ola
een wandelinkje, een middagdutje en tis alweer zo 5 uur…
@ roanna, ik weet dat velen geen computer hebben, maar ik denk tegenwoordig toch meer MET of igg toegang tot (net zoals jouw zwager bij jou) en voor die groep is het wel uitermate handig. wel jammer dat hij nu alsnog daarvoor naar DH moet.
@ beps oei… :eek: en nu? even aankijken? afgunst? als jij doet wat jou is voorgeschreven doe je toch nix mis? denk dat je erg geschikt bent met je opbouwende kritiek, mensen eigen fouten laten inzien… etc… laat je er niet zo snel onderkrijgeN!!
@ marion jjjeeee 5-1 goeeed man!! en gescoord! dan is het allemaal nie zo erg om langs het veld te staan…
ikke een hele berg post binnen, waaronder…!! hihi… giggel… een heeeeele grote flag… die banner neem ik niet meer mee, veels te veel gezeik mee gehad, letters laten los en is toch niet leesbaar… hihi… dus. vlag besteld via internet, 20 euries dus valt mee… hihi… denk ik neem de grootste… hihih… en groot is ie!! hahahah ik kan em nie eens zelf vasthouden!! mn dekbed is kleiner! hahahah… wat een grap… size does matter maareuhm… ditte…? hihi
Zo weer thuis TE DRUK geweest haha
Niets tussen te krijgen, onder qua personeel dus aanpakken…
Natuurlijk ook ff van de leg door al die negatieve dingen die ze over me gezegd hebben tegen t kader(heb wel nog gewoon een gesprek gehad, en we gaan t nog steeds proberen) maar goed…NU rust…wandelen met Aiji, en dan eten maken, en nietsen…
Ja Lieve ‘onschuldige’ Roanna…hihi…met een btje msnen er tussen door
@ beps meteen met de neus in de boter dus… geniet maar even lekker van je wandelinkje buiten en t eten en alles komt goed… al is t wel r*k totdat het zover is :kus:
@Filiz: Gezellig dat je weer langs komt hier @Mk: Wat een update, super!! En blij dat je weer opgeknapt bent. Ik sukkel nog door, nog steeds erg moe. Het zal vast beter gaan na een weekje ADR @Marion: Geweldig van J, feliciteer hem maar van mij. @Bloem: Helemaal happy met je supergrote vlag @Beps: Niks van aantrekken, het is vast uitproberen hoe ver ze gaan kunnen. Het is maar net hoe gevoelig je ervoor bent. Maar leuk is het niet om zo in een nieuwe functie te beginnen @Roanna: Het is zo dat er nog zoveel mensen zijn die niet met hun tijd meegaan. Het is vervelend om naar zo’n ambassade te bellen en je krijgt geen gehoor. Je zal inderdaad van ver komen en voor jan met de korte achternaam voor de deur staan, alleen omdat iedereen er maar vanuit gaat dat je een computer hebt. Vandaag bij de kapper geweest, kleuren nu wel gelukt?
Vandaag lekker in de :zon02: gezeten, wasje gedraait en boodschappen gedaan.Vanavond visite en morgen koffer pakken
@Toos, ik heb gewoon het ‘gewone’ werk gedaan, was geen tijd voor de opleiding. En toen dus dat gezeur tegen de meerdere…heb met de meesten niet eens meer gewerkt nadat ik die ‘promotie’ gemaakt heb…
@Bloem: komt ook wel goed, en zo niet, dan toch, maak me nu minder druk hihi!! Dan maar niet, is er wel een ander bedrijf dat mn capaciteiten wel waardeert ofzo(als het zo moet dan maar niet zeg maar…)
Lekker gewandeld, nu koffie en appeltaart en lekker met hubbie op de bank
He meiden ben ik nog even, alles is gereed en klaar voor vertrek.
Dank jullie wel voor alle lieve wensen, ook namens Damber…en we gaan er van genieten…nog wel even corend*n gebelt, krijgen namelijk gouves park ter compensatie, en niet gouves garden…dus nu een brief gehad via de email dat ze gouves park hebben aangeboden. We gaan het zien…
voor iedereen werkse…enne Toos, Roanna van ons heel veel plezier in adr…en neem een borrel op de vakantie van ons…
Mierre jij ook een fijne vakantie, en ik meld me weer over een dikke week…
Ja en moet je morgen eens kijken hoe kort. :unibrow: En wie er dan bovenaan staan? :zon02:
@Beps: Hij is leuk he. Wij msnen, ik thuis en jij op het werk en dan vraag ik hier, of je op je werk zit en het druk hebt. :unibrow: Toen was ik een “muts”.
Beps…lekker genieten met hubs op de bank met een stukje gebak erbij. Hoe zalig kan het leven zijn? Ondanks de strubbelingen op je werk. Werk? :evil: Het is nu weekend, dus geniet ervan.
@Toos: Al helemaal in vakantiestemming? Waar gaan jullie ook alweer naar toe?
@Filiz: Oke. Op vakantiereiswijzer staan de vooruitzichten die kant op en dat ziet er best goed uit. :zon: :zon:
@Bloem: Lekker relaxen nu? Eerst effe de stapel post door nemen dus.
dank je wel…enne jullie mogen boven aan het lijstje hoor, wij vertrekken straks en ik kom niet meer hierzo voor we weggaan dus …meiden…tot over een weekje