TTT deel 101

@TRL: :kus:

@Miere: Ben ook niet meer zo gewent, dat je hier weer wat vaker bent :thumbsup: maar … jij ook weer :dag::kus: Leuk een minimeeting met Brenniej. Ook ff van mij de groeten doen he, als je wil?

Goedemorgen,
Zo, ben ik brak, zeg!! Kon echt niet slapen vannacht, was om half 5 nog wakker geloof ik. Weet niet waarom, zenuwen misschien?
Nou ja, ga maar ff lekker onder de douche, misschien helpt het…

En wie staan er gezellig samen op nummer 1?
Nog heel even dames en dan mogen jullie op weg naar de :zon02:

@Viva
Een beetje dubbel voor jou deze vakantie. Samen met Damber naar Kreta en hubs blijft thuis. Heel vreemd maar ook heel bijzonder en een groot compliment aan jou als moeder vind ik. Want laten we eerlijk zijn, de meeste meiden zouden een vriendin vragen mee te gaan als ze een vakantievriendje gaan ontmoeten. Een teken dus dat jullie een hele sterke band hebben samen. Geniet van de zon, het lekker eten maar vooral van die lieve dochter van je!!!

@Damber
Nog even en dan ga je je Griekse God weer zien. Helemaal hoteldebotel kwam je terug een poos geleden. Meteen een curus Grieks besteld om een beetje met hem te kunnen praten. Jammer genoeg weinig contact gehad toen je weer thuis was. Spannend nu!! Is hij nog zo leuk als je in gedachten had? Of is de liefde een heel eind bekoeld nu? Ben benieuwd hoe het allemaal gaat lopen daar in Gouves. Misschien heeft Cupido nog wat pijlen bewaard voor jullie. In ieder geval heel veel plezier, met of zonder Adonis!!!

http://www.arakea.be/site/images/24222_476bdbf900.jpg

geniet in Gouves meiden

goede morgen…!!

@roanna…vandaag de haren in de kleur…!!
@toos…vakantie…!! :D:D
@viva…alles al gepakt?
@beps…werkze
@mierre…wat leuk dat je brenniej gaat opzoeken…die haar ook maar de groetjes van mij
@marion…ik heb ze altijd van honig…maar n ander merk is ook niet erg…ben al lang blij dat je er mee wilt slepen!
@trl…ook van mij :kus:
@mk…idd een erge mooie update…
@hans…;)tis ook fijn om weer ‘terug’ te zijn…

ennn…toen was ik t weer kwijt…

iedereen een fijne dag…

Goede morgen meiden…
Zo meteen naar het veld dus weinig tijd, jullie komen straks aan de beurt, moest eerst even een wensje maken voor de dames.

goooood morninnggg
soooww in de keuken is het 25 graden en hier in de woonkamer 17 ofzo… wat een verschil.
iedereen heeft zn zegje al gedaan. ga ik nie zitten herhalen als een kip zonder kop

@ roanna, kan het in het geval van je zwager goed voorstellen maar het is toch ideaal om het online te doen?! nee niet iedereen heeft een computer, maar ook niet iedereen heeft de tijd en de middelen om even 2 dg op en neer naar den haag te gaan! (vind het wel een beetje raar trouwens, hebben ze helemaal zn paspoort niet nodig dan? en hoe moet hij nu aantonen dat hij een vliegticket heeft dan?)
maar goed, hadden al die mensen maar even moeten bellen om te informeren… ja toch? maar ik vind wel dat als er dan toch mensen zijn, ze die de gelegenheid moeten bieden om het daar ter plekke aan te vragen
maar ik wou dat ik mn russisch-mongools-chinees-nepalees visum via internet had kunnen aanvragen!! :eek:

alright, ik ga ff de hondjes uitlaten, see ya’ll laterrrrrrrrrrrr :dag:

*Doei, ik ga weer werken, zal wel druk worden, met dat mooie weer. Ben er weer helemaal bij, hoor, fris en fruitig. *
Maar…Voordat ik het vergeet:
Damber en Viva, hele fijne vakantie, en tot laters!!!

Back again, een superwedstrijd, ze hebben gewonnen met 5-1!!! En eentje daarvan …

@Filiz
Heb die zelf ook altijd … gaat goed komen!!

