Ohhhhhhhh… kiek noe dan.
TOOS bovenaan het lijstje. Joepie!!! http://www.animaatjes.nl/plaatjes/b/bananen/10.gif
Nou ladies… heel veel plezier bij het tv kijken.
Ohhhhhhhh… kiek noe dan.
TOOS bovenaan het lijstje. Joepie!!! http://www.animaatjes.nl/plaatjes/b/bananen/10.gif
Nou ladies… heel veel plezier bij het tv kijken.
owh nee, toch nu al!! hahaha byebye :dag:
@roanna…dan is het goed…zou toch een stuk minder zijn als je op vakantie genoodzaakt bent om je binnen te moeten vermaken…!!
allemaal voor de tv…enjoy!
hier alleen bvn tv…met pas over n uur wat leuke programma’s…eerst: leuk weer de leeuw…en daarna flikken maastricht…enn tis natuurlijk leuk om zo je eigen stad nog eens te kunnen zien…haha
@Filiz: Heerlijk he, die BVN… als wij in Turkije zijn, en we hebben tv(zoals in t laatste app) dan heb je leuke dingen daarop…veel plezier met allerlei beelden van ‘jouw stadje’!!!
@Bloemmie: Veel plezier bij derest. Ik denk dat ik in mn bedje ga kijken(mag ik iig in slaap vallen haha)
Meiden ik meld me vast af. Ik weet nu al dat het licht uitgaat, dus…
Tot morgen :dag:
:dag:tot morgen beps
hahaha
kijken jullie vaak net5? ze hebben een reclame voor een nieuw programma… s1ngle…!?! hahaha echt GE-WEL-DIG!! denk dat ik die serie wel ga kijken, want vind dit voorspotje echt hilarisch!!
Ja ik vind dat ook zo fantastisch. Nee kijken niet vaak naar net 5, eigenlijk alleen op zaterdag!
Maar nu neemt Hubbie het op, wil ik er niet naar kijken dus… ik ga zo als hubbie naar zn werk is maar boven verder kijken. Wil wel eens kijken naar die bruidstoestanden, en naar robert ten brink met zn vraag-maar-raak programma…ben benieuwd!
robert? met “moment van de waarheid” ofzo iets?
vind t nou jammer dat ik dat hier niet kan zien…
zijn in england (of waar t ook was) al de nodihe huwelijken door gesneuveld…
Ja die…!!! Heb ooit een stukje gezien…wil nu wel eens een hele show zien.
Maar hubbie heeft nog ffies, dus die gaat kijken of eea nog opgelost kan worden!
Zo probleem opgelost, en nu als hubbie weggaat aiji legen en slapen…
Tot morgen(en nu ga ik echt :hihi:)
:slapen: lekker allen
:dag:
Filiz…wel eens aan canaldigitaal gedacht?
ik ga ook afsluiten…
mn tv avondje begint ook…
tot morgen…xx
iedereen achter de tv en de pc afgesloten!?
ikke heb t wel gezien…
genoeg tv voor mij
Goede avond meiden … ik ben er ook nog even! Heb het er even lekker van genomen vanavond en ben samen met N en J naar mijn favo restaurant gaan eten. Hub gaat naar de kermis hier in het dorp straks en ik in plaats van de kroeg een etentje.
Wat is er blijven hangen?
Viva en Damber op weg naar Kreta.
Toos en Roanna op numero uno vandaag. Dat is goed nieuws!!!
Beps een mindere dag op het werk, de collega’s niet zo aardig, echt flauw hoor. Kan jij er wat aan doen dat ze jou geschikt vinden voor die functie!!
Filiz ook lekker vaak aan de babbel vandaag.
Mk komt ook weer wat vaker langs geweest.
En verder … tv programma’s, visum, computers, honden die geleegd moeten worden … en toen was het leeg in mijn bovenkamer.
@ marion en… wat heb je genomen?! iskender kebab?
Goedenavond meiden.
Ik kom maar alvast gedag zeggen voor vandaag. Heb vanavond mijn bureau en wat erop en onder lag maar eens even opgeruimd. Jeetje , wat kan een mens( als ik) toch veel bewaren. Lagen nog overzichten en post van UP* en Telfor*, waar we al meer dan 3 jaar geen lid meer van zijn. :wacko:
Alles weggegooid en nu weer netjes op orde. Tussendoor nog wel even hier gekeken, maar iedereen zat bij de tv denk ik. ![]()
@Marion: Nou, gezellig toch zo af en toe een uitje!! La hubs ma lekker gaan zwieren en zwaaien op de kermis. Kan jij straks weer in Turkije doen. ![]()
@Bloem: En was het mooi en spannend vanavond wat je hebt gezien op tv?
Ik zag Linda en Filiz ook nog online. Effe :dag:
Dames…weltrusten en tot morgen weer. Iedereen …slaap lekker.
@Bloem
Dat was ik van plan maar C had geen yoghurt. En ik had hem nog zo gezegd dat we vanavond Iskender kwamen eten. Iskender staat niet meer op de kaart maar hij maakt het nog wel voor ons. Hij wilde zijn oom bellen, die heeft een winkel, maar dat vond ik wat te ver gaan. Heb maar kofte genomen. En de volgende keer ga ik hem gewoon stangen, dan neem ik zelf de turkse yoghurt mee als we gaan.
@Roanna
Jeetje , wat kan een mens( als ik) toch veel bewaren.
Dat is niet alleen bij een mens als jij hoor. Dat is ook bij een mens als ik ![]()
@roanna: slaap lekker en tot morgen
Wij vertrekken over een klein half uurtje…doei doei.
dikke kus Viva en Damber
Goede reis meiden … en VEEL PLEZIER!!!