bbrrr extra paar sokken en dik shirt onder t vest gedaan…
ik vertik t gewoon om de kachel aan te doen… eigenwijsje ben ik… i know…
Goeienavond,
@ MK, Super update!!! Met m’n schoondochter gaat het prima, en met de kleine sjors ook, voor zover ik weet. Heb al een paar echofotoos gekregen. We gaan er maar van uit dat het nu verder allemaal wel goed zal gaan, de eerste maanden zijn voorbij.
@ Bloem, meis, wou dat ik wat voor je kon doen, kaartje misschien??? ![]()
@ Viva, wat een emotionele dag, zeg, idd, je moet wel een kouwe kikker zijn als je dat niks doet. En heerlijk dat je zoon zo goed gaat. Moet hij nou eigenlijk nog een keer weg?
@ TRL, :kus:
@ Roanna, leuk, he zo’n snuffelstage!! En bijna…
@ Filiz, wat leuk je weer regelmatig te zien
@ Koud??? ik heb de kachel maar heel eventjes aangezet, de ergste kou eruit. Vond het vandaag trouwens wel aangenaam buiten, maar ja, hele dag werken, schiet niet op.
@ Linda, Toos, Beps, Jac, Marion, Raak, Hans, en wie ik nog vergeten ben…lufjoeol
**
Het weer voor Marmaris, vanaf 4 oktober: :zon::zon: en :zon:
@ mar, nee hoor hoeft niet, geniet maar 300 dubbel en dwars!!
@MK
Ik ben de SRV-vrouw over even … zou ik wel elke week willen doen :unibrow:
@Bloem-Linda
Hebben jullie het ook al koud? Heb hier de verwarming al aan maar kan nog niet zeggen dat ik het warmer krijg.
@Miere
Het was vanmiddag ook lekker weer buiten. We hebben op het terras koffie gedronken en het was heel goed te doen in de zon. Koelt gewoon 's avonds veel af maar het is ook al bijna oktober he.
@Marion: heb de verwarming nu nog niet aan maar deze gaat komend weekend wel aan, nou ja zondag morgen hele dag werken en 's avonds weer naar de fct
ikke ga lekker slapen!!
trustelssss tot morgen
@bloem: slaap lekker en tot morgen!
nog ff een snel berichtje van mij…
niet bij gelezen van vanaaf…maar dat doe ik morgen ![]()
wij net terug van n hotel…russen blijven toch een aso volk he…bahbah…
nu lkkr naar bed…(tis hier toch al half 1)
slaap lekker allemaal…en tot morgen…!!
@filiz: slaap lekker en tot morgen!
Bloem…beterschap,meis…
Marion…leuk dat je Filiz gaat opzoeken…
Filiz…blij dat je er weer bent op TT
Toos/Roanna…nog een paar dagen;hoop dat het weer meezit…
De kachel is nog steeds uit,zit hier wel met mijn skibroek en wintertrui;maar koud is het in huis niet…probeer het altijd om het zolang mogelijk uit te stellen om hem aan te zetten.
Gister een goede vriend van me ontmoet in hartje Rotterdam,hij was een week over vanuit Turkije;lekker bijgekletst,we hadden elkaar al 3 jaar niet meer gezien,hij vond het koud hier…
P en W afkijken en dan lekker bedje opzoeken,morgen nog werken.
Slaap en droom zacht,dames
Zo, ben ik weer ff, net een meeting geregeld in Marmaris!!
Ik ga Ons Brenniej opzoeken, het gaat goed met haar, en ze is maandag jarig!! En we hebben afgesproken dat we samen een wijntje gaan drinken als ik daar ben. Leuk!!!
Welterusten!!
@mierre: leuk zeg meeten met brennie, wil je haar de groeten doen
ik ga slapen
Mier…doe ook de groeten van mij ok?
Zo,weer even ons forum gecontroleerd en nu slapen…trek de lamp uit…truste
@Hans: Ik hou nog even een nachtlampje aan hoor als je het niet erg vind.
Heb dus VAKANTIE:vak02:, wilde ik even kwijt.
@Miere: Fijn dat het goed gaat met latten en met de kleine sjors ook. Jij kan ook gaan aftellen en straks een meeting met brenniej. Doe haar ook van mij de groetjes
@Hans: Leuk dat je ook weer even kwam kleppen, morgen nog een dagje werken. Er wordt :zon02::zon02::zon02: voorspelt, dus komt helemaal goed.
Rest weet ik even niet meer, ben behoorlijk moe, ga dus naar mn mandje toe, slaap lekker
Goedenmorgen allen
Gister ging ineens het licht hier uit dus ik ben ook meteen gegaan, om te voorkomen dat ik niet meer slapen kon, en HEERLIJK geslapen!!!
Allen, ben t ff kwijt, hoofd loopt om, maar :kus: voor iedereen!
@Viva: Begrijp het helemaal, mega emo, en daar heeft idd iedereen last van dan. En je mag ook trots zijn hoor!!
@Mierre: Veel plezierrrrrr geniettttt
En toen…![]()
Tot straks, moet verschrikkelijk werken nu
:dag:
goedemorgen meiden…en natuurlijk ook Hans, je hebt het er maar druk mee om alles te controleren… nou ja hier dan he om te controleren, het andere forum is niet zo heel erg druk…
Beps je moet verschrikkelijk werken, nou doe je best meissie
Mk…een mega update…en fijn dat je weer wat beter bent
Linda van het weekend de kachel aan
Toos…jippy meis ook vakantie
Roanna gisteravond niet meer gesproken…vandaag zeker de laatste dingetjes doen voor dat jullie ook vertrekken
Bloemmie koud…2 paar sokken en een dikke trui onder het vest…nu jammer dan maar dan gaat hier toch echt de kachel aan
Mierre een meeting met Brenniej in Marmaris leuk hoor, doe haar de groetjes maar. Ik weet dat ze er net weer een week of wat is, ze is even terug geweest naar nederland om te werken…
ikke al ingecheckt moet al een even boven de boardingpassen uitprinten, dus dat ga ik dan zo maar doen…wist niet dat het kon als je bij corenon hebt geboekt, maar dat gaat dus wel je moet 6 cijfers invoeren…de laatste 6 dus…(transvia moet je dan wel vliegen)
Dus Toos jij kan ook inchecken…Roanna jij helaas niet want je vliegt met peg. toch??
Damber en Viva: 28 september voor 8 dagen Gouves (Kreta) ![]()
T00s: 30 September nog een weekje ADR
Roanna: 30 September weekje ADR
Mar: 4 oktober Blue Cruise Marmaris
Marion: 12 oktober - Side
Trl : 17 oktober landal Aelderholt Aalden
Jac: 24 oktober CP de huttenheugte
Bloemmie29: 5 t/m 10 november: BERLIN
Beps: 6 Dec Thailand + Rondreis
***2009 ***
Bloem29: 3 t/m 10 februari: Stockholm-Oslo-Hamar
Cynthia: 24 Maart Thailand rondreis
Kaylo : 16 juni - 3 weekjes ADR :zon02:
En dan de verjaardagen nog …
08/11 Kaylo
23/11 Seray
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22-08 Jac
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
Viva en Zussie, alvast heel veel plezier op Kreta,heerlijk genieten.
En misschien dan toch maar achter de griekse adonis aan,nu motorrijder niet verliefd is;)
Mar,leuk een meeting met Brenniej,jammer dat ze hier niet meer komt,maar zal wel druk zijn.
Filiz,jij lekker internet thuis,dus weer lekker vaak aanwezig.
Bloem,beterschap.
Mk,weer opgeknapt gelukkig.
Voor allemaal een fijne dag :kus:
Goedemorgen all. :zon02:
@Viva: Nee niet meer gesproken sinds gistermiddag, dacht ik. Mijn zwager was weer even hier gekomen. Hij was gisterochtend naar Den Haag gegaan om het visum in orde te maken bij de Ind. Amb. kan dat niet meer ter plekke. Je moet het thuis via de pc aanvragen en dan mag je het komen ophalen met al de gegevens die ze nodig hebben. Nu hebben hun wel een pc staan van de al uit huis zijnde kids, maar hijzelf weet van toeten nog blazen. Persooonlijk vind ik dat schandalig, alsof iedereen een pc thuis heeft staan.
Maargoed, om een lang verhaal kort te maken, wij hier gisteravond mee bezig geweest op mijn pc en het is gelukt. Nu mag hij met die gegevens en de code, 6 oktober naar Den Haag komen om het visum op te halen en te betalen en nee, nee, niet kontant, moet met de pin of visa.
Volgens mijn zwager waren er gister meerdere mensen die soms van ver kwamen en ook voor niets dus eigenlijk. Die waren ook laaiend!! :tssk:
@Toos: Jij nu vakantie? Gaan jullie nog ergens naar toe? :unibrow: :zon02:
@Bloem: Nou, ik heb echt de kachel s,avonds wel aan. Probeer het ook vaak eerst wel met een extra trui, maar als dat niet helpt, lekker de kachel aan. (Kokkie heeft het nu ook sneller koud) Ga echt niet in de kou zitten. Nu denk ik ook wel, dat ons huis eerder koud is, dan een flat.
@Filiz: Oh, wat kunnen die russen vervelend zijn he!!! Heb het ook meerdere malen meegemaakt, maar dan met name toen in Spanje. Wat een naar volk, op sommigen daargelaten dan.
@Beps: Jij weer aan de arbeid? Nou, als je toch op internet kan/mag, houden we je wel bezig hoor! ![]()
@MK: Jeetje… mega update. Goed zeg!
Gelukkig gaat het met jou ook al weer wat beter.
@Marion: Jij ook aan het aftellen? En druk met inkopen doen voor Turkije!! Hi, hi, hi. Maar dit ook weer… voor een goed doel!!:unibrow:
Ik zo naar de kapper haartjes kleuren. Vanmiddag ff schapjes doen, morgen het bed verschonen en nog wegwassen, maandag gaat kokkie nog een keer naar de revalidatie en dan ga ik hier de boel strak trekken. Dat is ongeveer mijn schema. Heb nu ook een wasje draaien, die nog lekker zo ff naar buiten kan.
@Hans: Werkse zo en… als je het koud hebt… lekker de kachel aan. Ha, ha.
:zon02:
Fijne dag allen.