@Bloem
Met de honden er op uit! Het is lekker weer … geniet er van.

@Miere
Al aan het werk vemoed ik.

@miere
Werk ze.

@damber en viva
Heel veel plezier op Kreta!

Hier gaat ook gewoon de kachel aan hoor, ik ga echt niet in de kou zitten dat vind ik zo ongezellig.

@marion
5-1 en ook nog een doelpunt, super hoor en met dit weer is het geen straf om langs het veld te staan. Is J. al een beetje gewend aan het grote veld?

Nog ff een plaatje voor de vakantiegangers

http://www.wintervakantie.biz/wandelen-op-kreta-058019480.jpg

@marion…Wat goed van J…!! wens m maar proficiat…

@mk…int koud zitten is ook niks…dan maar lekker de kachel aan

@mierre…werkze…

Meiden wat een drukte hier. Wilde vanmorgen al reageren, maar echt GEKKENHUIS :retard:

Gez**k is al begonnen, ze zijn me nu al aan t zwartmaken…dus als het zo blijft bedank ik voor die functie (of krijg ik m ook niet hihi). Komt wel goed zeg maar…we wachten verder, doe mn ding en verder klaar…

Meld me vanaaf wel weer
:dag:

OH JA

VIVA EN DAMBER: VEEL PLEZIER!!!

Goedenmiddag.

Voor dat ik het vergeet, :unibrow: Viva en Damber…

Een hele fijne vakantie gewenst. Ga er weer van genieten met z’n beiden en gooi de remmen maar los voor een keer. Ook een hele goede reis gewenst en tot ziens weer. :zon02:

Ik doe er ook nog ff een leuk plaatje van Gouves bij nacht bij. :wink:

http://www.crete-pictures.com/folder/gouves-by-night.jpg

De rest ook een hele goede middag.

Zo, weer terug van de schapjes en nu ff rustig aan hier.

@Marion: Oh, wat goed weer van J. :thumbsup: Ja, ja, het wordt nog wel wat met die jongen.

@Bloem: Nou, niet iedereen is geinterresseerd in een computer, laat staan internet. Ik ken er in mijn omgeving nog velen, waarvan ik ook zeker weet, dat ze er nooit aan zullen beginnen. O.a. mijn broer. Tja, die mensen zijn er echt nog!!! Kennis van mij, gaat zelfs nog aan de balie zijn geld halen bij dè bank en wordt nog altijd netjes door het personeel geholpen. Ooit zullen ze er toch aan moeten geloven, maar zolang zij nog geholpen worden, gaan ze vast geen geld uit de muur halen zonder toezicht. . Ik weet het…dat is erg, maar ze zijn echt er nog en ik zou al die mensen ook niet de kost willen geven. Ik denk nog velen hoor!. :tssk:

Mijn zwager heeft er ook totaal niets mee (computers), zodoende wist hij en enkele anderen ook niet, dat er veranderingen waren. En bellen? Nou, dat had hij de hele week geprobeerd, maar er wordt of niet opgenomen, of steeds in gesprek. Op het internet staat ook dat ze om 9 open zijn en dat was ook niet meer zo. In ieder geval nu niet eerder dan 10 uur open. Hij heeft dus ook een uur voor jan doedel voor het gebouw gestaan.

Hij ( ik dus) heeft nu alles zoveel mogelijk hier op de computer ingevuld, dan krijg je een code, dan wordt er gevraagd wanneer je denkt het te komen afhalen en dan moet je alsnog je paspoort, je ticket en reisschema meenemen naar Den Haag. Dan krijgt hij als het goed is, het visum na betaling mee.

@Beps: Ik denk, druk aan het werk nu? :unibrow: Werkse nog even. :wink:

@Filiz: :dag:

Hoe is het weer momenteel? Is het nog een bietje warm daar, of moet ik de WW-zak meenemen? :wink:

@roanna…vandaag is t weer lekker warm…gister avond heb ik wel met een vest gelopen…en het heeft van de week een paar keer geregend…en dan bedoel ik ook met bakken uit de lucht…
maar das hier…ik weet natuurlijk niet hoe het in het westen is…

ennn…voordat ik het vergeet…

@viva&damber…wens jullie ook een hele fijne vakantie…!! geniet ervan met zn 2tjes…maar dat zal vast wel lukken!!:dag::dag::dag: