heb ik er geen probleem mee. Geef je nog wel even door welk merk je altijd hebt?!

@Raak
Wisselt een beetje, het ene moment voel ik me nog niet zo verkeerd. Het andere moment is het 3x niks en ben ik hondsberoerd. Het is gewoon te druk geweest en dat gaat nu opspelen heb ik het idee. Maar komt goed over een paar weken he.

@Beps
Hubs weer aan de frot, die kerel heeft ook geen zitvlees he?

@Roanna
Een leuke dag gehad op de postafdeling en eens een keer de balie van de restaurantkant bekeken. Maar de cappu toch gezellig met de collega’s gedronken.

@Viva
Een heftige middag in Zwolle. Moet je echt wel een kouwe kikker zijn als dat je niets zou doen. Je wordt wel even met de neus op de feiten gedrukt, niet iedereen komt ongedeerd terug. Maar jou zoon gelukkig wel!!!

@Bloem
Fijn dat mams even mee was naar de stad, beter maar niet achter het stuur als je je zo ziek voelt. Rustig aan doen, je hebt geen keus zo, heb er geen verstand van maar daar gaan die waarden toch niet van omhoog of wel?

@ marion geslaagd in de stad! goeie deal zeg! we hebben niet uitgebreid gekeken, maar ik zal wel 1 heel leuk ding, maar helaas… niet de juiste maat…
en nee, t wordt er niet beter van maar als je moe bent ben je moe en als je niet naar jezelf luisterd wordt het alleen maar slechter en erger…

:dag: Ik ben er wel maar ook weer niet haha

@Beps
Vakantie weer achter de rug en meteen weer aan het werk, al promotie gemaakt.
Volgens mij heb je nog geen spijt dat je bij het U** bent weggegaan.

@Bloem
Moe, zwak, ziek en misselijk. Het valt niet altijd met om met zo’n ziekte te leven.
Ik hoop dat je snel weer wat opknapt :kus:

@Filiz
Mams op bezoek geweest, nu lekker internet thuis, Marion die straks de boodschappen komt brengen :wink: en een vakantie naar Nederland is het vooruitzicht. Leven als god in…… Turkije.

@Jac
Nog steeds verlangens naar Turkije, iedere keer als je weer terugkomt moet je eerst weer een maand bijkomen. :smiley:

@Linda
Alweer iets van de kleinzoon van stiefopa gehoord?

@Marion
Nog steeds niet van de Q-koorst verlost en ook nog last van schimmels, ben je lekker mee.
Ik hoop dat het vieze goedje helpt en dat je nu toch weer wat opknapt. Je krijgt het wel voor je kiezen zo. Gelukkig wel een vakantie in het vooruitzicht.

@Miere
Druk met werken, druk met de nieuwe lover en al druk bezig met aftellen. Ben je er al een beetje aan gewend dat je straks oma wordt en hoe gaat het met je schoondochter?

@Roanna
Heerlijk dat het zo goed gaat met kokkie en lekker dat jullie nu nog een vakantie tegoed hebben, dat gaat vast helemaal goed komen daar in ADR!

@Raak
Mooie vakantie gehad en gelukkig geen last gehad met vervelende stormen. Nu genieten van je nieuwe auto, maar niet te hard rijden hoor, want anders ben je hem snel weer kwijt.

@Toos
Hoe voel jij je nu? Nog steeds zo moe of knap je toch weer wat op?
Straks kun je in ieder geval weer een weekje genieten.

@Trl
Mooi kamertje heb je hoor en succes met kiezen van de tekst op je kaartje en het kiezen van een mooie naam. Eén tip, doe vooral wat jij mooi vindt, het je jouw kindje! :kus:

@Viva
Emotionele middag achter de rug, het is ook niet niks, ik zou het ook niet droog houden.
Er kan ook niet 1 vakantie echt normaal gaan zeg, nu weer een ander hotel. Ik hoop dat het een goed alternatief is. Jullie hebben vast een leuke week daar met elkaar.

@mk: nee nog niets gehoord, ben wel benieuwd naar de foto’s heb je net pb teru gestuurd

@ MK je hebt goed je best gedaan!! hoe is het met jou? ookalweer wat beter?

@bloem
Ja het gaat wel weer hoor. Het is alleen een beetje te druk momenteel. Als het goed is, is de klus van hubs met een paar weken weer over en dan heeft hij ook weer wat tijd over om thuis wat te doen. Dan krijg ik het weer wat rustiger en dan hoop ik dat ik 's avonds ook wat minder moe ben.

@ mk ja kan me voorstellen met de uren die jij werkt, en de twee kleine kids thuis dat je alle beetjes hulp kunt gebruiken… maar ja, business is business he?!

Helemaal gelijk, we willen natuurlijk ook leuke dingen blijven doen!

yup maar t moet allemaal wel te doen zijn en nog een beetje te handlen zijn…
brbrbr ikke heb t koud by the way… zucht…

ik heb t ook al sinds gisteren continu koud